iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Dat is zeker zo, maar ik vind ook dat je er in deze sport best open over mag zijn. Als iemand gebruikt, vind ik dat helemaal prima, eigen keuze, maar merk van veel mensen op deze site dat men direct behoorlijk geagiteerd raakt als de vraag langskomt. En ik vind t ook helemaal geen rare vraag, in tegendeel zelfs. Ik hoor m zelf ook vaak genoeg.
Stallion reageert er gelukkig rustig op, zoals het hoort.
Eerlijkheid is inderdaad het beste.
Maar het is al vrij snel aan de orde merk ik vaak.
Ik zie dan mensen in de gym die zijn dan 28jaar benchen 1x 100kg bij een BW van 90kg
Als ze dan iemand zien van 25 die 1x150 bencht bij een BW van 100kg dan hoor je heel vaak meteen, ja maar die gebruikt...
Mensen en helemaal alpha mannetjes (zoals krachtsporters) gaan vaak uit van wat ze zelf kunnen en alles daarboven is gehaald met roids!
Daarnaast zijn roids cool dus ik zie het probleem niet

bw/krachtverhouding is natuurlijk wel enigsinds vertekenend, ik weeg meer dan jou maar dat is (naast spek) ook 19cm lengteverschil
kzie je redelijk knallen op (door de meeste powerlifters gezien als) onbelangrijke oefeningen (front raises, 1 arm extentions, etc.) ... doe je dit bewust? of kijk je gewoon wat lekker voelt?