MuscleMeat

Big back and superhuman bench. This is Ita's log!

Ita> Joopje!

wie de heck is joopie nou weer

euh?? waarom mijn foto als avatar? die 300 komt eraan trouwens :D jij?

Zal wel weer trainingen posten af en toe, al zit ik iets onder mijn oude niveau. 2 Weken vrijwel niet getraind, erg druk met de studie. En deze week ook nog eens veel last van mijn maag waardoor ik weinig tot geen eten kan binnenhouden.. haha. Maar goed, over 8 weken NK dus.

Maandag LB
LB

High bar squat:
2x5x70kg
2x5x90kg
5x110kg
5x130kg
5x150kg
5x170kg

Pin goodmorning, navel(deadlift stance):
8x60kg
8x90kg
3x8x110kg

Seated leg curl- 4x12/1x10 + dropset
Kneeling ab pulldown- 3sets
Hanging leg raises- 3sets

Comment: Goede training, hoefde me niet heel erg in te spannen.

Zonder veel inspanning..?
Netjes dan. ;)

Zonder veel inspanning..?
Netjes dan. ;)

Gelukkig maar Hummer, anders was ik gaan huilen.

DE Bench, upperback, biceps

Speed bench cg:
8x3x120kg slingshot

Barbell bent over row- 8x90kg/3x8x120kg
Cable flyes high- 4x12+ drop set, slow ecc
seated chest row- 2sets
Hammer curls- 3sets
seated side raises- 3sets

Comment: Nog steeds beroerd, toch even de belangrijkste dingen gedaan. Assistance voornamelijk pompen en niet zwaar, kreeg halverwege de trainingen braakneigingen en last van duizeligheid. Waarschijnlijk door de lage kcals. Het was een beetje gissen wat voor gewicht ik moest gebruiken met de speed benches, toch maar niet te hoog ingezet al was 120kg toch wel erg licht.

Laatst bewerkt:
tijdje terug zijn we in Emmeloord wezen trainen.. en daar zag ik voor het eerst een slingshot.. ik had mensen er wel over horen praten, maar de ontwikkeling in de PL wereld gaat sneller dan mijn persoonlijke ontwikkeling lol
Deed dat ding aan en drukte 130ofzo en kreeg hem niet van me borst hahahaha
voelde raar, me armen werden naar elkaar toe getrokken en dat is niet mijn natuurlijke beweging..

Jij traint netter met elbows in dus voor jou is het vast top!?
maar waarom doe je hem dan met zulke gewichten? met zulke gewichten heb je toch geen hulp nodig? of begrijp ik het princiepe van een slingshot nog niet?
(niet als grap bedoelt hoor.. ik ken die shit niet)

Slingshot staat er idd om bekend dat die meer elbows in is, titan ram werkt beter voor elbows uit.

Leuk dat je ook weer logt. Volgende week zeker 3x240 squat, 3x190 bench en 3x290 deadlift?

Titan Ram? tnx man.. zo leer ik nog eens wat :) wat kosten die inzer T-shirts tegenwoordig? op de inzersite staat 8 dollar.. maar die hollanders willen natuurlijk dik verdienen eraan.. kost dat eddine?

haha 15 eurootjes bij ielja der winkel

tijdje terug zijn we in Emmeloord wezen trainen.. en daar zag ik voor het eerst een slingshot.. ik had mensen er wel over horen praten, maar de ontwikkeling in de PL wereld gaat sneller dan mijn persoonlijke ontwikkeling lol
Deed dat ding aan en drukte 130ofzo en kreeg hem niet van me borst hahahaha
voelde raar, me armen werden naar elkaar toe getrokken en dat is niet mijn natuurlijke beweging..

Jij traint netter met elbows in dus voor jou is het vast top!?
maar waarom doe je hem dan met zulke gewichten? met zulke gewichten heb je toch geen hulp nodig? of begrijp ik het princiepe van een slingshot nog niet?
(niet als grap bedoelt hoor.. ik ken die shit niet)

Kappen met die grapjes Jelle. Dit is een serieus log. Nee, even serieus. Ik heb geen beschikking over bands of chains doordeweeks, dus gebruik ik de slingshot voor mijn dynamic effort dagen. Accommodate resistance!! In principe heeft een slingshot dezelfde meerwaarde als het toevoegen van bands of chains, het wordt zwaarder naar mate de lockout nadert. Hierdoor leer je te accelereren tijdens de bewegingsbaan. Toen mijn raw max nabij de 200kg lag heb ik al eens een double met 220kg gedrukt met de slingshot. Dus ik ben simpelweg uitgegaan van ruwweg 60% van mijn 'momentele' max met de slingshot(200kg). Aangezien ik dat ding al een aantal maanden niet meer heb aangeraakt.

Slingshot staat er idd om bekend dat die meer elbows in is, titan ram werkt beter voor elbows uit.

Leuk dat je ook weer logt. Volgende week zeker 3x240 squat, 3x190 bench en 3x290 deadlift?

Mocht ik op de meet eindigen met deze getallen dan ben ik een gelukkig man. Thanks.

Haat?

Nice dat je weer logt Rubiceps!

Thanks Wietse.

Triceps

Lying barbell extensions:
2x10x40kg
2x10x50kg
2x10x60kg
8x70kg
15x50kg

Tate extensions vs bands:
12x18kg + supermini
12x22kg + supermini
12x26kg + supermini
12x32kg + supermini
2x12x32 + mini's

Reverse single pushdown- 4sets
Triceps machine- 4x15 slow

Comment: Good, bands zijn chill. Normaliter zijn de dumbbells te licht om fatsoenlijke tate extensions te kunnen uitvoeren.

wat moet ik me voorstellen bij tate extensions? :)
Is dat een oefening die dave tate in 'the vault' heeft beschreven?

Nice :d

Gaat lekker hier zo te lezen!
Dus nu 3 personen die de jacht geopend hebben naar de 300 bp...
Jij, Ruud en hoe heet dat groene monstertje maar weer..oja Jelle H;)

succes alvast met je wedstrijd Ita

bla bla ik doe alles voor de sport.. waarom slaap je dan niet om 0:30u?
dit is een serieus log en hier mogen we geen onzin posten

Terug
Naar boven