Zal zo reageren op de comments, ben nu aardig naar de klote.
-Afgelopen donderdag nog opgewerkt naar een 3x1x120kg squat en 2x1x120kg bench en een 2x1x150kg deadlift, wou eigenlijk woensdag trainen maar door ziekte was ik even tijdelijk uitgeschakeld.
Meet 3-3-2012
Ingewogen op 97,5kg, veel gewicht verloren omdat ik 2 dagen aan het braken was geweest en niet veel eten door mijn strot kreeg.. maar voelde me wel weer redelijk fit.
Squat:
200-215-225(pr)
Bench:
170-180(pr)-185(f)
Deadlift:
260-270-275(pr)
Good, 680kg totaal. Vooral blij met het gemak waarmee de beurten gingen. 225kg squat ging erg snel, voor mijn gevoel kon er nog wel 10kg bij, veel ruimte voor meer dus. Bij de bench erg gelet op mijn techniek. Kont op de bank houden, met die gedachte ging ik elke beurt in. Met een redelijk soepele 180kg was ik erg tevreden. Voor mijn gevoel duurde het ook echt eeuwen voordat het press commando werd gegeven, maar ik was daarin niet de enige. En dat koste me ook de 185kg, ben onderin nog te zwak. Eenmaal aangekomen bij de deadlift was ik al aardig gaar aan het worden, 275kg was zwaar, maar ik was er erg blij mee. In alle lifts zit nog wel ruimte voor meer. Op naar de volgende meet!