XXL Nutrition

Big Trennie log

Zo dan! Dan ga je er van de zomer toch netjes bij lopen op test+primo!

Behoorlijke dosissen ook!:eek!:

Dankjewel mannen, en dame:D Over een weekje is me kuurtje afgelopen en ga nu zaterdag na Hardbass dus zal de komende weken niet heel veel sterker worden. Me volgende zal waarschijnlijk zo worden: Week 1-12 Testosteron 1,5gr Week 1-12 Primobolan +-1gr (gewoon de vial leegmaken:)) Week 7-12 Anavar 80mg

lekker

16ml zetten xD jij liever dan ik. Al eerder ervaring met primo? Als ik het internet moet geloven dan zijn de tren achtige looks op doseringen vanaf 800mg. Ken helaas niemand die dit gebruikt heeft :( Toevallig ervaring met 400mg primo naast test. Zoja, wat merk je.

16ml zetten xD jij liever dan ik. Al eerder ervaring met primo? Als ik het internet moet geloven dan zijn de tren achtige looks op doseringen vanaf 800mg. Ken helaas niemand die dit gebruikt heeft :( Toevallig ervaring met 400mg primo naast test. Zoja, wat merk je.
Bij mij in de gym een gozer flink zien transformeren op test+primo! Echter is hij niet echt consistent qua eten en trainen en is zijn festival fysiek nu alweer in elkaar gekakt!

Verwacht niet dat dit bij Trennie een probleem gaat zijn!

Dankjewel mannen, en dame:D

Over een weekje is me kuurtje afgelopen en ga nu zaterdag na Hardbass dus zal de komende weken niet heel veel sterker worden. Me volgende zal waarschijnlijk zo worden:

Week 1-12 Testosteron 1,5gr
Week 1-12 Primobolan +-1gr (gewoon de vial leegmaken:))
Week 7-12 Anavar 80mg

Ben benieuwd, nette doseringen iig!

Have fun en misschien tot op Hard Bass :D

Nu cruise?

• Topic Starter Topic Starter
Jij ook:heart:

Nope nog nooit primo gebruikt, wel bold maar dat is ruk. Volg me log dan ben ik de eerste bij wie je het ziet! Wel posten he!!!!:mad:

Bij mij in de gym een gozer flink zien transformeren op test+primo! Echter is hij niet echt consistent qua eten en trainen en is zijn festival fysiek nu alweer in elkaar gekakt!

Verwacht niet dat dit bij Trennie een probleem gaat zijn!
Trainen sowieso geen probleem. Voeding eigenlijk ook niet, zolang je gelooft in iifym.

Ben benieuwd, nette doseringen iig!

Have fun en misschien tot op Hard Bass :D
Ik heb je niet gezien maar was een geslaagd feestje:D (alhoewel ik het beter had verwacht)

Ik zet vanavond mijn laatste injecties en mijn laatste week methyl tren. Erna 6 weken cruisen inderdaad!

Nette doseringen? :p

3,0gr is nogal wat.. Ik moet er ook niet aandenken om elke week een vial primo naar binnen te moeten jassen :o
Hoezo niet bro

Zou je dan niet eens op 1000mast/1000 bold gaan? Is evenveel ML maar volgens mij toch nog een stukje harder.

Zou je dan niet eens op 1000mast/1000 bold gaan? Is evenveel ML maar volgens mij toch nog een stukje harder.

Nee ik wil graag primo proberen. Heb mast en bold al beide gehad, niet in combinatie maar denk dat 1000mg primo wel wat aardigs geeft.

Nee ik wil graag primo proberen. Heb mast en bold al beide gehad, niet in combinatie maar denk dat 1000mg primo wel wat aardigs geeft.

Ben benieuwd naar je primo ervaring man, zelf nog nooit gepakt maar is nog wel een toekomst plan.

Bold ben ik ook geen liefhebber van, kak spul, mast eigenlijk ook niet zo.. akelige pukkels ervan:p

Toevallig ervaring of 2 ml mast op 5 weken nog wat doet?:o

Je vorige log ook gevolgd, altijd mooi die gerechten van jou toen...

Ben benieuwd naar je primo ervaring man, zelf nog nooit gepakt maar is nog wel een toekomst plan.

Bold ben ik ook geen liefhebber van, kak spul, mast eigenlijk ook niet zo.. akelige pukkels ervan:p

Toevallig ervaring of 2 ml mast op 5 weken nog wat doet?:o

Je vorige log ook gevolgd, altijd mooi die gerechten van jou toen...

Ik heb mast gepakt op 400mg in me bulk kuur toen ik er deca bij gebruikte, zou minder bloat moeten geven. Kreeg nog steeds een kop zo dik als een basketbal.

Haha me meals zijn nog steeds zo, maar heb best weinig tijd om te loggen:mad:

Ik heb mast gepakt op 400mg in me bulk kuur toen ik er deca bij gebruikte, zou minder bloat moeten geven. Kreeg nog steeds een kop zo dik als een basketbal.

Haha me meals zijn nog steeds zo, maar heb best weinig tijd om te loggen:mad:

Jammer man! als je tijd hebt, we follow:cool:

Ga je nog loggen lekker ding? X

Goede log man

Hij is banned, karma knop is weg

Wat een verassing :p
Niet de eerste keer toch? haha

Inderdaad weer gebanned :(
Denk dat hij nu de hoop opgeeft

Terug
Naar boven