- Waardering
- 3.699
Hoi mannen,
De laatste tijd heb ik het gevoel dat mijn biceps niet meer groeien en dat ze achter lopen op de rest van mijn lichaam. Ik train ze 1x per week (maar begin deze week met 2x per week).
Ik doe 3 oefeningen van 4 sets en doe dit zo zwaar mogelijk, maximaal 12x en minimaal 8x (hoe ver ik kom..)
Ik heb geen vast trainingsschema, ik bekijk per week welke oefeningen ik doe en probeer hiermee zo veel mogelijk af te wisselen. De oefeningen die ik meestal afwissel per week:
Hammer curl
Preacher curl
Barbel curl
Concentration curl
Dumbel bicep curl
EZ bar curl
Overhead cable curl
Seated Close-Grip Concentration Barbell Curl
Ik probeer zo veel mogelijk te knijpen in de biceps waardoor ik soms wel een steek voel, maar dit lukt niet altijd. Heeft iemand misschien tips waardoor ik m'n biceps even flink op z'n donder kan geven?
Heavy cheatcurls!!!

Ik ben in de (jaja, weinige) 4 weken dat ik train wel in massa aangekomen, maar ben aan het cutten 
.... niet zomaar natuurlijk, want ook ik speurde wat informatie na over het (relatief) achterblijven van de biceps. Ik las hier zojuist de logische benadering dat "achterstand" wel in relatie moet worden gezien met het gehele lijf. In 5 maanden ben ik nogal redelijk gegroeid qua schouder en borstspieren, ergens logisch dat de biceps achter lijken te zijn gebleven