Fitness Seller

Bij de Albert Heijn verkopen ze 100% halal vlees

Valt wel mee hoor, mijn oom is jaren geleden de eerste geweest die een machine heeft gemaakt om halal dieren te kunnen slachten. Technologie staat voor niks.
Die was er al hoor.

guillotine19.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al goed geïndoctrineerd/gebrainwashed zie ik...
Zie je dan niet wat er gebeurd? Wij passen ons weer eens aan, zij bepalen hoe iets hier geproduceerd/verwerkt wordt volgens hun religie. Ik ben geen moslim en bovendien wil ik niet dat religieuzen bepalen wat ik eet en hoe het is geslacht. Als zij zo graag vasthouden aan hun religie en dit heel de maatschappij willen laten overheersen, dan doen ze dat maar voor zichzelf, maar dan ga je niet anderen dwingen om ook zo te leven.

Waar slaat dat dwingen op? Natuurlijk past AH zich hier op aan, als er vraag is, volgt er aanbod -> makin' money. Beetje rechtse rakker moet dat snappen :D

Over de pijn: het is nonsens dat halal minder pijnlijk is, allemaal uit de lucht gegrepen om deze barbaarse methoden goed te praten. Wij slachten dieren door middel van een zeer krachtige en snelle pin door de kop, wat te vergelijken is met een kogel. De hersenen kunnen niet meer functioneren en dus geen signaal van pijn sturen.

Barbaarse methoden... Ach ja... Verhaal van 'het oog van de aanschouwer'... Daarnaast, lang niet al het slachten vind plaats mbv schietmaskers hoor. Varkens en kippen bijv gaan er op minder vriendelijke wijze aan. Allemaal lood om oud ijzer imo.

pl**ris AH heeft wel een eigen schap voor die Halal onzin maar voor de vegetariers hebben ze met de kerst het schap nog kleiner gemaakt.

pl**ris AH heeft wel een eigen schap voor die Halal onzin maar voor de vegetariers hebben ze met de kerst het schap nog kleiner gemaakt.
Valt hier toch mee, haal mijn vegatarische vleesvervangers meestal bij de Plus maar bij de AH hebben ze ook genoeg. Het enige dat me stoort daar is dat ze wel van die magnetronmaaltijden hebben met halaltroep maar niet voor vegatariërs.

Het viel niet mee, AH heeft het zelfs bewust gedaan. Gewoon even het assortiment verkleinen met de kerst en dan ook nog eens een lage voorraad aanhouden van de overgebleven zaken. Halalschap staat dan ook nog eens apart terwijl ik als vegetarier mijn eten moet halen tussen de reerug en de kippebouten. Smerige toko die AH.

Tofu en kikkererwten is voldoende.
Kip is niet voor niets het meest veelzijdige stukje vlees ;):D

Ik snap niet waarom de AH met zo'n afdeling komt.
Als ik voorbij loop bij de Wibra of de Zeeman dan staat het veelal vol met Islamieten dan kun je mij niet wijs maken dat zij hun boodschappen bij de AH kunnen betalen :roflol:
AH staat bekend dat ze 1 van de duurdere supermarkten zijn.

Het viel niet mee, AH heeft het zelfs bewust gedaan. Gewoon even het assortiment verkleinen met de kerst en dan ook nog eens een lage voorraad aanhouden van de overgebleven zaken. Halalschap staat dan ook nog eens apart terwijl ik als vegetarier mijn eten moet halen tussen de reerug en de kippebouten. Smerige toko die AH.
Dat klopt wel mijn sojaproducten staan recht langs het varkensvlees.

Maar dat de voorraad verkleind is heb ik hier niets van gemerkt.???

Off-topic :

Geachte mevrouw, meneer,

Hiermee reageren wij op uw vraag over ons assortiment vegetarische
producten.
Albert Heijn wil de klant graag zo veel mogelijk keus bieden. Daarom
verkopen wij naast regulier vlees ook biologisch vlees, scharrelvlees en 43
vleesvervangende producten, geschikt voor vegetariërs. Kleinere winkels
voeren doorgaans een kleiner aantal vegetarische producten dan grote
winkels.

Als Albert Heijn seizoensartikelen toevoegt aan het assortiment, kan het
zijn dat bepaalde andere artikelen tijdelijk niet verkrijgbaar zijn. Dat is
op dit moment onder andere het geval met een negental vleesvervangende
producten. Het betreft artikelen waarvan we weten dat er rond de feestdagen
minder vraag naar is. Als daar een product bij zit dat u gebruikt, is het
natuurlijk vervelend dat u misgrijpt. De overige 34 vleesvervangende
producten zijn echter gewoon verkrijgbaar. Vanaf 2 januari ligt het
volledige vegetarische assortiment weer in de winkel.

Bij de samenstelling van ons assortiment proberen wij zo goed mogelijk te
luisteren naar onze klanten. Uw reactie helpt ons om in de toekomst nog
beter aan de wensen van onze klanten te voldoen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

met vriendelijke groeten,
Albert Heijn Klantenservice

Die 34 komen ze hier bij lange niet aan en dan nog hebben ze een voorraad van niks. Maar goed dat ik 5 grote supermarkten binnen een straal van 1 1/2 kilometer heb.

34???

Denk dat er maar iets van 15 liggen.

Er valt me plots iets op. Als je de letters van halal wat verplaats krijg je allah. Toeval?

Nee....het is een complot ! :eek:

Vraag-aanbod noemt men dat. Daar is onze economie op gebasseerd. Wat is daar raar aan?

Ik snap ook het probleem niet echt, ze verkopen toch ook vegetarisch voedsel en zo?

Om nog maar te zwijgen van spaghetti, die f*cking italianen zijn het hier aan het overnemen zeg!

Blokker :roflol: Tja dat wordt bedrijf wordt geleid door een rabiate xenofoob, mooi voorbeeld weer.

Terug
Naar boven