Fitness Seller

Big back and superhuman bench. This is Ita's log!

Pulls zien er idd verschillend uit, je lijkt zelfs iets dieper te zakken oid met straps.

Back in business verder man, large and in charge.

Nette deadlifts man!

Mag ik vragen waarom je bij je "warmup" setjes mixed grip gebruikt, en daarna overgaat op double overhand met straps? Waarom niet mixed grip met straps?

Normaal doet ie overhands en vanaf x gewicht mixed...

nu vroeg mixed gedaan ivm klote grip op bar en toen maar overgegaan op straps.

Straps mixed grip is kansloos imo....Straps kan je 500kg plus overhands vasthouden en dan is een mixed grip alleen maar meer kans op blessures.....

Normaal doet ie overhands en vanaf x gewicht mixed...

nu vroeg mixed gedaan ivm klote grip op bar en toen maar overgegaan op straps.

Straps mixed grip is kansloos imo....Straps kan je 500kg plus overhands vasthouden en dan is een mixed grip alleen maar meer kans op blessures.....

dus toch :) thx voor de verduidelijking.

Pulls zien er idd verschillend uit, je lijkt zelfs iets dieper te zakken oid met straps.

Back in business verder man, large and in charge.

Ja klopt, en thanks

@Kixat wat chewie zegt dus.

LB

Squat high bar:
2x5x60kg
2x3x90kg
1x120kg
1x140kg
1x160kg
1x180kg(belt)
1x200kg(belt&wraps)

45degree hyper/glute ham raise- 3sets
decline crunches- 3sets
Seated leg curls- 4x12
leg extensions- 3x20

Comment: Good. 200kg ging snel, en wordt dus mijn opener. BW: 101kg.

UB

Speed bench cg:
3x110kg
3x3x130kg

Close grip Bench vs bands +60/70kg on top:
6x60kg
6x80kg
6x100kg
6x110kg
5x120kg

Chest press cable- 4sets
Hammer lat pulldown- 3/4sets
Cable cross overs- 4sets
Side raises cable- 3sets
Light pushdowns- 3sets

Comment: Vies veel spanning op de zogenaamde 'super' mini DDR bands van Emile. Veel zwaarder dan die van Vincent, de 30kg dumbbells bleven niet op de grond liggen. Maar goed, bijna dezelfde reps gedrukt met zwaardere bands. Ben iets minder aan het eten overigens aangezien ik een paar dagen geleden me alles behalve goed voelde en letterlijk het gevoel had dat ik me dood aan het eten was. BW wel iets boven de 100kg. Aim op 103/104 op de meet. Heb filmpje gemaakt, zal zo uploaden als youtube meewerkt.

UB

Speed bench cg:
3x110kg
3x3x130kg

Close grip Bench vs bands +60/70kg on top:
6x60kg
6x80kg
6x100kg
6x110kg
5x120kg

Chest press cable- 4sets
Hammer lat pulldown- 3/4sets
Cable cross overs- 4sets
Side raises cable- 3sets
Light pushdowns- 3sets

Comment: Vies veel spanning op de zogenaamde 'super' mini DDR bands van Emile. Veel zwaarder dan die van Vincent, de 30kg dumbbells bleven niet op de grond liggen. Maar goed, bijna dezelfde reps gedrukt met zwaardere bands. Ben iets minder aan het eten overigens aangezien ik een paar dagen geleden me alles behalve goed voelde en letterlijk het gevoel had dat ik me dood aan het eten was. BW wel iets boven de 100kg. Aim op 103/104 op de meet. Heb filmpje gemaakt, zal zo uploaden als youtube meewerkt.

Gaat weer lekker hier!
Succes alvast voor de meet!

Youtube werkte dus niet echt mee.

At je jezelf dood aan pennywafels?

Gaat weer lekker hier!
Succes alvast voor de meet!

Thanks man.

Youtube werkte dus niet echt mee.

At je jezelf dood aan pennywafels?

Nee, olijfolie dit keer. Ik heb gisteren het filmpje 3x upgeload, maar hij verscheen telkens niet op mijn kanaal. Maar goed, nu dus wel.

http://www.youtube.com/watch?v=_ZQa...xt=C3bb566aUDOEgsToPDskJQNFOqudbudo5LQmbaLsfe

Dat de bandenspanning hoog is, valt ook te zien aan het feit dat Emile met een 150kg raw bench moeite had met 70kg..

mooie bench, ziet er wel uit als een triceps killer

The Music does the trick for me!

sowieso intens BW aan jouw lengte man.

Gruwelijk pomp en muziek. Geil hoor stallion

Haha, vet filmpje. Jammer dat je pose zo abrupt wordt afgekapt. Daarom kijk ik ze eigenlijk altijd..

Edit: hoe drink jij die olijfolie dan? Ik vond het al intens ranzig/scherp bij een lepel of shotglaasje oid.

Laatst bewerkt:
mooie bench, ziet er wel uit als een triceps killer

Thanks, jazeker. Alleen doe ik ze liever met wat minder bandenspanning.

The Music does the trick for me!

sowieso intens BW aan jouw lengte man.

Gruwelijk pomp en muziek. Geil hoor stallion

Thanks gasten! Bodyweight gaat wel lekker ja, alleen moet ik er nu wel zo'n 7000kcal voor eten, en dat gaat toch wel ten koste van andere dingen(studie, etc.).

Haha, vet filmpje. Jammer dat je pose zo abrupt wordt afgekapt. Daarom kijk ik ze eigenlijk altijd..

Edit: hoe drink jij die olijfolie dan? Ik vond het al intens ranzig/scherp bij een lepel of shotglaasje oid.

Hehe, ja helaasch.. Ik wordt ook al misselijk als ik olijfolie ruik of zie, zeker nu ik dagelijks zo'n 200-300ml door mijn shakes heen gooi. En dat is dus ook hoe ik het doe. Zo ziet mijn shake er dan uit:

-3 tot 5 rauwe eieren(of whey als ik het weer heb)
-500ml vanille roomijs
-200ml olijfolie/walnootolie
-0,5L volle melk

Met whey is het net een echte milkshake, alleen val ik na het drinken van zo'n shake vrijwel direct in slaap, dit is dan ook zo'n 2500kcal.

7000kcal , dat loopt ook aardig in de kosten denk ik.
Mooi dat je zon passie hebt voor de sport.

lol, roomijs, olijfolie 5 rauwe eieren, epic bulking man

sweet jezus Ruben! Respect voor je shake! Lijkt me niet weg te krijgen!

Ik vind dat je er nog vrij lean uitziet voor 7000kcal elke dag weg te werken

jezus christus man... respect. ik nam ook wel eens shotglaasjes olijfolie, maar 200-300ml is wel echt ff andere koek.

Waarom zou je in hemelsnaam zo'n shake maken man... je kan toch ook gewoon een beetje normaal eten? 500 ml roomijs en 200 ml olijfolie slaat toch helemaal nergens op??
Mooi filmpje trouwens, dat dan weer wel ;)

Terug
Naar boven