MuscleMeat

Bloedbad bij raid Israëlische marine op hulpkonvooi Gaza

Ik doe niet net alsof. Het gebeurt gewoon. Wist je dat gewonde of ernstig zieke Palestijnen nergens heen kunnen voor medische hulp? Israel laat geen goederen toe waardoor ziekenhuizen slecht zijn uitgerust. Palestijnen mogen ook niet ergens anders medische hulp zoeken, want dat is verboden. Dan druist dit alleen al tegen alles in wat maar ook enige vorm van menselijkheid is of ben je het daar niet mee eens?

Heb je eens horen vertellen op cafe of ergens op de markt? Dit is gewoon onzin man.

Dus die kinderen en vrouwen die tijdens bombardementen en dergelijke omkomen zijn dus terroristen? Ok... dan weet ik dat ook. Ik heb je al een overzicht gegeven van het aantal burgerdoden.

Ik ben dan wel benieuwd naar de bronnen over die financiele hulp... Men mag bijvoorbeeld niet eens (grondstoffen voor) beton importeren van Israel. Lijkt me vrij handig als gebouwen gebombardeerd zijn. Anders kan je helemaal niets opbouwen.

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Heb je eens horen vertellen op cafe of ergens op de markt? Dit is gewoon onzin man.

Sluit je ogen maar... alles wat niet in je straatje past is per definitie niet waar? ok

ACEE wil je mij geen pms meer sturen? Ik heb liever niet dat je dit doet. Ik val niet op mannen, sorry. Is overigens de 2e keer deze week dat je me pmt. Stalker

hahaha nog iemand voor jullie clubje :roflol:

wat een haters

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

weer zo'n zinnige post

join the anti AAACEEE/Israel club and hold hands

Zo boeiend ben je niet, dus sorry jongen. Je bent gewoon dom :lol:!

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Als je eens in een ziekenhuis in Israel gaat kijken zul je zien dat ze daar Palestijnen behandelen..

Klopt, ze behandelen idd ook palestijnen, maar zeker niet alle ziekenhuizen. Als je zelf eens in isreal gaat kijken zul je zien dat de meeste palestijnen in het ziekenhuis liggen door joden. zelf. Het minste wat je dan kan doen is ze helpen om ze daarna af te schieten toch? We hebben het niet overigens over de gehele israelische bevolking, maar over hun manier van regeren over een land, dat eigelijk niet eens van hen is.

Laatst bewerkt:
israel kan zijn grenzen duidelijk niet zomaar openstellen dat is eerder wel gebeurd en kwam er een golf van zelfmoordaanslagen in het binnenland

ookal zou israel al zijn troepen terugtrekken uit bezette gebieden en de grenzen openstellen is het een illusie dat dan het geweld stopt(gebleken uit het verleden)

het feit is dat het doel voor hen niet is vrede en terugtrekking van Israel maar het vernietigen ervan, maakt dit een ingewikkelde kwestie en de kern van het probleem.Dus wat moeten ze doen ?

PS kijk ff van welke site lopoloco dit haalt

http://www.ochaopt.org/ kijk is ff wat er bovenaan staat :roflol: grappenmakers

vond dat onderzoek er al dubieus uitzien geen namen geen bronnen niks

israel kan zijn grenzen duidelijk niet zomaar openstellen dat is eerder wel gebeurd en kwam er een golf van zelfmoordaanslagen in het binnenland

ookal zou israel al zijn troepen terugtrekken uit bezette gebieden en de grenzen openstellen is het een illusie dat dan het geweld stopt(gebleken uit het verleden)

het feit is dat het doel voor hen niet is vrede en terugtrekking van Israel maar het vernietigen ervan, maakt dit een ingewikkelde kwestie en de kern van het probleem.Dus wat moeten ze doen ?

Onderdeel van de Verenigde Naties... die zijn inderdaad supersubjectief! :rolleyes:

http://ochaonline.un.org/tabid/5838/language/en-US/Default.aspx

ACEE wil je mij geen pms meer sturen? Ik heb liever niet dat je dit doet. Ik val niet op mannen, sorry. Is overigens de 2e keer deze week dat je me pmt. Stalker

Zo boeiend ben je niet, dus sorry jongen. Je bent gewoon dom :lol:!

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Klopt, ze behandelen idd ook palestijnen, maar zeker niet alle ziekenhuizen. Als je zelf eens in isreal gaat kijken zul je zien dat de meeste palestijnen in het ziekenhuis liggen door joden. zelf. Het minste wat je dan kan doen is ze helpen om ze daarna af te schieten toch? We hebben het niet overigens over de gehele israelische bevolking, maar over hun manier van regeren over een land, dat eigelijk niet eens van hen is.

Pm't ie jou ook al? :gay:

Zeker ook op het moment dat ie inziet de discussie niet meer te kunnen winnen en verder niet voor paal wil worden gezet in het topic, dus je maar gaat stalken met argumenten via pm?

Hij pmt erotische foto's naar mij. Wat pmt die naar jou?

Onderdeel van de Verenigde Naties... die zijn inderdaad supersubjectief! :rolleyes:

http://ochaonline.un.org/tabid/5838/language/en-US/Default.aspx

Je weet eventjes niet meer wat voor flauwekul je nu moet posten? Of ga je weer sip zitten pm-en?

Je weet eventjes niet meer wat voor flauwekul je nu moet posten? Of ga je weer sip zitten pm-en?

Kijk, dit bedoelde ik. Als een jood iets zegt hierover is het fout.
Zegt een Palestijn het dan is het juist...
Ik kan jou dus net hetzelfde verwijten als wat jij mij verwijt. Ik zeg helemaal niet dat iemand in dit conflict gelijk heeft.
Maar jij met je uiterst beperkte kennis aangaande dit zal ons even vertellen en uitleggen hoe het in elkaar zit. Als je dat echt denkt dan ben je gewoon niet enorm snugger. Succes met je conclusies gebaseerd op niks.

Terug
Naar boven