Fitness Seller

Bij de Albert Heijn verkopen ze 100% halal vlees

:roflol: Arme Cirkel, de wet van drie werkt schijnbaar nog niet echt in z'n voordeel....

Nee, alleen puur Nederlandse artikelen.... Zoals.... eh... eh... eh...

Yupz: Cirkel lichtend voorbeeld van normen en waarden.
Ik heb echter nog NOOIT iemand een goede omschrijving zien geven van wat onze cultuur nu eigenlijk zo nederlands maakt.

Just blew my stupidity fuse. It overloaded.

Het positieve aan deze post is dat je beweert te denken.

Ook al heeft Cirkel een zeer hoog ontwikkeld logisch denkvermogen, dat naar eigen zeggen zo'n 30 punten hoger ligt dan gemiddeld, het gebruik ervan is iets dat een beetje is achtergebleven. Beetje als een Mustang met een paar honderd PK's, zonder dat iemand het stuur, de versnellingsbak en het gaspedaal bedient.
Damn BuilderB je bent erg op dreef vandaag ofniet:rolflol:

LOL @ this topic.

En wat is nu eigenlijk het probleem? De islamitisch medemens is blij, want kan halal boodschapjes doen bij de AH. De Nederlander is blij, want meer keuze bij de AH. De racist (de enkeling die kan denken) is blij, want er stroomt geld van de gehate moslims naar de goede blanke familie Heyn.

LOL @ this topic.

En wat is nu eigenlijk het probleem? De islamitisch medemens is blij, want kan halal boodschapjes doen bij de AH. De Nederlander is blij, want meer keuze bij de AH. De racist (de enkeling die kan denken) is blij, want er stroomt geld van de gehate moslims naar de goede blanke familie Heyn.
Samengevat: degenen die er tegen zijn zijn domme racisten.

Nu hoor je het eens van een ander Cirkel!

He wat fijn, Nederland is ook zó'n goed land!

Oh nee,hallal vlees.Wat erg,wat moeten we nu doen.
Dit is niet normaal meer,onze toekomst helemaal naar de klooten.

zal mij weinig verrotten of er halal vlees in de vitrine ligt, zoiets heet marktwerking. Het valt me wel op dat er bijzonder veel topics worden geopend over Islam.

Nee, behoud van mijn eigen cultuur, normen en waarden, zoals elk land dat zou moeten doen.
Dus In Italie eten ze alleen pizza en pasta? Er zijn helemaal geen McDonalds in China? In de VS eet men alleen pemmican?

Wel humor, en typerend voor domme racisten (de slimmen kan ik wel velen): in de naam van normen en waarden moet van alles verboden worden. Laat er nu 1 probleem zijn met die redenering: de belangrijkste van de Nederlandse normen en waarden is... vrijheid om je leven zelf in te delen. Dus ga je, door van alles te verbieden, zelf tegen je eigen normen en waarden in. :D

Omdat dat het hoofdonderwerp is in Nederland.

Er is ook al islamitische thuiszorg voor allochtonen.

Nou en? Marktwerking heet dat. Als dat niet goed is, dan zou een communistische heilstaat een betere optie zijn. Er zijn weinig moslims in Cuba, Noord Korea, en China.

Als daar vraag naar is: ook dat zal mij weinig verrotten. Is tevens een kwestie van aanbod. Maargoed dan moet het zwaard wel aan twee kanten snijden, blanke mensen mogen dan ook islamitische huishouders weigeren.

Dat is niet waar,het ligt er maar net aan op welk forum je zit.
Dit forum word gedomineerd door een veeltal rechtse extremisten,dus zal je het onderwerp anti islam vaak tegenkomen.

Als daar vraag naar is: ook dat zal mij weinig verrotten. Is tevens een kwestie van aanbod. Maargoed dan moet het zwaard wel aan twee kanten snijden, blanke mensen mogen dan ook islamitische huishouders weigeren.

Dat ben ik wel met je eens: keuzevrijheid moet nagenoeg absoluut zijn, en inderdaad beide kanten op werken.

Dat is niet waar,het ligt er maar net aan op welk forum je zit.
Dit forum word gedomineerd door een veeltal rechtse extremisten,dus zal je het onderwerp anti islam vaak tegenkomen.

Niet overdrijven, er zijn hier inderdaad een hoop mensen die nogal rechts georienteerd zijn. Maar extreem zijn deze denkbeelden vaak niet. Bovendien is een bureaustoel-nazi wel iets anders dan een 'echte'. Veel mensen lullen maar wat achter een computer

Ja en dat is het probleem, als wij islamitische huishouders zouden weigeren worden we METEEN beschuldigd van discriminatie!

Ja en dat is het probleem, als wij islamitische huishouders zouden weigeren worden we METEEN beschuldigd van discriminatie!

Ik denk niet dat normale mensen je dan zouden beschuldigen. Hooguit een paar afgestudeerde hippies, met eco-truien aan en sandalen. Anders wil ik per direct een bedrijf oprichten met alleen maar gristenlijke hoogblonde blanke werknemers, al was het maar om te provoceren.

Ik denk niet dat normale mensen je dan zouden beschuldigen. Hooguit een paar afgestudeerde hippies, met eco-truien aan en sandalen. Anders wil ik per direct een bedrijf oprichten met alleen maar gristenlijke hoogblonde blanke werknemers, al was het maar om te provoceren.

Nee normale mensen niet. Maar islamitische mensen wel. Terwijl als zij iets of iemand weigeren wordt er meteen door het goede Nederland voor gezorgd. Ze worden op hun wenken bediend!

Nee normale mensen niet. Maar islamitische mensen wel. Terwijl als zij iets of iemand weigeren wordt er meteen door het goede Nederland voor gezorgd. Ze worden op hun wenken bediend!

Helaas werkt het principe van positieve discriminatie en het voortrekken van minderheden nog steeds in Nederland inderdaad. Maargoed wat willen islamitsche mensen dan er tegen doen? 'Mijn' bedrijf boycotten? :p Ze zijn niet eens de doelgroep.

Aan de andere kant ik denk dat alleen oudere islamitische mensen (van de eerste/tweede generatie) een islamitische thuishulp hebben. De derde generatie moslims zal voor het merendeel echt geen verschil maken tussen een christelijke of islamitsche werknemer, en gaan voor de goedkoopste oplossing (hetgeen ironisch genoeg wel weer uitkomt op een vrouw van vaak islamitische/allochtone afkomst)

Denk je nou echt dat die negatieve karma me wat doet, Spiertje?

Grow up.

lol wat een topic :p

Terug
Naar boven