MuscleMeat

Bij de Albert Heijn verkopen ze 100% halal vlees

Dat die allochtonen weer eens voor worden getrokken op het oorspronkelijke volk.

Dat de AH maar eens een voorbeeld neemt aan de Blokker.

:roflol: Arme Cirkel, de wet van drie werkt schijnbaar nog niet echt in z'n voordeel....

Dan zou ik toch nog even terug lezen.

Daarbij in een Nederlandse winkel hoort helemaal GEEN halaltroep verkocht te worden.

Nee, alleen puur Nederlandse artikelen.... Zoals.... eh... eh... eh...

Nee, behoud van mijn eigen cultuur, normen en waarden, zoals elk land dat zou moeten doen.

Yupz: Cirkel lichtend voorbeeld van normen en waarden.
Ik heb echter nog NOOIT iemand een goede omschrijving zien geven van wat onze cultuur nu eigenlijk zo nederlands maakt.

Jups, kortom meer bevoegdheden voor de politie en justitie om overtreders aan te pakken en al die vreemde zooi uit de schappen.

Just blew my stupidity fuse. It overloaded.

ik kan me niet herinneren dat ik ooit een moslim heb gezien in een albertheijn. Of ze moeten er niet uitzien als zandvolk dat je meestal ziet??

bij moslims denk ik namelijk meteen aan hoofdoeken.

Het positieve aan deze post is dat je beweert te denken.

Tuurlijk wel. Waarom zouden ze klanten trekken die ze al hebben?

Ook al heeft Cirkel een zeer hoog ontwikkeld logisch denkvermogen, dat naar eigen zeggen zo'n 30 punten hoger ligt dan gemiddeld, het gebruik ervan is iets dat een beetje is achtergebleven. Beetje als een Mustang met een paar honderd PK's, zonder dat iemand het stuur, de versnellingsbak en het gaspedaal bedient.

:roflol: Arme Cirkel, de wet van drie werkt schijnbaar nog niet echt in z'n voordeel....

Nee, alleen puur Nederlandse artikelen.... Zoals.... eh... eh... eh...

Yupz: Cirkel lichtend voorbeeld van normen en waarden.
Ik heb echter nog NOOIT iemand een goede omschrijving zien geven van wat onze cultuur nu eigenlijk zo nederlands maakt.

Just blew my stupidity fuse. It overloaded.

Het positieve aan deze post is dat je beweert te denken.

Ook al heeft Cirkel een zeer hoog ontwikkeld logisch denkvermogen, dat naar eigen zeggen zo'n 30 punten hoger ligt dan gemiddeld, het gebruik ervan is iets dat een beetje is achtergebleven. Beetje als een Mustang met een paar honderd PK's, zonder dat iemand het stuur, de versnellingsbak en het gaspedaal bedient.

:roflol:

Jammer dat 'onze' cultuur de klompen vaarwel heeft gezegd (ik denk dat de gemiddelde toerist meer klompen koopt dan de gemiddelde nederlander). Het aantal mensen dat nog echt klompen met de hand kan maken is helemaal door onze cultuur weggevaagd. Maar goed, ik verwacht dan ook dat Cirkel in het comittée voor het behoud van den klomp het voorzitterschap op zich heeft genomen, als voorvechter voor onze cultuur.

Maar kaas is idd een aardige. En toegegeven: de AH is praktisch de enige supermarkt hier in de buurt waar je altijd vegetarische kaas kunt fixen. Hurray for AH.

Ik voorzie echter een toekomst waarin ieder Nederlands bloedvat dicht is geslibt agv het wonderlijke aanbod van de AH dat we tot dusver als compleet Nederlands hebben kunnen bestempelen.

Iemand nog meer cultuurgoederen voor de AH?

Jammer dat 'onze' cultuur de klompen vaarwel heeft gezegd (ik denk dat de gemiddelde toerist meer klompen koopt dan de gemiddelde nederlander). Het aantal mensen dat nog echt klompen met de hand kan maken is helemaal door onze cultuur weggevaagd.

Sorry bro, even correctie.

Ja er zijn bijna geen mensen meer die klompen met de hand kunnen maken. Maar er worden nog verrekte veel klompen verkocht, en vooral ook veel aan Nederlanders. Niet zo veel als vroeger, dat klopt. Maar toen waren er nog geen schoenen en liep dus iedereen op klompen ;)

En ik kan het weten, mn pa is klompenmaker :o

Wij belgen houden onze tradities ook heel hard in stand.
iedereen eet nog steeds frieten, stoofvlees en biefstuk, ons wegennet is nog nooit zo ingewikkeld geweest en de rommel die de regering nu is kent geen gelijke.

daar ging het niet om schat :kiss:

Sorry bro, even correctie.

Ja er zijn bijna geen mensen meer die klompen met de hand kunnen maken. Maar er worden nog verrekte veel klompen verkocht, en vooral ook veel aan Nederlanders. Niet zo veel als vroeger, dat klopt. Maar toen waren er nog geen schoenen en liep dus iedereen op klompen ;)

En ik kan het weten, mn pa is klompenmaker :o

Haha oke bro. Vet beroep overigens, al schat ik niet dat je pa ze nog voornamelijk met de hand maakt? Ik vind het een prachtig ambacht, waarvan ik het zeer betreur dat het verdwijnt/vervangen wordt door machinerie.

Dit is toch prachtig:
YouTube - The Clogmaker

Niettemin vind ik het nu niet zo'n vooruitgang van 'cultuur' als deze dan verkast naar de muur, hangend naast tegeltjes met welluidende teksten als 'Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens', of dienst gaat doen als bloempot.

Wij belgen houden onze tradities ook heel hard in stand.
iedereen eet nog steeds frieten, stoofvlees en biefstuk, ons wegennet is nog nooit zo ingewikkeld geweest en de rommel die de regering nu is kent geen gelijke.

:roflol:

Haha oke bro. Vet beroep overigens, al schat ik niet dat je pa ze nog voornamelijk met de hand maakt? Ik vind het een prachtig ambacht, waarvan ik het zeer betreur dat het verdwijnt/vervangen wordt door machinerie.

De wereld rondreizen en bakken met geld verdienen? Leer hoe het moet met de hand en je kan toch je 65ste van vliegveld tot vliegveld toeristen vermaken.

;)

En cultuur komt en gaat, en voor wat verdwijnt hebben we musea waar we gezamelijk kunnen zeggen: "vroeger, was alles beter".

Hey Builder Shit als je bij gebrek aan intelligentie geen fatsoenlijke antwoordenkunt geven die ergens iets aan bijdragen op positieve of negatieve manier hou dan aub je handen aan je pik en van dat toetsenbord. Ik heb van jou nog geen enkele inbreng gezien in topics buiten het afzeiekn van andermans mening. Voor EricR kan ik ten miste nog respect opbrengen gezien hij toch aardig wat kennis met zich meedraagt kennelijk.

Jij bent niet meer dan een negatiovist ga lekker met die andere malloten van de anti antifa de facist uithangen.

:roflol: builder heeft meer kennis in zijn holle kies dan jij ooit vergaard hebt in al je vorige levens inclusief deze...
Dan mag hij eens beginnen met die hersencellen aan het werk te zetten hij komt nu niet verder dan de gemiddelde antifacist die de muren loopt de bekladderen met verf.

• Topic Starter Topic Starter
Rel :banana: Rel :banana: Rel :banana: Rel :banana: Rel :banana: Rel :banana: Rel :banana: Rel :banana: Rel :banana: Rel :banana: Rel :banana: Rel :banana: Rel :banana: Rel :banana: Rel :banana: Rel :banana:

Dat meeeeeeeeeen je niet :eek: Heeft de AH gewoon Hallal vlees in de schappen :eek: Wilders, Wilders... de islamisering komt steeds dichterbij.. doe er wat aan Wilders..:eek:

of het is gewoon vraag en aanbod maar dat is voor sommige moeilijk te vatten.. slimme aktie van AH..

P.S. Richard.. in Amsterdam zie je wel degelijk veel moslims bij de AH.. en in Amsterdam heb je wel degelijk wat grotere Turkse supermarkten waar ook veel Nederlanders te vinden zijn (want princiepes zijn princiepes maar als het goedkoper is dan gaan we toch naar de Turk en gaan we ook naar Turkije op vakantie.. want je blijft een nederlander natuurlijk.. ach.. we compenseren het later weer wel door op Wilders te stemmen :D;))

Terug
Naar boven