AndroidHealthClinic

Big back and superhuman bench. This is Ita's log!

LB - 9feb

Squat high bar paused(60%):
2x3x70kg
3x100kg
5x3x132,5kg

Deadlift(60%):
3x1x170kg

1x220kg
1x240kg

Leg extensions light- 4x20
Side abs heavy static holds- 4x12/2x8
Straight arm pulldown hold- 3x15

Comment: Alles goed, squat gefilmd zal het wel uploaden als ik weer in Groningen ben. Deadlift erg goed en snel, belt ga ik niet meer gebruiken, voelt gewoon klote aan. Volgende week pull ik 260/265 wat tevens mijn opener zal worden.

---------- Post toegevoegd Sat 11 Feb 2012 om 22:34 ----------

UB

Paused bench(90%):
2x8x60kg
3x90kg
3x110kg
1x130kg
1x150kg
3x2x165kg

3Board:
1x170kg
1x180kg
1x190kg
1x200kg

Dumbbell bench press:
12x40kg
3x10x50kg

GHR:
12xbw
3x8xbw + 10kg

Back attack:
12x10kg+light band
3x12x15kg+light band

Comment: Laatste rep lelijk, erg lelijk. Ik was vroeger ook veel sterker op de boards. Heb al eens 3x200kg gedrukt van een 3board. Ik druk wel netter, en nog niet met mijn sterkste grip. Maar veel wijder durf ik de bar ook nog niet te pakken ivm mijn pec. Ik ga doordeweeks benchen voor reps tegen bands, zo in de 8-12 rep range, denk dat dat wel wat gaat opleveren.

---------- Post toegevoegd Sat 11 Feb 2012 om 22:35 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=px9ikAHvb6E

Light squats van donderdag.

Sterke trainingen weer stallion. Blijft een voorbeeld!

Ty.

FB

Light bench(65%) cg paused:
5x3x125kg

Cg bench vs doubled supermini's:
6x90kg
6x110kg
6x120kg

Light squat paused(65%):
2x8x60kg
2x3x90kg
3x120kg
3x3x142,5kg

Lying leg curls- 4x12 + dropset

Chest press lying:
12x40kg
12x70kg
12x90kg
12x110kg
12x130kg

Face pulls- 4x15

Comment: Gekozen voor een 2de press oefening omdat mijn elleboog tijdens het opwarmen nog iets geïrriteerd aanvoelde. Verder waren de squats wel zwaar, hehe. Bands gaven zo'n 40kg extra bovenin. Zit nu op 6500kcal, en weeg een kleine 99kg. Merkte overigens tijdens de chest press een noemenswaardig krachtsverschil tussen mijn beide armen, met de 130kg was het links toch wel vaak even nadrukken, terwijl mijn rechterarm totaal geen problemen met het gewicht had.

Bench tegen bands:
http://www.youtube.com/watch?v=gVxTIUdr_bA

epic speed nog bij die 120. props.

epic bench strength! 120kg vs bands nog even easy doen. ben blij als ik dat uberhaupt druk dit jaar.

Je bands zien er op het eerste zicht gewoon mini's uit (in hoeverre zoiets zichtbaar is natuurlijk op een video). Als ik benchpress doe tegen doubled mini's geeft het zo'n 40 kg @ top, ik doe het wel onder de cage door en niet aan dumbbells.

epic speed nog bij die 120. props.

epic bench strength! 120kg vs bands nog even easy doen. ben blij als ik dat uberhaupt druk dit jaar.

Thanks.

Je bands zien er op het eerste zicht gewoon mini's uit (in hoeverre zoiets zichtbaar is natuurlijk op een video). Als ik benchpress doe tegen doubled mini's geeft het zo'n 40 kg @ top, ik doe het wel onder de cage door en niet aan dumbbells.

Deze bands komen bij Ironwoody vandaan. Mini's zijn paars, ik weet de spanning ook niet precies. Maar de 30kg dumbbells bleven net liggen.

http://www.ironwoodyfitness.com/equipment/iron-woody-bands/starter-package-123.html

t*ring jantje! Die gaan hard.

Je gaat dus een fullmeet draaien 3 maart?

Ben benieuwd! (ik heb mij in ieder geval al opgegeven voor de chinees na afloop, ga ik in ieder geval iets goeds doen 3 maart)

echt kk niet normaal die bench power van jou. ****ing hell.

t*ring jantje! Die gaan hard.

Je gaat dus een fullmeet draaien 3 maart?

Ben benieuwd! (ik heb mij in ieder geval al opgegeven voor de chinees na afloop, ga ik in ieder geval iets goeds doen 3 maart)

Ja, klopt! Jij ook las ik? Ik zie dat je al goed sterk aan het worden bent, dus naast het eten moet er ook wel een mooi totaal in zitten man!

echt kk niet normaal die bench power van jou. ****ing hell.

Hehe, het valt in mijn beleving nog wel mee. Als ik op youtube weer filmpjes aan het bekijken ben, waarbij er letterlijk gegooit wordt met 200kg, stelt dit natuurlijk nog geen **** voor.

LB

Opwarmen met lichte squats en extensions

Conv. Deadlift(65%);
1x150kg
3x1x180kg

1x220kg
1x240kg
1x260kg(opener)

Leg extensions- 4x15
Thumbless shrugs pronated(epic gladde bar):
15x70kg
15x100kg
15x120kg
12x140kg
19x120kg

Dumbbell holds- 3xfailure
Abs/ Straight arm pulldown + static hold- 3x12/1x10

Comment: Good, bar was glad dus de 240 en 260 met straps moeten pullen. Hou er niet van, raak dan onderin de spanning kwijt voordat ik begin met liften. Maar goed, denk dat ik vandaag wel een drie'tje met 260kg had kunnen maken. Lifts zijn gefilmd, zal ze uploaden als ik in Grunn ben.

Sterk man. Mooi ook dat je een full meet gaat doen. Is toch t echte werk he ;)

Ja, klopt! Jij ook las ik? Ik zie dat je al goed sterk aan het worden bent, dus naast het eten moet er ook wel een mooi totaal in zitten man!

Hoop dat ik 9 goed beurten kan draaien. Echt aan de veilige kant openen. Alles boven de 600 ben ik heel blij mee.

Deadlift en squat jij ook geared? 260 is al een behoorlijk openingsgewicht :D

static holds=win

goed bezig met alles.

UB

Bench(95%):
2x8x60kg
3x90kg
3x100kg
1x120kg
1x140kg
1x160kg
2x1x175kg

3board:
1x175kg
1x190kg
1x205kg(pr)
0x210kg
1x210kg(pr)

Dead press(chest):
3x120kg
1x140kg
1x160kg
1x170kg(pr)
1x175kg(pr)
1x160kg.. Op

Ss flyes one arm rope ext- 4sets

Comment: Good, weer beter dan vorige week.

mooie gewichten!

Sterk man. Mooi ook dat je een full meet gaat doen. Is toch t echte werk he ;)

Thanks, heb je helemaal gelijk in.

Hoop dat ik 9 goed beurten kan draaien. Echt aan de veilige kant openen. Alles boven de 600 ben ik heel blij mee.

Deadlift en squat jij ook geared? 260 is al een behoorlijk openingsgewicht :D

Dat zou een mooi totaal zijn! Nee, ik heb nog nooit gear aangeraakt. Ben wel van plan om kneewraps te gaan gebruiken deze meet. Maar verder zoveel mogelijk raw, vind het al een opgave om mijn kneewraps aan te doen.. laat staan een suit aan te trekken, ik moet er niet aan denken. Nog niet ten minste.

static holds=win

goed bezig met alles.

Jwt, thanks.

Thanks man, er zat vorige week meer in dan 160kg!

Deadlift filmpje van afgelopen vrijdag. Merk dat ik soms te onbeheerst pull, maar dat komt vooral door de straps. Til er nooit mee, meestal is het pakken en pullen. Nu ga ik onderin twijfelen, niet goed.

http://www.youtube.com/watch?v=jzQ_T73nrFU

Nette deadlifts man!

Mag ik vragen waarom je bij je "warmup" setjes mixed grip gebruikt, en daarna overgaat op double overhand met straps? Waarom niet mixed grip met straps?

De enige reden waarom ik overga op mixed grip is omdat ik pronated slechts tot een bepaald gewicht kan vasthouden. Met straps vormen grip issues geen problemen, daardoor lift ik dus gewoon pronated. Normaliter lift ik tot 200kg gewoon pronated, alleen was de bar erg glad en kon ik weinig snelheid in de lift krijgen.

Dus normaal gesproken doe je je warmup setjes met pronated en je werksetjes met mixed? Maar omdat je grip issues had draaidde je dit om?

Ik snap het idee nog niet helemaal waarom je je warmup setjes met mixed grip zou doen als je je juist daarop gaat focussen. Enige wat ik me kan bedenken is om op die manier zoveel mogelijk grip over te houden voor je werksets.

Terug
Naar boven