XXL Nutrition

Bij de Albert Heijn verkopen ze 100% halal vlees

Dat die allochtonen weer eens voor worden getrokken op het oorspronkelijke volk.

Dat de AH maar eens een voorbeeld neemt aan de Blokker.

Voortrekken? Het assortiment wordt uitgebreid. Gelijk trekken zou dan nog een betere omschrijving zijn. Uit welk boerengehucht kom jij?

Dat die allochtonen weer eens voor worden getrokken op het oorspronkelijke volk.

Dat de AH maar eens een voorbeeld neemt aan de Blokker.
Voor getrokken???

Kan jij nu plots geen gewoon vlees meer kopen dan?
Worden vegetariers ook voor getrokken omdat winkels vegetarisch eten verkopen?

Moslims bestaan, vegetariers bestaan, dus er is vraag naar specifiek eten, dus winkels kunnen het verkopen.

Waar mensen tegenwoordig al problemen om maken!

Dan zou ik toch nog even terug lezen.

Daarbij in een Nederlandse winkel hoort helemaal GEEN halaltroep verkocht te worden.
En waarom niet? Alleen maar puur nederlandse kost? Dan kom ik in nederland niet winkelen, no offence.

wordt er eentje wakker hoor....:rolleyes:

Het is gewoon slim inspelen op de noden en behoeften van de (moslim) consument. Alleen weren de meeste moslims het "halalvlees" van de AH omdat het niet voldoet aan de "eisen" en vaak kunnen ze het vlees goedkoper halen bij de plaatselijke slagerij...

Vegetariers vind ik persoonlijk ook het laagste van het laagste..

bigpot6.jpg

Nee, behoud van mijn eigen cultuur, normen en waarden, zoals elk land dat zou moeten doen.
Eigen cultuur, normen en waarden? Alsof dat nog zo mooi afgelijnd bestaat in belgie en nederland. Wij leven in een cultuur waar iedereen, binnen de grenzen van de wet en soms er buiten, gewoon zijn goesting doet.

Als ik nasi goreng eet houdt niemand mij tegen met de woorden "dat is niet van onze cultuur, eet stoofvlees met frieten en appelmoes"

Eigen cultuur, normen en waarden? Alsof dat nog zo mooi afgelijnd bestaat in belgie en nederland. Wij leven in een cultuur waar iedereen, binnen de grenzen van de wet en soms er buiten, gewoon zijn goesting doet.

Als ik nasi goreng eet houdt niemand mij tegen met de woorden "dat is niet van onze cultuur, eet stoofvlees met frieten en appelmoes"

Jups, kortom meer bevoegdheden voor de politie en justitie om overtreders aan te pakken en al die vreemde zooi uit de schappen.

ik kan me niet herinneren dat ik ooit een moslim heb gezien in een albertheijn. Of ze moeten er niet uitzien als zandvolk dat je meestal ziet??

bij moslims denk ik namelijk meteen aan hoofdoeken.

ik kan me niet herinneren dat ik ooit een moslim heb gezien in een albertheijn. Of ze moeten er niet uitzien als zandvolk dat je meestal ziet??

bij moslims denk ik namelijk meteen aan hoofdoeken.

Tja dat ligt meer aan jou dan aan de moslims natuurlijk. Heerlijk als je alleen in stereotypen kan denken.

Tja dat ligt meer aan jou dan aan de moslims natuurlijk. Heerlijk als je alleen in stereotypen kan denken.

ja makkelijk he. Maar toch denk ik dat er wijnig moslims in de albertheijn komen. zie er meestal gewoon nederlanders. misschien dat ze buitenlanders willen trekken ofsow?

ja makkelijk he. Maar toch denk ik dat er wijnig moslims in de albertheijn komen. zie er meestal gewoon nederlanders. misschien dat ze buitenlanders willen trekken ofsow?
Ik hoop dan toch niet dat ze immigranten willen trekken die er u nog niet zijn.

Volgens mij kan ik beter in Turkije gaan wonen daar heb je nog monder last van al die onzin.

Terug
Naar boven