johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette deadlifts man!
Mag ik vragen waarom je bij je "warmup" setjes mixed grip gebruikt, en daarna overgaat op double overhand met straps? Waarom niet mixed grip met straps?
Normaal doet ie overhands en vanaf x gewicht mixed...
nu vroeg mixed gedaan ivm klote grip op bar en toen maar overgegaan op straps.
Straps mixed grip is kansloos imo....Straps kan je 500kg plus overhands vasthouden en dan is een mixed grip alleen maar meer kans op blessures.....
thx voor de verduidelijking.Pulls zien er idd verschillend uit, je lijkt zelfs iets dieper te zakken oid met straps.
Back in business verder man, large and in charge.
UB
Speed bench cg:
3x110kg
3x3x130kg
Close grip Bench vs bands +60/70kg on top:
6x60kg
6x80kg
6x100kg
6x110kg
5x120kg
Chest press cable- 4sets
Hammer lat pulldown- 3/4sets
Cable cross overs- 4sets
Side raises cable- 3sets
Light pushdowns- 3sets
Comment: Vies veel spanning op de zogenaamde 'super' mini DDR bands van Emile. Veel zwaarder dan die van Vincent, de 30kg dumbbells bleven niet op de grond liggen. Maar goed, bijna dezelfde reps gedrukt met zwaardere bands. Ben iets minder aan het eten overigens aangezien ik een paar dagen geleden me alles behalve goed voelde en letterlijk het gevoel had dat ik me dood aan het eten was. BW wel iets boven de 100kg. Aim op 103/104 op de meet. Heb filmpje gemaakt, zal zo uploaden als youtube meewerkt.
Youtube werkte dus niet echt mee.
At je jezelf dood aan pennywafels?
mooie bench, ziet er wel uit als een triceps killer
Haha, vet filmpje. Jammer dat je pose zo abrupt wordt afgekapt. Daarom kijk ik ze eigenlijk altijd..
Edit: hoe drink jij die olijfolie dan? Ik vond het al intens ranzig/scherp bij een lepel of shotglaasje oid.