MuscleMeat

Beveiliger voor de deur zonder papieren?

  • Topic starter Cal_
  • Startdatum
  • Reacties 21
  • Weergaven 2K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Cal_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
714
Waardering
319
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
10%
Hee

Ik zit eraan te denken om voor de deur te gaan staan bij uitgaans gelegenheden hier in de buurt. Ik heb al vernomen dat er een te kort is momenteel. Helaas heb ik alleen geen papieren, geen opleiding beveiliger enzovoort.

Is het toch mogelijk om aan de slag te gaan als beveiliger voor de deur zonder?
 
Ik zou het niet doen. Daar kunnen problemen van komen. je zet een lastige klant buiten,er wordt gevochten en dan ga je dokken.

Ik zou het persoonlijk niet riskeren zonder. Toen ik het deed kwam de politie regelmatig controleren om te zien of we in orde waren met onze papieren.
 
denk ook dat geen enkele werkgever iemand zonder pas voor de deur zet
 
Kopje in de telegraaf over 2 weken.

Onopgeleide beveiliger mishandeld 2 jongens, anabolen gevonden.


Plus wat rock zegt, lijkt me niet dat ze je aanemen.
 
Ik las ergens iets over een grijze kaart ofzo, dan word je dus doorgelicht en kun je met die grijze kaart staan. Maar dit kan ik nergebs bevestigd vinden, heb dit van horen zeggen.
 
denk ook dat geen enkele werkgever iemand zonder pas voor de deur zet

Normaal gezien niet.

Je hebt wel altijd feestjes waar er mss niet officiele mensen staan.

Maar ik zou het niet riskeren ivm eventuele problemen achteraf. Of eventuele controles.

Ik zorgde ervoor dat ik steeds met alles in orde was. Er zal wel veel veranderd zijn op gebied van de te volgen opleidingen en documenten dan toen ik het deed. En er zullen dan ook wel weer verschillen zijn tss BE en Nl

Als ik van TS was en ik wilde dit gaan doen dan zou ik het officieel gaan doen,met de nodige opleidingen en papieren.
 
Hee

Ik zit eraan te denken om voor de deur te gaan staan bij uitgaans gelegenheden hier in de buurt. Ik heb al vernomen dat er een te kort is momenteel. Helaas heb ik alleen geen papieren, geen opleiding beveiliger enzovoort.

Is het toch mogelijk om aan de slag te gaan als beveiliger voor de deur zonder?
Ik heb dit in het verleden ook weleens gedaan op feestjes, zwart uiteraard. Ik kan het je ten zeerste afraden!

We hadden op een gegeven moment een incident met wat leden van een bekende motorclub, waar een heleboel polite voor kwam. Uiteindelijk heb ik mijn polo met het "V'tje" binnenstebuiten gedaan en ben zo langs onze blauwe vrienden naar buiten gegaan. Je staat er namelijk alleen voor als er echt iets gebeurt, en je bent strafbaar ook.
 
Ik heb dit in het verleden ook weleens gedaan op feestjes, zwart uiteraard. Ik kan het je ten zeerste afraden!

We hadden op een gegeven moment een incident met wat leden van een bekende motorclub, waar een heleboel polite voor kwam. Uiteindelijk heb ik mijn polo met het "V'tje" binnenstebuiten gedaan en ben zo langs onze blauwe vrienden naar buiten gegaan. Je staat er namelijk alleen voor als er echt iets gebeurt, en je bent strafbaar ook.

En je kan je ook niet beroepen op werkongeval als je daar een pak rammel krijgt. Je hebt daar nl niks te zoeken.
En het is idd strafbaar. En de tegenpartij zal in hun vuistje lachen als ze je kaal komen plukken.
 
Je kan een opleiding/cursus doen bij de loi. Dan kan je thuis leren voor portier.
Misschien is dat wat.
 
Ik las ergens iets over een grijze kaart ofzo, dan word je dus doorgelicht en kun je met die grijze kaart staan.
Dat soort passen wordt uitgereikt door de politie en niet aan mensen die niet zijn opgeleid of waarbij er reden is om deze te weigeren. Er is volgens mij wel een pas voor iemand die in opleiding is (stage).

Verder zou ik het niet doen, vroeger was het allemaal heel normaal en heette een beveiliger bij een kroeg nog gewoon een uitsmijter of een portier, die kwaad keek als ie geen piekie kreeg als je wegging en een paar tikken gaf als het misging. Het is tegenwoordig allemaal veel strakker gereguleerd en beveiligers worden geacht kennis te hebben van het werken binnen wettelijke kaders en dat soort zaken. De cowboytijd is wel een beetje over.
 
Dat soort passen wordt uitgereikt door de politie en niet aan mensen die niet zijn opgeleid of waarbij er reden is om deze te weigeren. Er is volgens mij wel een pas voor iemand die in opleiding is (stage).

Verder zou ik het niet doen, vroeger was het allemaal heel normaal en heette een beveiliger bij een kroeg nog gewoon een uitsmijter of een portier, die kwaad keek als ie geen piekie kreeg als je wegging en een paar tikken gaf als het misging. Het is tegenwoordig allemaal veel strakker gereguleerd en beveiligers worden geacht kennis te hebben van het werken binnen wettelijke kaders en dat soort zaken. De cowboytijd is wel een beetje over.

En meer mensen die rondlopen met messen dan toen ik het deed.

Zou me nu toch een goede steekwerende vest aanschaffen. 1000 a 2000 euro.
 
En meer mensen die rondlopen met messen dan toen ik het deed.

Zou me nu toch een goede steekwerende vest aanschaffen. 1000 a 2000 euro.

En je loopt zo stijf als een plaat. Die brol is veels te rigide.

Ik doe al jaren enkel jeugdfuifjes. Geen zin meer in de 'echte' shit, geen zin meer om achter de tralies of onder de grond te zitten vor 125 euro op een nacht. Toen ik mn eerste fuif deed had ik 3 keer zoveel en was het risico veel minder.
 
Laatst bewerkt:
En je loopt zo stijf als een plaat. Die brol is veels te rigide.

Ik doe al jaren enkel jeugdfuifjes. Geen zin meer in de 'echte' shit, geen zin meer om achter de tralies of onder de grond te zitten vor 125 euro op een nacht. Toen ik mn eerste fuif deed had ik 3 keer zoveel en was het risico veel minder.

Een goede loopt helemaal niet stijf. Tis geen harnas.

Zelfs keramische platen die 7,62 mm tegen houden lopen niet stijf. Zou ze nu wel niet aandoen om aan de deur te staan.
 
Een goede loopt helemaal niet stijf. Tis geen harnas.

Zelfs keramische platen die 7,62 mm tegen houden lopen niet stijf. Zou ze nu wel niet aandoen om aan de deur te staan.

Het voelt wel zoals een harnas, letterlijk alsof je een pak met stalen platen erin aanhad. Nu kan het zijn dat ik gewoon brol had, en ik weet de prijs ook niet van diegene die ik aanhad.
 
Het voelt wel zoals een harnas, letterlijk alsof je een pak met stalen platen erin aanhad. Nu kan het zijn dat ik gewoon brol had, en ik weet de prijs ook niet van diegene die ik aanhad.
Ik heb het al aangehad. Geen last van. Zelfs niet van die keramische platen. Wel niet aan te raden om mee aan de deur te staan. weegt wel wat :)
 
Back
Naar boven