AndroidHealthClinic

Big back and superhuman bench. This is Ita's log!

Komt goed.

Back, biceps

One arm chest row:
8x50kg
8x60kg
8x70kg
8x85kg(pr)
Wide grip, slow ecc:
4x10x80kg

Lat pulldown, wide grip:
12x60kg
12x80kg
15/15/25x90kg

Low row- 4x15
Seated face pulls- 4x10
Bent over laterals- 4x12
Rear delt machine- 4x15+ dropset

Dumbbell curl:
8x20kg
8x26kg
8x30kg
8x34kg

Chin ups, slow ecc:
-25kg 2x10
-40kg 2x10

Machine curls- 4x15

Comment: Kreeg mijn vest niet meer aan. Waarschijnlijk in mijn beste shape ooit. Eet gestructureerd 4000kcal per dag en word gewoon gigantisch ripped. Trainingsduur is nu omhoog geschroefd naar ongeveer 2u, en ipv 1-2 assistance oefeningen zijn dat er 3-4 geworden per spiergroep. Daarnaast staat mijn bodyweight loss mijn kracht gains niet in de weg, zo doorgaan dus. Allicht dat ik over 2 weken mijn kcals weer iets omhoog gooi. Taille 88cm. Toen ik een gore vetklep van 101kg was, meette mijn taille 96cm.

• Topic Starter Topic Starter
Dit vraagt om nieuwe pics!

kan je eens globaal neerkalken wat je nu naar binnen werkt qua food?

Komen wanneer ik tevreden ben Willem.

Starter, dit was gisteren.. toen wel redelijk veel gegeten:
1L Havermoutpap
2x500gr magere kwark
1L Volle melk
1Kg Lasagne
100gr. Zalm
300gr. Kipfilet
50gr. Cashewnoten
200gr. Rauwe groenten
3-4L water
Pak mueslirepen rondom training.

Training vandaag:

LB

Speed deadlift:
1x180kg
3x3x200kg

Low bar goodmornings, sumo stance:
5x100kg
3x5x140kg

Pull thrus- 5x12
Seated leg curl- 3x15/2x12/1x20 Slow ecc
Hanging leg raises, 10sec hold- 3x12xbw
Side bends- 3x15 slow ecc

Comment: Heupen sterker maken, low bar positie was wennen en voelde gewoon klote, 140kg is een mooi startgewicht. Op naar een 400kg squat.

Lekker gegeten vent. ;)

Ja, dat is stevig gegeten. Wanneer deed je ook alweer je volgende wedstrijd mee?

thnx mate, dat is een behoorlijke hap inderdaad

September.

UB

Pinky speed bench:
6x3x110kg+2Chains

Close grip Floor press+2Chains:
8x60kg
8x100kg
8x110kg(pr)
8x120kg(pr)
6x130kg(pr)

Cable front raises- 4x12/1x10/1x15
Light flyes- 4x15
Pushdowns- 4x15
Side raises- 3x15

Comment: Good. Opzet komende weken:
-Speed bench 6x3x120kg+2Chains
-WG bench for reps 5-8x170kg
-Max Bench

5-8x170 sounds impressive.
We gaan het zien!

Indeed, kijken of mijn tietjes het houden.

Gisteren de guns geladen, vandaag LB

Full front squat paused, deadlift stance:
2x8x120kg(pr)
8x100kg

Seated leg curl- 3x20
Leg extension- 30/30/50
45deg hyperext- 3x12xbw paused
Standing gluteus- 2x10
Hanging leg raises- 3x12

Comment: Potverdomme wat een temperaturen. Wou na het eerste setje squats al stoppen, omdat ik dacht dat ik dood ging. Braakneigingen, duizelig en een gestoorde hartslag. Laatste setje wat lichter gedaan.. het is dus een beetje een deload training geworden, en dat was ook het plan. Zaterdag max Deadlift.

Ging idd nergens over moest uitkijken niet uit te glijden over mijn eigen zweet vandaag.

Gisteren UB getraind bij kelderwerk met Ironman86 en Champ, liep de hele dag al op kunstmatige energie en er was geen tijd meer voor een powernap. Na wat speed benches, een zware 3x160kg close grip gedrukt. Toen heb ik er maar een deload training van gemaakt. Benchen bij Kelderwerk is natuurlijk als rijden in een auto zonder banden, wat een k*tbankjes. Vrijdag wat speed benches, en ook een rustige training. Lichaam voelt vermoeid, dus even wat gas terug. Zaterdag knallen.

3x160 smal is sterk.
Tymen doet dat ook altijd even om me de ogen uit te steken...

Gisteren UB getraind bij kelderwerk met Ironman86 en Champ, liep de hele dag al op kunstmatige energie en er was geen tijd meer voor een powernap. Na wat speed benches, een zware 3x160kg close grip gedrukt. Toen heb ik er maar een deload training van gemaakt. Benchen bij Kelderwerk is natuurlijk als rijden in een auto zonder banden, wat een k*tbankjes. Vrijdag wat speed benches, en ook een rustige training. Lichaam voelt vermoeid, dus even wat gas terug. Zaterdag knallen.

:p Even deload was wel verstandig lijkt me zo. Het is niet altijd feest zoals je zei.

Woensdag deload back, biceps.. Vandaag Bench deload gedaan.

Paused pinky speed bench:
3x3x110kg
3x130kg
3x140kg
3x1x150kg

Close grip 5sec paused bench press:
2x10x110kg

Tate extensions- 4x8
Dumbbell press flat- 3x15
Front plate raises- 3x15
Side raises- 3x12
Pushdowns- 3x15

Comment: Bij bodyshape in deventer getraind met broertje. Een kleine, oude Hardcore gym met een leuk Sfeertje. Praatje gemaakt met de eigenaar die erg geïnteresseerd was in 'onze' trainingsmethodes en graag
zou zien dat er meer sterke jongens daar gingen trainen. Verder een rustige, maar lekkere training, alleen mijn
Pec blijft zeuren, erg frustrerend natuurlijk. 150kg blaas ik letterlijk weg, zoveel kracht, maar kan het helaas niet allemaal in de lift gooien. Merk dat ik met mijn bench techniek weinig gebruik maak van mijn pecs, gezien het feit dat dumbbell Presses met 20kg, alles behalve chill aanvoelen. Denk dat ik even alle chest-assistance eruit gooi, het licht pompen levert naar mijn gevoel alleen maar onnodige irritaties op. Mijn wijdste grip is momenteel pink op de ringen, breder heb ik te veel irritatie. Ik kijk het nog een paar weekjes aan, anders toch maar naar de fysio.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

ME LB

Conv. Deadlift:
1x110kg
1x150kg
1x190kg
1x230kg
3x260kg(4f)PR
0x280kg

Glute ham raise- 4x12xbw
45 deg hyper- 4x12xbw
Side ABS- 3sets

Comment: Good, 4de rep lag de barbell te ver voor mijn schenen, moest hem onder mijn knieën droppen. De set met 260kg had me helemaal leeg getrokken, waardoor de 280kg bleef liggen. Maar goed, met een andere opbouw moet het geen probleem zijn. 3 reps met mijn oude max!

****ing harde deadlift zo man.

jammer van je peck!Deads zijn wel hard!

Klote van je pec. Hoe is dat gekomen? Met die rep-out op 100?

Thanks, rep-out inderdaad.

Goed werk. Oppassen met de peck en ik zou juist als die weer in orde is juist lichte assistance blijven doen om hem wel op kracht te houden.

Terug
Naar boven