AndroidHealthClinic

Big back and superhuman bench. This is Ita's log!

Thanks, na de training van vandaag zal ik me maar gewoon een x aantal weken gaan concentreren op mijn overhead.

UB

Paused decline bench:
5x3x100kg

Close grip bench:
2x10x100kg

Reverse pushdown- 4x8
OH extensions- 3x15
Machine schoulder press(hammer):
12x40kg
12x60kg
12x80kg
12x100kg

Lying one arm db ext: 4x10
Side raises- 3 sets
Reverse barbell curl- 3x15

Comment: K*ttraining, benchen doet gewoon pijn. Na het benchen een kwartier lang met een zuur gezicht op een bankje gezeten, en had zin om alles kapot te maken. Zal even wat anders moeten gaan doen, seated presses etc. Ik moet nog even wat verzinnen, dit werkt zo niet in ieder geval. Training ging ook een beetje rommelig, heb maar gewoon gedaan waar ik zin in had. Toen ik 12x100kg wegdrukte op de schoulder machine, voelde ik me weer behoorlijk hardcore, toen dus nog maar wat zware extensions gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
Doe gewoon 100 MP. Is ook cool.

poosje op oh en back focussen kan nooit kwaad uiteraard... tis alleen zo k*t voor je ego om bench in de hoek te gooien. kan je overigens nog wel pijnvrij partial werk doen? board presses etc?

Zal vooral veel seated presses doen, al het staande overhead voelde nooit echt chill aan voor mijn rug. Zal het uiteraard wel weer licht proberen. Partial werk weet ik niet, ik kan nog wel gewoon 180kg benchen waarschijnlijk. Deed vorige week speed singles met 150kg, maar goed dat houdt het herstel simpelweg tegen. Het is ook geringe irritatie, maar goed het blijft irritatie, het lijkt me het beste om even geen zware loads te gebruiken.

Back, biceps

Seated row:
2x10x50kg
8x70kg
8x90kg
8x109kg
8x118kg
8x126kg(pr)
15x100kg

Wide grip pull ups:
14xbw
17xbw
10xbw.. op

Machine lats, hammer(slow ecc)
15x60kg
15x70kg
15x80kg
2x15x90kg...-> 15x60kg

Face pulls- 4x12
Machine rear delts- 4x15 slow ecc

Incline db curl:
8x14kg
8x20kg
8x24kg
6x28kg

Close grip barbell curls- 42,5kg 10/10/10/15
Hammer cable curls- 3x15/1x6

Comment: Pumped. 96kg en mijn vet% is dalende, denk dat ik zo rond de 12% zit. Eet goed en clean, maaltijden bestaan uit vis en zilvervliesrijst, no more pancakes.. heel soms dan.

Front pic:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

BOEM!!!! Flinke onderarmen! Schoudersborst ogen wat kleiner in vergelijking met de armen en traps. 1.72 ben je toch?
Goed gebruik gemaakt van foto technieken: van onder fotograferen, zwart/wit.

Laatst bewerkt:
Klopt. Schouders behoren toch wel tot mijn sterke punten, misschien dat het beeld wat vertekend op deze foto. Pecs moeten inderdaad groter, maar goed.. dat wordt hem voorlopig even niet. Thanks btw.

---------- Post added di 7 jun 2011 at 23:23 ----------

Goed gebruik gemaakt van foto technieken: van onder fotograferen, zwart/wit.

Gewoon met mijn laptop jwt.. zwart/wit zag er uiteraard brutaler uit, foto was redelijk overbelicht.

pretty darn beach proof... je rug is wel bruter dan de front, thats for sure

holy shit, goed fysiek. jammer dat je borst zo achterloopt(wat wel vreemd is bij zo een sterke bench;))

Thanks. Grotendeels techniek wwe. Met 20kg dumbbell presses voel ik veel pijn in mijn chest, in tegenstelling tot mijn speed reps met 150kg. Dat zegt al voldoende over de activatie van mijn borstspieren tijdens het benchen. Het valt me nu ook pas op dat mijn chest er inderdaad een beetje zielig bij staat, maar goed... Daar zal ik wel wat extra tijd aan besteden.

allebei even lang, alleen jij hebt er bijna 10 kg meer beef op zitten dan ik.. god damn! Beefcake

• Topic Starter Topic Starter
Goede massa. Nu hele zomer elke week 5 setjes Flyes voor die Pecs!!

dikke shape hoor!

brutaal fysiek met brutale gewichten!

Brütal corpse :thumbup:

Hopen dat de pec snel herstelt!

Thanks mannen.

Zal me deze maand gewoon op overhead richten, daarna moet het voor mijn gevoel wel weer in orde zijn. Zal voorlopig alleen wat setjes met 60-80kg benchen op techniek, dat de beweging er een beetje in blijft. En dan 200kg benchen.

LB Deload

45deg hyperext. 3x12 paused

Low bar fullsquat:
2x10x60kg
5x100kg
5x130kg
5x160kg

Low bar, wide stance goodmornings- 3x5x100kg
Speed deadlift- 3x3x180kg
Standing gluteus- 5x10
Leg extensions- 30/30/30/30
Hanging leg raises+ 3sec hold
10xbw
2x10xbw+10kg
12xbw+10kg(zonder pauze)

Kneeling ab pulldown- 3xfailure

Comment: Good, Low bar voelde erg goed aan. Moest wel werken voor de 160kg, maar techniek en gevoel klopte. Onderrug en hams waren aan aanvang van de training nog behoorlijk naar de t*ring van de deadlift, hehe.

Wat voor vis eet je eigelijk? en koop je het in bulk?

Ik eet nu voornamelijk Zalm, koolvis, tonijn en forel... maar eet ook gewoon kipfilet of gehakt als het niet anders kan. Wel gevarieerd in ieder geval. En nee, gewoon in de supermarkt.

UB

Paused bench pinky:
3x60kg
5x3x80kg

Seated press:
10x60kg
10x80kg
9x100kg(pr)
-gelijk door-
8x80kg
8x60kg

One arm tate extensions:
8x14kg
8x20kg
8x24kg
8x28kg
8x32kg
8x34kg

Machine schoulder press, hammer:
12x50kg
12x70kg
12x90kg
14x100kg(pr)
-gelijk door-
10x80kg
11x60kg

Superset side raises/push downs- 3 sets

Comment: Even wennen weer om omhoog te pressen, verder wel tevreden. Was een beetje sloom vandaag.

Goddamn heavy presses man.

Terug
Naar boven