Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Tuurlijk wel. Waarom zouden ze klanten trekken die ze al hebben?Ik hoop dan toch niet dat ze immigranten willen trekken die er u nog niet zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk wel. Waarom zouden ze klanten trekken die ze al hebben?Ik hoop dan toch niet dat ze immigranten willen trekken die er u nog niet zijn.
Dat die allochtonen weer eens voor worden getrokken op het oorspronkelijke volk.
Dat de AH maar eens een voorbeeld neemt aan de Blokker.
Arme Cirkel, de wet van drie werkt schijnbaar nog niet echt in z'n voordeel....Dan zou ik toch nog even terug lezen.
Daarbij in een Nederlandse winkel hoort helemaal GEEN halaltroep verkocht te worden.
Nee, behoud van mijn eigen cultuur, normen en waarden, zoals elk land dat zou moeten doen.
Jups, kortom meer bevoegdheden voor de politie en justitie om overtreders aan te pakken en al die vreemde zooi uit de schappen.
ik kan me niet herinneren dat ik ooit een moslim heb gezien in een albertheijn. Of ze moeten er niet uitzien als zandvolk dat je meestal ziet??
bij moslims denk ik namelijk meteen aan hoofdoeken.
Tuurlijk wel. Waarom zouden ze klanten trekken die ze al hebben?
Klompen en kaas?Nee, alleen puur Nederlandse artikelen.... Zoals.... eh... eh... eh...
Het positieve aan deze post is dat je beweert te denken.

Arme Cirkel, de wet van drie werkt schijnbaar nog niet echt in z'n voordeel....
Nee, alleen puur Nederlandse artikelen.... Zoals.... eh... eh... eh...
Yupz: Cirkel lichtend voorbeeld van normen en waarden.
Ik heb echter nog NOOIT iemand een goede omschrijving zien geven van wat onze cultuur nu eigenlijk zo nederlands maakt.
Just blew my stupidity fuse. It overloaded.
Het positieve aan deze post is dat je beweert te denken.
Ook al heeft Cirkel een zeer hoog ontwikkeld logisch denkvermogen, dat naar eigen zeggen zo'n 30 punten hoger ligt dan gemiddeld, het gebruik ervan is iets dat een beetje is achtergebleven. Beetje als een Mustang met een paar honderd PK's, zonder dat iemand het stuur, de versnellingsbak en het gaspedaal bedient.

als je van een paar spelfouten al zoiets gaat zeggen dan ben je wel heel stom. misschien heb ik wel dyslectie of zoiets, je weet het niet he. maar om me te vergelijken met een allochtoon is wel heel erg!

Jammer dat 'onze' cultuur de klompen vaarwel heeft gezegd (ik denk dat de gemiddelde toerist meer klompen koopt dan de gemiddelde nederlander). Het aantal mensen dat nog echt klompen met de hand kan maken is helemaal door onze cultuur weggevaagd.

Sorry bro, even correctie.
Ja er zijn bijna geen mensen meer die klompen met de hand kunnen maken. Maar er worden nog verrekte veel klompen verkocht, en vooral ook veel aan Nederlanders. Niet zo veel als vroeger, dat klopt. Maar toen waren er nog geen schoenen en liep dus iedereen op klompen![]()
En ik kan het weten, mn pa is klompenmaker![]()
Wij belgen houden onze tradities ook heel hard in stand.
iedereen eet nog steeds frieten, stoofvlees en biefstuk, ons wegennet is nog nooit zo ingewikkeld geweest en de rommel die de regering nu is kent geen gelijke.

Haha oke bro. Vet beroep overigens, al schat ik niet dat je pa ze nog voornamelijk met de hand maakt? Ik vind het een prachtig ambacht, waarvan ik het zeer betreur dat het verdwijnt/vervangen wordt door machinerie.

gezien hij toch aardig wat kennis met zich meedraagt kennelijk
builder heeft meer kennis in zijn holle kies dan jij ooit vergaard hebt in al je vorige levens inclusief deze...Dan mag hij eens beginnen met die hersencellen aan het werk te zetten hij komt nu niet verder dan de gemiddelde antifacist die de muren loopt de bekladderen met verf.builder heeft meer kennis in zijn holle kies dan jij ooit vergaard hebt in al je vorige levens inclusief deze...
Heeft de AH gewoon Hallal vlees in de schappen
Wilders, Wilders... de islamisering komt steeds dichterbij.. doe er wat aan Wilders..

)pl**ris AH heeft wel een eigen schap voor die Halal onzin maar voor de vegetariers hebben ze met de kerst het schap nog kleiner gemaakt.