Fitness Seller

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik doe pas mee als ik zelf ook tevreden over m'n fysiek ben.
Ik ben tevreden over de vordering so far maar nog lange niet met het fysiek dat ik nu heb

Ok dat kan, ben zelf ook "onderweg" maar vind het altijd wel leuk om mee te doen ondanks dat ik weinig voorstel.
Wie weet misschien volgend jaar ;)

Ok dat kan, ben zelf ook "onderweg" maar vind het altijd wel leuk om mee te doen ondanks dat ik weinig voorstel.
Wie weet misschien volgend jaar ;)

Moet je doen! Vind het altijd leuk mensen met dezelfde lengte te zien omdat ik week dat het opvullen van zo'n frame niet easy is.

Wait wut... jij deed PHAT? Nice. Wil m zelf over anderhalf jaartje ofzo proberen, kracht en hypertrofie gecombineerd lijkt me echt nice, maar nu nog te zwak :(

Moet je doen! Vind het altijd leuk mensen met dezelfde lengte te zien omdat ik week dat het opvullen van zo'n frame niet easy is.

Precies, maar als we eenmaal goed gebulkt hebben of redelijk droog staan dan is het ook meteen more impressive dan de gemiddelde lengte :D
Benen zijn echt een b*ch op onze lengte :(

Wait wut... jij deed PHAT? Nice. Wil m zelf over anderhalf jaartje ofzo proberen, kracht en hypertrofie gecombineerd lijkt me echt nice, maar nu nog te zwak :(

Yes, maar je hoeft niet perse heel sterk te zijn om PHAT te doen.
Ik ben zelf nou ook niet zo'n sterke dude, dus alles is mogelijk.
Het is alleen behoorlijk intensief (5x p.w.) maar PHAT is goed te doen m.b.t. kracht ontwikkeling vanwege die UB/LB kracht dagen.

Vanochtend bij de huisarts geweest, RSI geconstateerd
Meteen een afspraak gemaakt bij de fysio, dus bye bye gains and hello skinny b*ch.
Blijf wel LB doortrainen en ga ook gewoon de cut doorzetten, maar niet heel diep.

Sterkte dude. RSI is toch de welbekende muisarm? Op wiki staat ook nog peesschede..

Ahw shit, dat is klote man. Maar met RSI kan je ook nog wel groot blijven/worden hoor ;) Sommige dingen zal je een beetje anders aan moeten pakken maar mocht je daar niet uit komen zijn wij er om je te helpen.

Zwaar klote man. Heeft de dokter nog gezegd wat de prognose is (is het mild, ernstig)?

Sterkte dude. RSI is toch de welbekende muisarm? Op wiki staat ook nog peesschede..

Daar komt het wel op neer, alleen heb ik last aan m'n toetsenbord arm.
Heb me er niet heel erg in verdiept, maar het heeft voornamelijk te maken met de overbelasting van de spier in de onderarm.

Ahw shit, dat is klote man. Maar met RSI kan je ook nog wel groot blijven/worden hoor ;) Sommige dingen zal je een beetje anders aan moeten pakken maar mocht je daar niet uit komen zijn wij er om je te helpen.

Ik ben de afgelopen 2 weken al aan het kijken wat ik nog kan, maar echte compound oefeningen is niet te doen.
Ik zal vrijdag vragen aan de fysio wat handig/mogelijk is, als ik eerst maar eens af ben van de constante zeurende pijn in mijn onderarm.

Zwaar klote man. Heeft de dokter nog gezegd wat de prognose is (is het mild, ernstig)?

Ben bij de huisarts geweest en na een simpel testje was het overduidelijk, maar moet de fysio ff afwachten wat zij er verder van gaat zeggen.

Vandaag de laatste keer Wendler, maar wel een dikke PR op de SQ (5x115 KG) :)
Alle reps op goede diepte (onder par.) en zag voor het eerst de stang lichtelijk buigen bij het omhoog komen :D

Gisteren eerste keer fysio en ze was niet van het halve werk.
Meteen met de shockwave aan de gang, wat in eerste instantie verlichting gaf maar tegen het eind van de dag begon het aardig beurs aan te voelen en kwam de pijn ook al weer terug.
Twee oefeningen mee gekregen, die ik ongeveer elke 2/3 uur herhaal.
Heb meteen ff navraag gedaan over m'n linker trapezius i.v.m. de pijn die ik ervaar bij de FSQ en daar zou ze volgende week op terug komen.

Gisteravond nog rondje gerend, want spierpijn in de benen was nog te veel om goed te kunnen trainen.
Volgende week toch beginnen met PHAT maar dan aangepast voor UB.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven