- Waardering
- 396
ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom? Ik doe gewoon wat voor mezelf werkt, natuurlijk is dat anders voor iedereen. Ik vind niet dat biceps genoeg aandacht krijgen met maar 3 oef per week.
---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 15:06 ----------
Met welke onderbouwing is dat advies van max 3 oef voor biceps dan?
Tuurlijk en van SQ/DL krijg je buikspieren.Gewoon wat andere oef. doen.
jij doet zeker 10 oefeningen voor borst, 15 voor rug en 20 voor benen?
dus spieren die veel kleiner zijn onderwerp jij aan even veel volume dan veel grotere spieren...
als 5 oefeningen nodig hebt voor biceps nadat je rug getraind hebt vraag ik me af hoe je de eerste oefeningen doet....
dus spieren die veel kleiner zijn onderwerp jij aan even veel volume dan veel grotere spieren...
als 5 oefeningen nodig hebt voor biceps nadat je rug getraind hebt vraag ik me af hoe je de eerste oefeningen doet....

Veel meer nog zelfs want voor benen tel je minstens twee spiergroepen (quads en hamstrings) dus waarschijnlijk doet hij drie oefeningen voor quads.
Voor de topicstarter: het komt er weer op neer dat je moet zorgen dat je sterker wordt. Als jij met tweemaal per week twee sets van twaalf reps sterker over langere tijd sterker kan worden lijkt er me geen noodzaak om meer te doen.
Kwestie van even door te bijten en niet te bishe over pijn of verzuring![]()

Als bijgroep mss een beetje. Ken weinig PL-ers met knappe buikspieren, maar OT; probeer een zottmann curl, crucifix curl, sprintercurl.

no pain no gain he
---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 17:25 ----------
must resist...heeft misschien een andere reden? couldnt resist![]()
Brachialis doe ik ook een oefening voor, weet alleen niet hoe die heet.
Zegmaar voor je langs omhoog en dan terug helemaal gestrekt en triceps aanspannen.
Ja goed als jij dat grappig vind dan, maar ik zie je nog altijd geen goede argumenten geven
heb indirect al wat argumenten gegeven die je op zn minst aan t denken zouden moeten zetten. als je daar al niks mee kan, tja so be it.