Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat echt rot, zo'n smal bankje. Heb ik heel de tijd het gevoel dat ik eraf ga fl*kkeren
Mooie trainingen weer bro. Wat is er met je linkerarm?
En wanneer ga je contest loggen?![]()
Lekker bezig geweest bro! op hoeveel % sta je nu eigenlijk?

Thanx bro, denk nu wel 14% omdat ik niet echt super op mijn voeding gelet heb de laatste tijd.
Lekker getraind brahbrah! geen standing calf raises?
Sowieso lager, ik sta nu op 14.
Omdat ik ook op 14/15% sta, maar jij veeeeeel sterker bent. Kracht is ook niet alles natuurlijk maar toch.

Leuke gedachte, maar dan zouden powerlifters shredded moeten wezen en dat zijn ze nooit.

Hoe staat ie met de cut man? Al zichtbaar resultaat?
zat net te kijken in je log en zag dat je al lekker bezig bent.Haha toeval bestaat nietzat net te kijken in je log en zag dat je al lekker bezig bent.
Ik moet nog beginnen met cutten, denk dat ik volgende week al richting onderhoud ga en de week erna pas echt ga cutten.
Ben nu meer aan het "deloaden" vanwege een arm blessure maar hoop na volgende week weer vol aan de slag te gaan met 8 weken PHAT van Layne Norton.

Haha je zegt toeval bestaat niet. Ik ga zodra ik de rebound vd cut gehad heb PHAT van Layne doen
Ik trainde eind bulk 2x per week benen en ging er erg goed op dus ben benieuwd!
Duidelijke zaak, PHAT is daar idd ideaal voor.
Heb serieus goede overall progressie gemaakt met dit schema en hoop door de kracht-dagen meer massa te kunnen behouden in de cut dan vorig jaar.
Waarom doe jij eigenlijk niet mee met de contest ?