remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat het blijkt dat je niet goed bent in hoofdrekenen en je maar 80 kg omhoog hebt getrokken![]()
hangt een blauwe aan: 20kg , een gele: 15kg en een groene 10kg. is 45kg, beide zijde maakt 90kg+stang 20kg = 110kg 
maar mezelf viel op dat me voeten als ik omhoog ga ook klein stukje omhoog meebewegen 

ah, daar heb je het al, we keuren hem afdus nu nog ff w8 op filmpjemaar mezelf viel op dat me voeten als ik omhoog ga ook klein stukje omhoog meebewegen
![]()

maar als je niet goed keur heb ik net nog 1 gemaakt
zonder voeten optillen 
remco het is wel de bedoeling bij Deadliftendat je dat gewicht even op de grond zet na 1 rep, en geen touch & go. Lijkt me wel irritant met van die hoekige schijven. Toch goed gelift![]()

He Remco, mooie filmpjes. Misschien de volgende keer een van opzij, dan kunnen we zien of de rug goed recht is; net als ik doe je em bijna stiffed leg. Dat kun je een keuze noemen, zolang het niet ten koste gaat van het rechten/hollen van de onderrug. Je zou kunnen proberen de benen iets wijder uit elkaar te zetten en de voeten lichtjes naar buiten om zo makkelijker langs de knieen te komen met de stang. En probeer naar voren/boven te kijken bij het uittillen. Wbt het naar boven komen van de voeten; zolang het de tenen zijn is het niet zo erg. ALs je hielen van de vloer komen heb je een probleem.
VOlgende filmpje je squat?![]()

en niks, maar dan moet je het ook vermelden als SLDL

[Link niet meer beschikbaar]
I rest my case Remco, lekker laten gaan![]()
of ik nou SLDL vermeld of DL is allebei een DL 
Met gewone deadlift kun je veel meer kilo's pakken man...

Met gewone deadlift kun je veel meer kilo's pakken man...
.