AndroidHealthClinic

Big Trennie log

Toch wel brute shape man! Kuiten staan ook lekker vol en je UB oogt hard! Die onderarmen trouwens...ouwe fapper!

Congrats nog met die 165kg!:thumbs:

Toch wel droger dan 13?

Pfff bullshit pratende ezels hier.. Zie je log nu voor het eerst en die poten waren me in centrum direct opgevallen.. Snap wel niet hoe het kan dat ik zwaarder ben dan jij :roflol: jij bent 2x zo breed man :roflol: :roflol:

hij is 176 cm staat er onder zn avatar :o

ik heb nu trouwens duo penotti caramel
ook erg lekker :o

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ot92
werk aan je schouders en trapz succes verder

Ik heb Trennie gister in de gym gezien: we hebben elkaar nog hier en daar uitgeholpen tijdens de training. Ik vind hem er zwaarder uitzien als 98,5 kg! In mijn optiek lopen de schouders en traps ook echt niet achter. Moet zeggen dat ik bij hem (in tegenstelling tot veel anderen) de verhoudingen erg goed vind! Keep up the good work kerel!

• Topic Starter Topic Starter
die spinnenwebben op je armen :eek:
flinke bankdruk!
Mooi he:D. Alhoewel.. de meeste meiden vinden het afschuwelijk:o

werk aan je schouders en trapz
succes verder
Zal ervoor zorgen dat ze binnenkort nog een stukje groter zijn;)

Toch wel brute shape man! Kuiten staan ook lekker vol en je UB oogt hard! Die onderarmen trouwens...ouwe fapper!

Congrats nog met die 165kg!:thumbs:
3x per dag fap sessies dan krijg jij ook zo'n onderarmen!

Dankje:)

Misschien ietsjes dan

hij is 176 cm staat er onder zn avatar :o
Ben maar klein:(

ik heb nu trouwens duo penotti caramel
ook erg lekker :o
Nuttigste post van hele topic:cool:. Is dat lekker over je havermout of waar doe je het op? Of jij eet het zeker met een lepel rechtstreeks uit de pot

Ik heb Trennie gister in de gym gezien: we hebben elkaar nog hier en daar uitgeholpen tijdens de training. Ik vind hem er zwaarder uitzien als 98,5 kg! In mijn optiek lopen de schouders en traps ook echt niet achter. Moet zeggen dat ik bij hem (in tegenstelling tot veel anderen) de verhoudingen erg goed vind! Keep up the good work kerel!
Thnx kerel. Complimenten van iemand die groter is dan mij zijn altijd welkom

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Had zojuist schouders getraind, training viel beetje tegen. Kracht was matig en ook geen pomp.

Barbell military press
60kg x10
70kg x8
80kg x5
60kg x8
60kg x6

Machine lateral raise
35kg x12
40kg x10
45kg x8
45kg x8
35kg x10

Cable face pully
60kg x10
60kg x8
60kg x8
45kg x10
45kg x8

Dumbbell shrugs
30kg x15
32kg x12
34kg x12
36kg x8
28kg x12
26kg x12

Een deel van mijn post workout meal, Dr. Oetker pizza burger:meal:
dy7k7p.jpg

Erg fijn die pizza burger :thumbs:

Sorry Trennie! Ik heb alleen nog maar oog voor die pizza burger...

Smaakt dat nog een beetje ergens naar?

Het lijkt me zo niet lekker :o

Nuttigste post van hele topic:cool:. Is dat lekker over je havermout of waar doe je het op? Of jij eet het zeker met een lepel rechtstreeks uit de pot

soms neem ik stiekem wel eens wat rechtstreeks uit de pot, maar over het algemeen smeer ik het op mn boterham of op rijstwafels. in de havermout zou ook wel lekker kunnen zijn idd!

die militairy press....nice gewicht man!

Netjes

goeie bench press

jelly

• Topic Starter Topic Starter

Sorry Trennie! Ik heb alleen nog maar oog voor die pizza burger...

Smaakt dat nog een beetje ergens naar?

Is wel lekker als afwisseling. Normale pizza vind ik beter

soms neem ik stiekem wel eens wat rechtstreeks uit de pot, maar over het algemeen smeer ik het op mn boterham of op rijstwafels. in de havermout zou ook wel lekker kunnen zijn idd!
Binnenkort eens kopen:D

die militairy press....nice gewicht man!
Nee niet echt, krijg normaal meer:(

Yes u jelly

Netjes

Dat snap ik ook niet echt? Ik had bij military press bijna het dubbele

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

1RM wel fcourse

Dat snap ik ook niet echt? Ik had bij military press bijna het dubbele

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

1RM wel fcourse

Had jij een 160 kg MP? Liet je een maat meepressen ofzo? :p

Goed bezig ouwe, ga je weer volgen :)

Op mn top 1 herhaling 120 kilo haha :p maar toen drukte ik ook 140 kilo bankdrukken, nu 120 :o door dat switchen met die libido problemen ben ik niet echt meer gegaind

Schuine bank.. Rechte bank doe ik al minstens een half jaar niet meer

Terug
Naar boven