Fitness Seller

Bij de Albert Heijn verkopen ze 100% halal vlees

Snap het best van de Appie, 1 miljoen moslims, dat is nogal een doelgroep waar veel geld aan te verdienen is...

Money makes the world go round ;)

Daarom moeten rechtse partijen ook niet zo oppertunistisch zijn in hun kortwieking van bepaalde niet Nederlandse groepen. Want de ondernemers hebben er ook mega profijt van in vele opzichten.

Als aannemers hun personeels tekort kunnen opvullen met Polen, moet je of accepteren dat ze er zijn, of dus mindere realisatie van bouwprojecten accepteren. Als grote banken meer geld kunnen binnenhalen met een halalhypotheek, is het het geld, of een verdere infiltrering en aanpassing aan de Islam tegenhouden.

Een goede, slimme actie van AH. Al denk ik dat de halalslagers alsnog het beste hun producten zullen verkopen.

Wat kan jou dat schelen of het nu halal vlees is of nie? Je zal het zeker niet smaken alleszins.

Het enige verschil is dat bij halalvlees, het dier zeker niet heeft geleden van het slachten. Mes door het keel in één beweging. Pijnloos dus (MOET OOK ZO). Al gezien hoe ze koeien slachten in een slachthuis? Geef mij maar halalvlees vriend ;)

Mijn pa was slager en de keel doorsnijden is voor het dier onaangenamer dan elektrocutie wat niet meer gebruikt word en daarom gebruiken ze nu een schietmasker waarbij een pen in de hersenen wordt geschoten.
Strot doorsnijden en het doodbloeden plus verliezen van levenstekens duurt ongeveer 3 seconden en die 3 seconden schijn je gewoon mee te maken.
Ooit al eens een onthoofdingsfilmpje gezien die lui spartelen en rochelen ook nog wel even nadat het mes erin is gegaan.
En bij slachten lijd elk dier ;)
Trouwens ooit al eens in een halal slachterij geweest?
Het schijnen de smerigste slachterijen te zijn doe mij maar het gewone vlees i.p.v die vieze besmette lappen vlees uit een halal slachterij.

Meeste moslims halen hun vlees bij een turkse slager ofzo.
Zie nooit veel moslims in de AH lopen.
Groente en fruit is goedkoper bij de Turk.
Brood ook.
Vlees ook.
Waarom zijn er geen grote turkse supermarkten eigenlijk die alles verkopen alleen dan formaat AH.
Gelijk veel werkgelegenheid voor allochtonen.
Plus ook veel NL klandizie (de prijs is genoeg dan).

Brood ook.
Vlees ook.
Waarom zijn er geen grote turkse supermarkten eigenlijk die alles verkopen alleen dan formaat AH.

Ik ga af en toe voor groente e.d naar een Turkse winkel, maar vaak ligt er rotte zooi tussen.
Zwarte bananen tussen de niet bakbananen horen er ook niet echt thuis.
Ik vraag mij af of Spiertje weleens bij een Turkse winkel komt :roflol:

ooit eens gehakt gaan halen bij de Turk, stonk al enorm en toch nog opgevreten, drie dagen diarree achteraf.
misschien een kwestie van gewenning voor die moslims?

Brood ook.
Vlees ook.

Die zijn er wel hoor in ieder geval in Amsterdam en Utrecht.

Ik vraag me af hoe dat in zijn werk gaat ?
Elk levend wezen 'halal' slachten, dat duurt wel een tijdje hoor + het is kostelijk.

Valt wel mee hoor, mijn oom is jaren geleden de eerste geweest die een machine heeft gemaakt om halal dieren te kunnen slachten. Technologie staat voor niks.

Wat kan jou dat schelen of het nu halal vlees is of nie? Je zal het zeker niet smaken alleszins.

Het enige verschil is dat bij halalvlees, het dier zeker niet heeft geleden van het slachten. Mes door het keel in één beweging. Pijnloos dus (MOET OOK ZO). Al gezien hoe ze koeien slachten in een slachthuis? Geef mij maar halalvlees vriend ;)
Al goed geïndoctrineerd/gebrainwashed zie ik...
Zie je dan niet wat er gebeurd? Wij passen ons weer eens aan, zij bepalen hoe iets hier geproduceerd/verwerkt wordt volgens hun religie. Ik ben geen moslim en bovendien wil ik niet dat religieuzen bepalen wat ik eet en hoe het is geslacht. Als zij zo graag vasthouden aan hun religie en dit heel de maatschappij willen laten overheersen, dan doen ze dat maar voor zichzelf, maar dan ga je niet anderen dwingen om ook zo te leven.

Trouwens waarom begin je hier uberhaupt over? Wij hebben ons eigen vlees en dus hoeven we het halal vlees ook niet te eten.

Over de pijn: het is nonsens dat halal minder pijnlijk is, allemaal uit de lucht gegrepen om deze barbaarse methoden goed te praten. Wij slachten dieren door middel van een zeer krachtige en snelle pin door de kop, wat te vergelijken is met een kogel. De hersenen kunnen niet meer functioneren en dus geen signaal van pijn sturen.

Die snelheid bereik je niet met het oversnijden van de keel. Bedenk zelf maar eens hoe jij het liefst dood zou gaan: je slagader laten opensnijden zodat je kan doodbloeden of een kogel door je hoofd krijgen, denk dat de keuze snel gemaakt is. Waarom denk je dat de gijzelaars in het Midden-Oosten die journalisten de keel overgesneden hebben? Om hem zo weinig mogelijk pijn te laten voelen? Right. Die man op een van de filmpjes schreeuwde het uit van de pijn.

Je moet voor de grap eens bij zo'n halal slachting gaan kijken en het lawaai dat je hoort als het mes erin gaat vergelijken met die pin in moderne Westerse slachthuizen.

Welke medthode denk je dat het meest efficiënt en pijnloos is: een steeds verbeterde methode van slachten met moderne machines, of een slachtmethode van duizenden jaren oud met hand en mes.

Ik heb trouwens niets tegen gelovigen zolang ze het allemaal voor zichzelf houden, en ons atheisten gewoon met rust laten.

AHHHHHHHH THE HORROR!!!!! :eek: HALAL VLEESJJJ NEEEEEeeeeeeee

Nothing but business... Albert Heijn heeft het gewoon goed bekeken.

Al goed geïndoctrineerd/gebrainwashed zie ik...
Zie je dan niet wat er gebeurd? Wij passen ons weer eens aan, zij bepalen hoe iets hier geproduceerd/verwerkt wordt volgens hun religie. Ik ben geen moslim en bovendien wil ik niet dat religieuzen bepalen wat ik eet en hoe het is geslacht. Als zij zo graag vasthouden aan hun religie en dit heel de maatschappij willen laten overheersen, dan doen ze dat maar voor zichzelf, maar dan ga je niet anderen dwingen om ook zo te leven.

Trouwens waarom begin je hier uberhaupt over? Wij hebben ons eigen vlees en dus hoeven we het halal vlees ook niet te eten.

Over de pijn: het is nonsens dat halal minder pijnlijk is, allemaal uit de lucht gegrepen om deze barbaarse methoden goed te praten. Wij slachten dieren door middel van een zeer krachtige en snelle pin door de kop, wat te vergelijken is met een kogel. De hersenen kunnen niet meer functioneren en dus geen signaal van pijn sturen.

Die snelheid bereik je niet met het oversnijden van de keel. Bedenk zelf maar eens hoe jij het liefst dood zou gaan: je slagader laten opensnijden zodat je kan doodbloeden of een kogel door je hoofd krijgen, denk dat de keuze snel gemaakt is. Waarom denk je dat de gijzelaars in het Midden-Oosten die journalisten de keel overgesneden hebben? Om hem zo weinig mogelijk pijn te laten voelen? Right. Die man op een van de filmpjes schreeuwde het uit van de pijn.

Je moet voor de grap eens bij zo'n halal slachting gaan kijken en het lawaai dat je hoort als het mes erin gaat vergelijken met die pin in moderne Westerse slachthuizen.

Welke medthode denk je dat het meest efficiënt en pijnloos is: een steeds verbeterde methode van slachten met moderne machines, of een slachtmethode van duizenden jaren oud met hand en mes.

Ik heb trouwens niets tegen gelovigen zolang ze het allemaal voor zichzelf houden, en ons atheisten gewoon met rust laten.

Maar wat wordt er hier dan opgedrongen ? Laat die mensen lekker hun eigen vlees kunnen kopen.

Het "wij/zij" is echt iets waar we mee zouden moeten stoppen (wat de meesten toch niet zullen kunnen). Zo blijf je de andere groep raar/eng vinden. Puur groepsdynamica hier. Erg leuk om al die dingen te herkennen :D

Wow.. the moslims are talking over.. ze hebben nu al Halal vlees in de supermarkt!!! Voor je het weet is dat het enige vlees wat de AH verkoopt!!!!

:rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar wat wordt er hier dan opgedrongen ? Laat die mensen lekker hun eigen vlees kunnen kopen.
Maar dat zei ik ook al in mijn reply als je het goed leest:

Wij hebben ons eigen vlees en dus hoeven we het halal vlees ook niet te eten.

Dus ik heb er op zich niets tegen, zolang het hier niet gaat bepalen wat wij en onze kinderen eten.

Koop al tijden halal vlees, maar dat is meer omdat het turks winkeltje bij mij om de hoek alleen maar halal vlees verkoopt.

Snap het best van de Appie, 1 miljoen moslims, dat is nogal een doelgroep waar veel geld aan te verdienen is...

Money makes the world go round ;)

Wonen er zoveel moslims in NL? Ik dacht dat er niet eens zoveel buitenlanders in NL woonden.

zie het probleem niet zo, zelfde als met die "ik kies bewust rotzooi"
als ik vet wil eten dan doe ik dat, en als ik minder suiker wil nemen, dan koop ik die zooi wel.
zo zie ik het ook met halalvlees, als ik dat wil eten, dan haal ik het, zo niet dan laat ik het liggen. mensen beginnen hier gelijk over "opdringen" te praten.
wat is er opdringerig aan dat er een koeling extra in de winkel staat? een beetje AH heeft over het algemeen een vleeskoeling van een meter of 8 breed, dan nog niet de hoogte meegerekend, maar als er een metertje koeling bijkomt met halalvlees is het ineens opdringerig.
beetje bekrompen imo. en zoals gezegd, wat zou jij doen als je weet dat er vraag naar is, zou je er een extra centje van willen meepikken of niet?

Ik zie het probleem er niet van. Bij mijn AH hebben ze het trouwens niet maar ik woon dan ook in een dorp.

Terug
Naar boven