Fitness Seller

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind dat echt rot, zo'n smal bankje. Heb ik heel de tijd het gevoel dat ik eraf ga fl*kkeren
Mooie trainingen weer bro. Wat is er met je linkerarm?

En wanneer ga je contest loggen? :D

Lekker bezig geweest bro! op hoeveel % sta je nu eigenlijk?

Lekker bezig hier!!

Nette trainingen, wat was je 1rm voor dl?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat echt rot, zo'n smal bankje. Heb ik heel de tijd het gevoel dat ik eraf ga fl*kkeren
Mooie trainingen weer bro. Wat is er met je linkerarm?

En wanneer ga je contest loggen? :D

Idd ik voelde de randen van het bankje soms extra aan één kant en dat is de waarschuwing voor mij.
Aanhechtingen van m'n linkerarm overbelast waardoor ik sommige oefeningen niet meer kan doen.
Tijdens de training niet veel last, maar de dag erna doet het behoorlijk veel pijn.

Haha probeer van het weekend een redelijke foto te maken en dan zet ik de boel van de week online.

Lekker bezig geweest bro! op hoeveel % sta je nu eigenlijk?

Thanx bro, denk nu wel 14% omdat ik niet echt super op mijn voeding gelet heb de laatste tijd.

Thanx hendrie :)

Nette trainingen, wat was je 1rm voor dl?

Mijn echte 1RM is de 180 KG die ik laatst heb gehaald.
Misschien als mijn arm weer goed is dat ik de 190 KG wel een keer wil proberen :D

Ga volgende 2 weken alleen maar LB & abs doen, zonder DL/SLDL dus puur SQ/BB Lunges/Leg extensions/Seates leg curls enz...
Wil nu eens af van het probleem van m'n linkerarm voordat het een blijvend probleem wordt.
Dus wendler kan grotendeels de prullenbak in m.u.v. de SQ :(

Squat (wendler)

3x85
3x100 (belt)
2x5x110 (belt)

Walking barbell lunges

12x30
12x40
12x40
12x40

Leg extensions

12x65
12x65
12x65
12x65

Seated calf raises

15x35
15x35
15x35
15x35

Crunches

20x
20x
20x
20x
20x

Butterfly (peck-deck)

20x65
15x72,5
12x80
10x87,5
10x87,5
12x80
15x72,5
20x65

Note

Bij de SQ nog een tweede set gedaan, omdat de reps de eerste set niet echt vloeiend gingen.
Weer wennen aan de balans met de barbell lunges, dus eerst met 30 KG geprobeerd.
Bij de butterfly het stoeltje zo gezet dat ik met m'n volle elleboog op de kussen ruste, om zo de onderarm uit te schakelen en volledig de borst te isoleren.

Lekker getraind brahbrah! geen standing calf raises?

Sowieso lager, ik sta nu op 14.

Nope, ff kijken hoe de kuiten reageren op deze sessie, omdat ze vorige week helemaal gesloopt waren van 5 setjes van 20 reps.
Misschien dat ik vrijdag de staande versie ga doen met een losse barbell, omdat ze hier geen smith hebben.

Haha hoe weet jij nou hoe ik erbij sta ?
De laatste foto die ik gepost heb is van de contest 2012 en dat is zowat een jaar geleden.

Omdat ik ook op 14/15% sta, maar jij veeeeeel sterker bent. Kracht is ook niet alles natuurlijk maar toch.

Mooi sq heb jij veel baat bij je belt?

Omdat ik ook op 14/15% sta, maar jij veeeeeel sterker bent. Kracht is ook niet alles natuurlijk maar toch.

Leuke gedachte, maar dan zouden powerlifters shredded moeten wezen en dat zijn ze nooit.
In b4 full frontal assault by the PL movement :D

Mooi sq heb jij veel baat bij je belt?

Zeker, het versterkt je core bij de squat waardoor ik i.i.g. zwaarder kan dan zonder belt.

Seated leg curl

20x35
15x40
12x45
10x50
10x50
12x45
15x40
20x35

Glute isolator

15x17,5
15x17,5
15x17,5

Standing calf raises

20x50
20x60
20x60
20x50

Incline db curls

10x11
10x11
10x11

Seated lateral raises

20x7
15x7
12x7
12x7
12x7

Leg press

20x stand 10
15x stand 12
12x stand 14
10x stand 16

Abductor

20x30
15x35
12x40
10x45

Decline db pullover ss Crunches

20x10 ss 50xBW
20x10 ss 50xBW
20x10 ss 50xBW

Note

Lekker wezen trainen.

Flink volume baas! Reden voor?

Zwaar volume, dat zal je wel voelen!

Hoe dik ik werkelijk ben kun je binnenkort zien in m'n contest log :o

Flink volume baas! Reden voor?

Niet speciaal, ben sinds kort begonnen bij een andere sportschool en ik ben nu een beetje
alle machines aan het testen op techniek en gewicht dus daarom het hoge volume.
De gewichten voor m'n UB heb ik redelijk laag, om m'n linker arm zoveel mogelijk te ontzien.

Zwaar volume, dat zal je wel voelen!

De laatste setjes bij sommige oefeningen waren idd goed te voelen (burn).

Hoe staat ie met de cut man? Al zichtbaar resultaat?

Hoe staat ie met de cut man? Al zichtbaar resultaat?

Haha toeval bestaat niet :D zat net te kijken in je log en zag dat je al lekker bezig bent.
Ik moet nog beginnen met cutten, denk dat ik volgende week al richting onderhoud ga en de week erna pas echt ga cutten.
Ben nu meer aan het "deloaden" vanwege een arm blessure maar hoop na volgende week weer vol aan de slag te gaan met 8 weken PHAT van Layne Norton.

Haha toeval bestaat niet :D zat net te kijken in je log en zag dat je al lekker bezig bent.
Ik moet nog beginnen met cutten, denk dat ik volgende week al richting onderhoud ga en de week erna pas echt ga cutten.
Ben nu meer aan het "deloaden" vanwege een arm blessure maar hoop na volgende week weer vol aan de slag te gaan met 8 weken PHAT van Layne Norton.

Haha je zegt toeval bestaat niet. Ik ga zodra ik de rebound vd cut gehad heb PHAT van Layne doen :P
Ik trainde eind bulk 2x per week benen en ging er erg goed op dus ben benieuwd!

Haha je zegt toeval bestaat niet. Ik ga zodra ik de rebound vd cut gehad heb PHAT van Layne doen :P
Ik trainde eind bulk 2x per week benen en ging er erg goed op dus ben benieuwd!

Duidelijke zaak, PHAT is daar idd ideaal voor.
Heb serieus goede overall progressie gemaakt met dit schema en hoop door de kracht-dagen meer massa te kunnen behouden in de cut dan vorig jaar.
Waarom doe jij eigenlijk niet mee met de contest ?

Duidelijke zaak, PHAT is daar idd ideaal voor.
Heb serieus goede overall progressie gemaakt met dit schema en hoop door de kracht-dagen meer massa te kunnen behouden in de cut dan vorig jaar.
Waarom doe jij eigenlijk niet mee met de contest ?

Ik doe pas mee als ik zelf ook tevreden over m'n fysiek ben.
Ik ben tevreden over de vordering so far maar nog lange niet met het fysiek dat ik nu heb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven