MuscleMeat

Big back and superhuman bench. This is Ita's log!

140kg is lucht WTF
deadlift heb ik nog epic moeite met 140kg...
Feeling weak :(

Succes met de 200 en 300! Wat ben je van plan op de squat? of wordt dat weer een token?

Bench only it is Mark. Het is me niet gelukt om mijn LB in drie weken weer op volle sterkte te krijgen. Mijn ego is te groot om eventueel gewichten onder mijn kunnen te gaan tillen. Daarnaast wordt een optimaal herstel negatief beïnvloed en mede daardoor heb ik besloten om geen full meet te draaien. Het totaal komt er wel, na de meet is het tijd om de oorzaak van de blessures vast te stellen. En vooral mobility issues aan te gaan pakken. Mijn squat moet gewoon omhoog om mee te kunnen met de 'zware' jongens.

LB, deadlift

Full olympic squat:
3x90kg
5x3x120kg

Conv. deadlift- 1x130kg, 5x1x160kg
Standing gluteus- 5x10
Seated leg curls, slow ecc- 4x8 heavy/ 1x12
Prone bridges- 3 sets
45 deg hyperext- 3 sets

Comment: Good.

En je deadlift dan? Die 3x270 een tijdje terug lijkt me flink genoeg..

En je deadlift dan? Die 3x270 een tijdje terug lijkt me flink genoeg..

De combinatie fysiek zwaar werk en het toppen richting een meet heeft mijn rug geen goeds gedaan. Het doel was om vorige week een zware triple met 275/280 te gaan maken, maar verder dan speed singles met 200kg ben ik niet gekomen. Kan simpelweg geen spanning op mijn rug creëren, heb het weleens eerder gehad, een zeurend gevoel in mijn onderrug de gehele dag. Het is geen ernstige blessure, maar drie weken is gewoon te kort om alles weer goed te krijgen. 3x270kg trek ik niet in deze staat, dat heeft mij ook doen besluiten om alleen te gaan benchen. Uiteindelijk gaat het er toch om waar je eindigt, de 300kg komt er wel, en wellicht nog wel meer. Alleen niet deze meet.

Aaight.

UB

Speed bench pinky: 3x3x110kg/2x3x130kg
Chest press cable- 4x12 slow ecc
Hammer schoulder press- 4x10
Rev pushdown cable- 2x12/2x15
OH ext- 4x15
SS side raises/pushdown- 4x20

Comment: Ellebogen voelen altijd zuur aan doordeweeks, alle extensions met 10kg ofzo gedaan. Slow eccentrics en 2sec vasthouden onderin, daarna trok de pijn weg. Slaap de laatste tijd ook ongeveer 15u per dag.. erg vermoeid de hele dag door.

Hmm ik merk bij mijzelf dat hoe meer ik slaap hoe gaarder ik word overdag en hoe vroeger ik ook naar bed wil. Terwijl als ik rond de 7.5 uur slaap gewoon fris ben. Dusssss misschien slaap je teveel?

Hmm ik merk bij mijzelf dat hoe meer ik slaap hoe gaarder ik word overdag en hoe vroeger ik ook naar bed wil. Terwijl als ik rond de 7.5 uur slaap gewoon fris ben. Dusssss misschien slaap je teveel?

dat heb ik altijd de eerste 2 langere slaapsessies daarna voel je je ****ing energievol. hij heeft probably gewoon pfeiffer

heb ik ook altijd, tussen 7-8 uur, volgend dag prima, boven de 10, hele dag gaar!

dat heb ik altijd de eerste 2 langere slaapsessies daarna voel je je ****ing energievol. hij heeft probably gewoon pfeiffer

heb ik ook altijd, tussen 7-8 uur, volgend dag prima, boven de 10, hele dag gaar!

Haha no man, geen 'pfeiffer'.. Ik ben van nature iemand die 10 uur slaap per dag nodig heeft om enigszins normaal te kunnen functioneren. Het zal ook wel aan het feit liggen dat ik overdag geen reet te doen heb en naast uitgaan, eten en trainen.. gewoon lui aan het worden ben. Gelukkig beginnen over een week de colleges weer, en krijg ik weer een beetje ritme in mijn leven. De verhoogde kcals en lichamelijke vermoeidheid van de 'laatste' zware trainingen voor de meet spelen natuurlijk ook een rol. Het klopt natuurlijk wel dat te lang slapen vaak alleen maar nadelige gevolgen met zich meebrengen... maar goed. Vandaag ook nog getraind:

Back, biceps light

Seated cable row- 2x15
Lat pulldown, wide- 8x100kg/2x8x120kg/8x100kg
Low row- 4x12
Rope cable rows- 4x15
Rear delt machine- 3x15
Rev barbell curl, thumbless- 4x10
Pose curls- 3x12
Machine curls- 2xfailure..

Comment: Pumped, bw: 97kg

200?

0-0-0. Epic story, uitgebombed dus.

Que?
Om de de een of andere rede geloof ik je niet...

For real, en eigenlijk vind ik het allemaal prima. Heb ik dit ook een keer meegemaakt. In Maart moet ik me kwalificeren voor het WK, dus dan moet heb gebeuren.

Well alright kort verslag:

7:46 vanuit Groningen met de trein naar Zwolle... half uur vertraging blikseminslag.. oh lord. Daarna met Michelangelo en Vince naar Gramsbergen met de Auto. Half elf ingewogen op 96,5kg. Daarna wachten tot 16:00 uur ofzo? Eerst moest iedereen natuurlijk powerliften.. En ik was echt ****ing moe, kreeg weinig eten door mijn strot en was eigenlijk totaal niet bezig met de wedstrijd. Toen tijdens het opwarmen drukte ik 150kg in de opwarmruimte waarna ik kreeg te horen dat mijn bar was geladen en ik mijn openingsbeurt 180kg moest gaan drukken... Ik dacht dat ik meer tijd had. Dus 180kg gefailed... nadrukken.. lol. Daarna was ik er eigenlijk wel klaar mee.. 2de beurt safe gekozen voor 185kg. Afgekeurd, heupen van de bank.. wel veel snelheid. Derde beurt voor 192,5kg gegaan... kont van de bank en grinden voor mijn leven.. Haha epic. Ik merkte tijdens de laatste weken voor de meet dat ik al over mijn top heen was, en mijn lichaam gewoon niet meer wou. Maar verder wel een leuke dag gehad, veel sterke lifts gezien, en gezellig gebarbecued. Better luck next time, het was gewoon niet mijn dag. Alles wat mis kon gaan ging mis... een leuke les.

****ed up maar je leert er idd van. Better luck next time dan maar.

HEt kuren moet je ook goed timen....

j/k

Tis k*t, maar zoals je al gezegd heb je het ook is meegemaakt. Dan toch maar de 200kg in de gym pakken :D

Klote man.. Succes de volgende keer..

Hell yeah You'll be back!
Errug jammer...
Te vroeg gepeaked.

Terug
Naar boven