- Waardering
- 6.426
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Hoe kan je een nep account slaan?Vroeger wel. Als jij mij met iemand uit die serie associeert , krijg je klappen .![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan je een nep account slaan?Vroeger wel. Als jij mij met iemand uit die serie associeert , krijg je klappen .![]()
Ok Sheldon ga nu maar weer braaf op je plek zittenVroeger wel. Als jij mij met iemand uit die serie associeert , krijg je klappen .![]()

Nee waar spreken we af? NK powerliften of NK Strongman?
Vroeger wel. Als jij mij met iemand uit die serie associeert , krijg je klappen .![]()
4 weken nu.
Ik bench niet meer. Ik kan sinds 2 weken weer borst trainen gelukkig.
Bubs die een grote n*ger zoekt wat is dit?Zijn er nog vacatures? Ik vraag dit voor een vriendin...
Voor een vriendin hé
.Ja, toevallig wel, geef me haar nummer, dan regel ik het.
Erg lekker. Mentaal voel ik me erg goed en ik boek nog steeds progressie. Gewicht is wel al 2 maanden constant. Er is hier echt een heerlijke hardcore old school gym met echt alles x 10. Net mn benen gesloopt. Een stuk of 80 machines.Hey Bertus, hoe gaat het momenteel fysiek/mentaal in de cruise?
Groetjes
Edit: nog veel plezier in Amerika gewenst!
O ja, dat was zo, je zat in de States voor een cursus![]()
Cursus van vliegtuigmotoren bij Rolls-Royce.Kan je nog zitten? Of wat was het voor cursus eigenlijk?