hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pff twee dike LB trainingen achter elkaar. Hardcore brah!
Hoe doe je die bulgarian squats trouwens (twee dumbbells, enkele dumbbell goblet, of met stang)?

ss 10x60Haha niet echte woeste cijfers, maar ben al blij dat er op de BP weer wat beweging in zit.
Kijken wat het wordt met de DL op donderdag (rep-out 155 KG)
Welke cyclus zit je ondertussen, hoeveel reps hoop je te bereiken?

Heb ook besloten om de laatste 8 weken (cutten) voor de vakantie terug te grijpen naar P.H.A.T. schema (aangepast) en na de vakantie (clean bulk) weer verder te gaan met Wendler.
Ik weet van mezelf dat ik tijdens cutten minder sterk ben en dat werkt bij het wendler-schema niet echt motiverend, dus vandaar de switch.
Kon je nu niet gewoon pressen uit een (squat) rack dan?
Jammer dat je wendler niet in je cut door gaat zetten, was namelijk wel benieuwd hoe dat zou gaanIk denk dat ik dat wel ga doen.

Kon je nu niet gewoon pressen uit een (squat) rack dan?
Jammer dat je wendler niet in je cut door gaat zetten, was namelijk wel benieuwd hoe dat zou gaanIk denk dat ik dat wel ga doen.
Je gaat rustig cutten neem ik aan (gezien 8 weken) ? Zo hoog zit je toch niet.
Sterk bro, die repouts!
Begrijp wel dat je dan zou overschakelen, zeker omdat Wendler zich net focust op progressief trainen. Het zou mij mentaal ook niet meevallen om de verwachte reps niet te kunnen halen.
Kwam je niet net uit een cut bro? Hoe is de volledige planning net ivm DBB Forum Contest?![]()

Waar blijft die training?Gisteren behoorlijk brak van Q-day, vanavond weer aan de slag (UB deload)

Ongetwijfeld Forum Contest.Hèhè soms ook effe genieten he! Doelen op korte termijn?
Hèhè soms ook effe genieten he! Doelen op korte termijn?

Waar blijft die training?
Ongetwijfeld Forum Contest.
DBB DreamTeam present!