AndroidHealthClinic

Big back and superhuman bench. This is Ita's log!

Dat is zeker zo, maar ik vind ook dat je er in deze sport best open over mag zijn. Als iemand gebruikt, vind ik dat helemaal prima, eigen keuze, maar merk van veel mensen op deze site dat men direct behoorlijk geagiteerd raakt als de vraag langskomt. En ik vind t ook helemaal geen rare vraag, in tegendeel zelfs. Ik hoor m zelf ook vaak genoeg.
Stallion reageert er gelukkig rustig op, zoals het hoort.

Eerlijkheid is inderdaad het beste.
Maar het is al vrij snel aan de orde merk ik vaak.
Ik zie dan mensen in de gym die zijn dan 28jaar benchen 1x 100kg bij een BW van 90kg
Als ze dan iemand zien van 25 die 1x150 bencht bij een BW van 100kg dan hoor je heel vaak meteen, ja maar die gebruikt...
Mensen en helemaal alpha mannetjes (zoals krachtsporters) gaan vaak uit van wat ze zelf kunnen en alles daarboven is gehaald met roids!

Daarnaast zijn roids cool dus ik zie het probleem niet :rocknana:

Met roids bench ik 300kg!!

Back, biceps

45deg hyper- 3x10 bw
Seated cable row- 5x12 Fullst
Chest row hammer- 4x12 slow ecc Fullst
Rope pulldown- 4x12

Bent over Side raises- 4x12
Hammer curl- 4x8
Machine curls- 2x12

Comment: Lekkere training, snel tempo, alles in 40min.

Hoezo doe je eigenlijk geen chins/pull ups

Ik heb ze een tijdje terug nog met regelmaat gedaan, over een tijdje gooi ik ze er wel weer in.

Als je de (echte) juiste zou nemen wel ja.
Maar als je zoals zovelen de één of andere klerezooi afgedraaide olie in je reet loopt te spuiten kunnen de resultaten nogal eens tegenvallen denk ik...
Dan zit de "winst" voornamelijk in je bovenkamer.
Het placebo effect zal ik maar zeggen.
Ik gebruik, dus word sterker!
Nou ja, whatever works natuurlijk! :D

2 pagina's over roids. Beter verplaatst Willem je log even naar de kuurdagboeken.

Maar als je zoals zovelen de één of andere klerezooi afgedraaide olie in je reet loopt te spuiten kunnen de resultaten nogal eens tegenvallen denk ik...

winst in bovenkamer? yeah right. Maak dat een natural wijs.

Ik heb ze een tijdje terug nog met regelmaat gedaan, over een tijdje gooi ik ze er wel weer in.
Heb je het nu over oxy of over halo?

@ Hummer, wil je me Pmen. ik wil graag weten waar ik shizzle kan kopen waarmee ik 100kg op mn bench plak in een paar weken!
Thx alvast

sterke trainingen hier man:P bw/krachtverhouding is natuurlijk wel enigsinds vertekenend, ik weeg meer dan jou maar dat is (naast spek) ook 19cm lengteverschil:P qua kwaliteitsspiermassa ben je een aardig monster aan je pics te zien:) kzie je redelijk knallen op (door de meeste powerlifters gezien als) onbelangrijke oefeningen (front raises, 1 arm extentions, etc.) ... doe je dit bewust? of kijk je gewoon wat lekker voelt?

Stuur maar een berichtje naar Rene Hamers, die weet daar alles van :D

• Topic Starter Topic Starter
Nu gaan we terug on topic, mannen!

UB

Bench paused(ring):
5x60kg
2x3x100kg
3x130kg
3x150kg
3x170kg

CG 1-board press(wijsvinger tegen gladde):
8x100kg
8x100kg+2 Chains
7x120kg+2 Chains
8x100kg+2 Chains

Seated Side raises- 4x12
Cable flyes- 4x12
Light pushdown- 4x15

Comment: Good, niet allout. Slecht gegeten/geslapen laatste dagen, bodyweight vanmorgen 97,5kg. Zal zo het filmpje uploaden. Reageer straks ook wel op de comments.. Zit nu in de trein.

3x170 paused, nice... ben benieuwd naar filmpje.

100kg kilo kom op?:roflol:
Sterk man, al vind ik de pauze niet echt waarneembaar, zat zeker nog wel rep(s) in.:)

Gvd dat zag er nog makkelijk uit man!
Niet all-out..?
Zo zag het er ook niet uit idd.
Ik ben een beetje jaloers... :bow:

sterke trainingen hier man:P bw/krachtverhouding is natuurlijk wel enigsinds vertekenend, ik weeg meer dan jou maar dat is (naast spek) ook 19cm lengteverschil:P qua kwaliteitsspiermassa ben je een aardig monster aan je pics te zien:) kzie je redelijk knallen op (door de meeste powerlifters gezien als) onbelangrijke oefeningen (front raises, 1 arm extentions, etc.) ... doe je dit bewust? of kijk je gewoon wat lekker voelt?

Thanks. Ik zie front raises en zware extensions niet als onbelangrijke oefeningen, en ik hoop de meeste powerlifters ook niet. Sterke schouders, triceps, lats en pecs zijn noodzakelijk voor een sterke bench. Dat ik op deze oefeningen niet zoveel gewicht kan pakken zegt natuurlijk niks over de functionaliteit.

100kg kilo kom op?:roflol:
Sterk man, al vind ik de pauze niet echt waarneembaar, zat zeker nog wel rep(s) in.:)

Gvd dat zag er nog makkelijk uit man!
Niet all-out..?
Zo zag het er ook niet uit idd.
Ik ben een beetje jaloers... :bow:

Thanks. Volgende week 3x175kg.

Aight Suicide Silence:)

Terug
Naar boven