- Waardering
- 2
Ja,heel veel.
Anders had je er niet op gereageerd.
Weet zeker dat je nu weer kijkt naar je karma,om te kijken of je van mij ook negatief hebt gekregen.
op die 9 puntjes zal het ni komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja,heel veel.
Weet zeker dat je nu weer kijkt naar je karma,om te kijken of je van mij ook negatief hebt gekregen.

Over de pijn: het is nonsens dat halal minder pijnlijk is, allemaal uit de lucht gegrepen om deze barbaarse methoden goed te praten. Wij slachten dieren door middel van een zeer krachtige en snelle pin door de kop, wat te vergelijken is met een kogel. De hersenen kunnen niet meer functioneren en dus geen signaal van pijn sturen.
Die snelheid bereik je niet met het oversnijden van de keel. Bedenk zelf maar eens hoe jij het liefst dood zou gaan: je slagader laten opensnijden zodat je kan doodbloeden of een kogel door je hoofd krijgen, denk dat de keuze snel gemaakt is. Waarom denk je dat de gijzelaars in het Midden-Oosten die journalisten de keel overgesneden hebben? Om hem zo weinig mogelijk pijn te laten voelen? Right. Die man op een van de filmpjes schreeuwde het uit van de pijn.
Ja,heel veel.

Al goed geïndoctrineerd/gebrainwashed zie ik...
Zie je dan niet wat er gebeurd? Wij passen ons weer eens aan, zij bepalen hoe iets hier geproduceerd/verwerkt wordt volgens hun religie. Ik ben geen moslim en bovendien wil ik niet dat religieuzen bepalen wat ik eet en hoe het is geslacht. Als zij zo graag vasthouden aan hun religie en dit heel de maatschappij willen laten overheersen, dan doen ze dat maar voor zichzelf, maar dan ga je niet anderen dwingen om ook zo te leven.
Trouwens waarom begin je hier uberhaupt over? Wij hebben ons eigen vlees en dus hoeven we het halal vlees ook niet te eten.
Over de pijn: het is nonsens dat halal minder pijnlijk is, allemaal uit de lucht gegrepen om deze barbaarse methoden goed te praten. Wij slachten dieren door middel van een zeer krachtige en snelle pin door de kop, wat te vergelijken is met een kogel. De hersenen kunnen niet meer functioneren en dus geen signaal van pijn sturen.
Die snelheid bereik je niet met het oversnijden van de keel. Bedenk zelf maar eens hoe jij het liefst dood zou gaan: je slagader laten opensnijden zodat je kan doodbloeden of een kogel door je hoofd krijgen, denk dat de keuze snel gemaakt is. Waarom denk je dat de gijzelaars in het Midden-Oosten die journalisten de keel overgesneden hebben? Om hem zo weinig mogelijk pijn te laten voelen? Right. Die man op een van de filmpjes schreeuwde het uit van de pijn.
Je moet voor de grap eens bij zo'n halal slachting gaan kijken en het lawaai dat je hoort als het mes erin gaat vergelijken met die pin in moderne Westerse slachthuizen.
Welke medthode denk je dat het meest efficiënt en pijnloos is: een steeds verbeterde methode van slachten met moderne machines, of een slachtmethode van duizenden jaren oud met hand en mes.
Ik heb trouwens niets tegen gelovigen zolang ze het allemaal voor zichzelf houden, en ons atheisten gewoon met rust laten.

Ja,heel veel.
Zullen we het uitproberen, met jou als slachtoffer? Je weet toch hopelijk wel dat dat alleen opgaat als het ruggemerg wordt doorgesneden? Alleen de keel doorsnijden betekent slagader en luchtpijp, en dan is het gewoon met alle gevoel nog in je lichaam doodbloeden (terwijl je eventueel ook nog eens stikt in je eigen bloed, als je hoofd niet beneden wordt gehouden).Die man schreeuwde wrs. uit angst. Ik heb het filmpje niet gezien, maar als ze het snel hebben gedaan heeft hij ook geen pijn gehad, want als je een keel snel doorsnijdt kunnen de hersenen ook geen pijnsignalen doorsturen.
ik snap het ook echt niet he. als iemand hier iets zegt over moslims of wat dan ook dan pleurt iedereen negatieve karma naar zijn kop. Als je je gelijk al zo aangesproken voelt vanwege iemand zijn mening dan ben je wel heel zielig. (kom maar op met de negatieve karma voor deze post van me!!!!!!!!!!!!!!!!)
Als daar vraag naar is: ook dat zal mij weinig verrotten. Is tevens een kwestie van aanbod. Maargoed dan moet het zwaard wel aan twee kanten snijden, blanke mensen mogen dan ook islamitische huishouders weigeren.
Ja en dat is het probleem, als wij islamitische huishouders zouden weigeren worden we METEEN beschuldigd van discriminatie!
Nee normale mensen niet. Maar islamitische mensen wel. Terwijl als zij iets of iemand weigeren wordt er meteen door het goede Nederland voor gezorgd. Ze worden op hun wenken bediend!
ik snap het ook echt niet he. als iemand hier iets zegt over moslims of wat dan ook dan pleurt iedereen negatieve karma naar zijn kop. Als je je gelijk al zo aangesproken voelt vanwege iemand zijn mening dan ben je wel heel zielig. (kom maar op met de negatieve karma voor deze post van me!!!!!!!!!!!!!!!!)

Mensen die bij voorbaat op zo'n manier spreken over veranderingen in de (thuis)zorg kunnen we in Nederland missen als kiespijn imo.
)Denk dat je een beetje in de war bent.ik heb nog nooit iemand hier negatieve karma voor gegeven.Misschien had ik wat van die smilies moeten gebruiken.![]()
Je kunt het afdoen als bullshit maar er zijn wel degelijk losers die mensen negatieve karma geven omdat ze het niet eens zijn met een mening van iemand.Denk dat je een beetje in de war bent.ik heb nog nooit iemand hier negatieve karma voor gegeven.Misschien had ik wat van die smilies moeten gebruiken.![]()
Je kunt het afdoen als bullshit maar er zijn wel degelijk losers die mensen negatieve karma geven omdat ze het niet eens zijn met een mening van iemand.
Te sneu voor woorden dat mensen zo leven dat ze denken dat zo'n balkje ook maar enige waarde heeft.
Je kan je karma ook uitzetten, dan hoef je je er niet telkens druk om te maken.

waar mensen zicht druk om kunnen maken
wees blij. nu voelen de moslims zich geacepteert. minder kans dat ze dingen gaan platgooien.
en als je het echt zo k*t vind dat ze dat vlees verkopen ga dan handtekeningen of iets dergelijks verzamelen.