AndroidHealthClinic

Big back and superhuman bench. This is Ita's log!

Zieke bench..jammer dat hier ook alweer over doping wordt gespeculeerd.
Zelfs met roids ken ik in NL weinig (tot geen) mensen die op die leeftijd met dat BW een bijn 200kg raw bench hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Zelfs met roids ken ik in NL weinig (tot geen) mensen die op die leeftijd met dat BW een bijn 200kg raw bench hebben.

Gespeculeerd? Ita heeft al meermaals toegegeven dat ie gebruikt, hoor.. Maar dat doet uiteraard niks af van zijn prestatie.

****ing 5x200 Bench (met slingshot). Insane, man!

Gespeculeerd? Ita heeft al meermaals toegegeven dat ie gebruikt, hoor.. Maar dat doet uiteraard niks af van zijn prestatie.

****ing 5x200 Bench (met slingshot). Insane, man!

uhw dat heb ik dan gemist..
Boeit ook weinig.
Zn statts passen bij doping gebruik.
Ik heb em laatst ontmoet, en zn shape is ook kuurwaardig.
Respect trouwens dat hij er eerlijk over is op een forum!
kuddows voor Rubi!

Mijn moeder leest ook mee jongens...

Oh ja en Willem, nog even een reactie op je PM.. zou je test/tren cycle gewoon nog 14 weken doortrekken, en dan nakuren met halotestin.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn moeder leest ook mee jongens...

Oh ja en Willem, nog even een reactie op je PM.. zou je test/tren cycle gewoon nog 14 weken doortrekken, en dan nakuren met halotestin.

Ok, thanks.
Je hebt mij wel enkel Nolva verkocht vorige keer. Kan je dan een lading halotestin opsturen? Met taxipost is goed. Alvast bedankt!

Nolva ging je wel hard op toch? Bench van 70kg naar 90kg ofzo? Komt goed man, en thanks voor je karma-berichtje!

Interessant log

man man mooi wat kilo's! succes met je wedstrijd.. september was het toch?

Thanks bro, hoe gaat het daar met trainen dan? Al de 160kg ge-attempt? Grtz.

Heb je ook een trainings partner of train je meestal alleen?

Er is altijd wel iemand in de gym die ik ken, meestal train ik samen, maar kan ook prima alleen trainen. Wanneer er in het weekend echt zwaar getild moet worden, is het wel fijn als je betrouwbare spotters hebt.

uhw dat heb ik dan gemist..
Boeit ook weinig.
Zn statts passen bij doping gebruik.
Ik heb em laatst ontmoet, en zn shape is ook kuurwaardig.
Respect trouwens dat hij er eerlijk over is op een forum!
kuddows voor Rubi!

Hehe thanks man. Je hebt zelf ook genoeg potentie, na een lange lay off drukte je redelijk makkelijk die triple met 130kg. Daarnaast weet ik niet beter dat zo lang ik al aan het loggen ben op DBB, de bekende roid grapjes worden gemaakt. Willem was even uit op een rel, die helaas niet heel lang duurde.. Ben je binnenkort weer in Raalte te vinden?

:d

Thanks bro, hoe gaat het daar met trainen dan? Al de 160kg ge-attempt? Grtz.

Trainen gaat goed. 155 is nog steeds mn max. 160 niet geprobeerd. Ben momenteel ook meer gericht op conditie en squat training omdat ik straks 3 maanden in het buitenland in de bergen moet werken, en dus veel moet lopen.

Was weer even leuk bijlezen. :D

Junky boys all over the place.

Doe mij ook maar wat van die d-bolletjes Ita.

:D

LB

Squat:
3x120kg
3x150kg
3x175kg
3x200kg

Goodmorning light- 3x5x70kg

Rackpulls:
3x160kg
3x200kg
3x240kg
3x280kg

Lying leg curl- 4x12 slow ecc
Hyperext- 3x12
Standing ABS- 3x12
Hanging leg raises- 3x10 paused

Comment: LB redelijk naar de klote, maar dat wist ik al. Spanning is een beetje weg, oude heup pijntjes die weer opdoken bij de squat, en onderrug een beetje zuur. Daarna maar even wat gewicht aan de bar gehangen met de rackpulls, om weer wat spanning op mijn rug te krijgen. Binnenkort even naar de manueel therapeut, alles recht drukken.

Hehe thanks man. Je hebt zelf ook genoeg potentie, na een lange lay off drukte je redelijk makkelijk die triple met 130kg. Daarnaast weet ik niet beter dat zo lang ik al aan het loggen ben op DBB, de bekende roid grapjes worden gemaakt. Willem was even uit op een rel, die helaas niet heel lang duurde.. Ben je binnenkort weer in Raalte te vinden?
:d

thx!
En tsjah die roid jokes...Zodra je boven de gemiddelde mensch uitsteekt ben je al snel een roidboy!
Hoort erbij, zie het als iets positiefs toch?

Wil eigenlijk 2x per maand gaan komen.
1x voor UB, 1x voor LB
Wanneer is big W weer terug?

Oké, Nice. Deze week weer, dus vanaf dit weekend is de loods weer geopend.

thx!
En tsjah die roid jokes...Zodra je boven de gemiddelde mensch uitsteekt ben je al snel een roidboy!
Hoort erbij, zie het als iets positiefs toch?

Wil eigenlijk 2x per maand gaan komen.
1x voor UB, 1x voor LB
Wanneer is big W weer terug?

Dat is zeker zo, maar ik vind ook dat je er in deze sport best open over mag zijn. Als iemand gebruikt, vind ik dat helemaal prima, eigen keuze, maar merk van veel mensen op deze site dat men direct behoorlijk geagiteerd raakt als de vraag langskomt. En ik vind t ook helemaal geen rare vraag, in tegendeel zelfs. Ik hoor m zelf ook vaak genoeg.
Stallion reageert er gelukkig rustig op, zoals het hoort.

Ita is on the gridd !1 Holy ****

Oh man, wat zouden we een hoop :eek: en :rolleyes: zien als iedereen "ineens" "eerlijk" zou zijn over zijn ge/misbruik. ;)
Ita is een beest, en ik ben benieuwd wat hij nog allemaal gaat laten zien.

UB

Speed bench paused(pink)
3x3x110kg
3x130kg
3x140kg

Pinky incline bench:
6x90kg
3x110kg
8x130kg(pr)

Seated front db raises:
10x17,5kg
10x22,5kg
10x27,5kg
10x32,5kg(pr)

Cable Side raises- 3x12
Light pushdowns- 3x15

Comment: Met een smallere grip gedrukt vandaag, schouders waren redelijk stijf en dit voelde een stuk beter aan. Bw 99kg. Good.

Netjes man belachelijk die gewichten keer op keer.

Nette BW ook.:D

Terug
Naar boven