MuscleMeat

Big back and superhuman bench. This is Ita's log!

ik ben dus gewoon een 'regular' guy.. sneu.

Not true!!!

Overigens raad ik je een nacht doorhalen niet aan. REM slapen skippen is naar voor je cognitieve functies. Doe gewoon niet kanker gay en plan je shit gewoon fatsoenlijk in. Van iemand op de universiteit mag je dat onderhand wel verwachten.

Not true!!!

Overigens raad ik je een nacht doorhalen niet aan. REM slapen skippen is naar voor je cognitieve functies. Doe gewoon niet kanker gay en plan je shit gewoon fatsoenlijk in. Van iemand op de universiteit mag je dat onderhand wel verwachten.

Hij plant zn trainingen wel goed in, en jij? :trollface:

Ik ook, alleen stellen de trainingen momenteel niet zoveel voor aangezien ik ****ed up pijntjes heb. High intensity/high frequency is nu niet echt aan de orde, dus ja dan is het 2/3 keer per week easy going stuff. Overigens worden de trainingen wel wat "harder" de laatste tijd.....!!!

niet te grote hap nemen he, straks verslik je je

Buiten het feit dat je een buitenlander bent en ik je bij voorbaat al niet mag, ben je ook nog eens irritant.....

K*tzooi, waarom hapte ik :roflol:

HBO homo..

UB

Paused, wide grip bench:
3x100kg
4x3x110kg
3x1x130kg

JM-press:
8x60kg
8x80kg
3x8x105kg(pr)

Seated side raises:
12x10kg
12x14kg
3x12x18kg + dropset

Cable chest press- 4x15 slow ecc
Oh ext- 3x10
Light pushdowns- 3x15

Comment: Happen naar lucht, benchen voelt goed.

LB + Back

Low bar goodmornings, wide stance:
5x100kg
5x130kg
3x5x150kg(pr)

Full front squat paused, deadlift stance:
8x60kg
3x90kg
3x110kg
8x130kg(pr)

Low row- 10x130kg/2x10x150kg/10x152,5kg(pr)
Seated cable row, wide grip, hammer- 3x10xfullstack
Face pulls- 4x15
Standing gluteus- 2x10

Comment: Nice, vorige keer was 8x125kg ook all-out en nu weer 5kg erbij.. ook deze was all-out. Goodmornings waren gigantisch zwaar, maar ik merk dat mijn heupen een stuk sterker worden. Het plan is om om de week 10kg op mijn squat te gooien, de weken ertussen een zware goodmorning variant die ik progressief ga laden. 5x190/200 moet wel lukken.. dan ga ik over op drie'tjes. BW:96,5kg... het gaat weer omhoog.. groeien!

Gaat lekker. ;)

nice... je hebt me weer een leuke challenge gegeven op die goodmornings voor aankomende vrijdag... vorige keer had ik je gebeat, maar dat had je vast niet gelezen!Z1z!Z!!

ik doe ze wel van pins vanaf navelhoogte... hoe doe jij ze voor de rest? ik wil wel battle worthy shit doen dus een vergelijkbare variant homie

Die jm presses zijn sterk zeg. Ben er ook mee begonnen en voelen erg goed aan. Hoe breed pak jij ze eigenlijk?

Thanks.

nice... je hebt me weer een leuke challenge gegeven op die goodmornings voor aankomende vrijdag... vorige keer had ik je gebeat, maar dat had je vast niet gelezen!Z1z!Z!!

ik doe ze wel van pins vanaf navelhoogte... hoe doe jij ze voor de rest? ik wil wel battle worthy shit doen dus een vergelijkbare variant homie

Oh vanaf pins, dan kan ik ook veel zwaarder.. :D Nee, ik ben niet super sterk met deze variant, maar doe ze ook stiff legged. Ik ga nu over op pin goodmornings deadlift stance, dus kunnen we wel battelen.

Die jm presses zijn sterk zeg. Ben er ook mee begonnen en voelen erg goed aan. Hoe breed pak jij ze eigenlijk?

Pak ze close grip, vind het altijd wel een goed massa bouwer voor de triceps.. alleen krijg ik wel veel stress op mijn ellebogen. Thanks man.

Arms and Abs.. nice

Barbell curl:
8x40kg
8x60kg
6x80kg
3x12x40kg slow ecc

Concentration curl- 4x10x20kg
Seated hammer curl:
12x14kg
12x20kg
12x28kg
14x34kg(pr)

Machine curl- 4x15kg tot failure.. slowxxx ecc

Kneeling ab pulldown- 4x10
Hanging leg raises + hold- 4x12

Comment: PUmped, kon de rope niet meer vasthouden bij de ab pulldowns.. BW in gym 99kg.

Smerig gepompt Ruben

Sterke biceps man.
Lekker zwiepen en zwaaien met die 80 zeker..? :D

Heel sterk dan! :bow:

Oh vanaf pins, dan kan ik ook veel zwaarder.. :D Nee, ik ben niet super sterk met deze variant, maar doe ze ook stiff legged. Ik ga nu over op pin goodmornings deadlift stance, dus kunnen we wel battelen.

ok man, ik zal vanavond proberen een triple te zetten waarmee we de wedstrijd kunnen openen :D

zal em wellicht filmen voor de duidelijkheid! looking forward 2 it

Pak ze close grip, vind het altijd wel een goed massa bouwer voor de triceps.. alleen krijg ik wel veel stress op mijn ellebogen. Thanks man.
Close grip is bij jou een paar cm binnen de ringen? Ik krijg laatste tijd last van rock n rolls vandaar dat ik nu even jm gaat doen.

Edit: zie het filmpje van elitefts al.

Laatst bewerkt:

Thank you!

ok man, ik zal vanavond proberen een triple te zetten waarmee we de wedstrijd kunnen openen :D

zal em wellicht filmen voor de duidelijkheid! looking forward 2 it

Ik ook man.. eindelijk zie ik die welgevormde heupjes van je weer eens op bewegende beelden.. Is goed man, ben benieuwd.

Close grip is bij jou een paar cm binnen de ringen? Ik krijg laatste tijd last van rock n rolls vandaar dat ik nu even jm gaat doen.

Edit: zie het filmpje van elitefts al.

Close grip is voor mij een duimlengte van het gladde gedeelte, staat inderdaad net een filmpje van EFTS op.

Motivation!
http://www.youtube.com/watch?v=Y0W4fZl-4jY

ME LB

Rekken und strekken..

Paused olympic squat:
2x5x60kg
5x100kg
3x130kg
3x5x160kg

Conventional deadlift:
1x140kg
1x170kg
1x210kg
1x240kg
3x270kg(pr)

Comment: Veel frustratie wat er even uit moest.. tussen de setjes even op een matje gelegen ivm de gruwelijke backpump. De 300kg kom ik halen... Tijd voor assistance was er niet meer, maar dat maakt niet uit.

Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=cYVt5POEeBE

****ing harde shit man, ****ing hardt. na 3x270 deadlift maakt het inderdaad niet uit dat je tijd erop zit.

hook grip + beltless trouwens?

harde deads, goeie pokoe ook!

Terug
Naar boven