MoneyQ
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 79
Nice, ik ga zaterdag de "Gezonde Nutella cheesecake" proberen te maken.
Vind ik leuk! Ik ben benieuwd!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, ik ga zaterdag de "Gezonde Nutella cheesecake" proberen te maken.
Ik post wel een foto
.Ik heb een vraagje, zou ik ook een appel taart met tofu en apple pie whey kunnen fabriceren? En ik kan die pizza neegens vinden ook op je blog niet
Wat moet ik doen met kikkererwten, deze zijn natuurlijk hard?

Ik heb een vraagje, zou ik ook een appel taart met tofu en apple pie whey kunnen fabriceren? En ik kan die pizza neegens vinden ook op je blog niet
Ik heb nog tofu en appels liggen haha.Thanks! Ooh ik dacht dat het een pizzabodem met bloemkooldeeg zou zijn haha.
Pinky promise!Wat moet ik doen met kikkererwten, deze zijn natuurlijk hard?
Om dan maar meteen goed van start te gaan; ik heb een top recept ontdekt van de instagram gebruiker the_beltsander. Hij maakt de meest bizarre taarten en cakes! En dit is zijn beroemde eiwit brownie. Maar pas op! Het is verslavend!! 25 gr whey (chocolade smaak) 10 gr cacao 1/2 theelepel bakpoeder Ongeveer 50 ml water (het moet een dikke massa zijn) Vervolgens alles mengen en in een ingevet bakje op +/- 200 graden voor 10-15 minuten in de oven. Ik ben zelf nog aan het testen op welke temperatuur en tijd hij er het beste uitkomt. Hij hoort namelijk nog lekker zacht van binnen te zijn. Ik zal binnenkort een fotootje plaatsen. Veel eetplezier!

Ja, doen!
---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------
Zie inderdaad de reactie van ThuggishRuggish, ik ben sinds 31 december ook begonnen met een Nederlandse blog en sommige recepten heb ik (nog) niet overgezet (ik wil van een aantal recepten nog nieuwe foto's maken of de recepten nog eens doornemen).
Er komt binnenkort nog een nieuw recept voor een pizza maar ik post in principe op slechts 3 dagen in de week en dit komt dus nog!
Wat betreft je vraag over appeltaart met tofu en apple pie whey, ik zeg: proberen! Je zou het kunnen proberen aan de hand van het Nutella tofu recept, dan heb je in ieder geval een bodem en de basisvulling. Wat ik dan zou denken: proef vooral de smaak, je wilt dat de apple pie sterk genoeg van smaak is zodat je de tofu niet proeft. En wat wil je dan doen, de appels erdoorheen of erover?
You know what, ik zal zo 's de keuken induikenIk heb nog tofu en appels liggen haha.
---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------
Klopt! Komt nogPinky promise!
+ speciaal voorproefje:
Oke! Zodra je iets hebt hoor ik het wel haha! Ja ik ga morgen proberen denk ik!
Dit is het geworden: tofu, cream cheese, Apple Pie Whey, ongezoete amandelmelk, stevia, agar agar, water en appel, amandel, rozijnen als topping. Ik ben benieuwd naar wat je zelf hebt gemaakt!
Wat zou ik ipv de agar agar kunnen gebruiken?
---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------
En is cream cheese te vervangen door cottage cheese?
is er ook iets simpels ? zoals kwark met protein en ei quiche?
, dat zakt waarschijnlijk zo ineen als het uit die 3 ingrediënten bestaat. Maar eigenlijk zijn stiekem de meeste recepten niet heel moeilijk om te maken, je zou ook even kunnen kijken op freudandfries.com, daar staat nog wat meer op. Maar als je hartige recepten zoekt, die heb ik nog niet zoveel, gaan nog wel komen!Hadden jullie 'm al gezien trouwens? Ik stond op B&F met m'n cake! Hier dus: proteïne cake. Ook iets voor jullie?
Nutella cheesecake met tofu gaat hem niet worden. Hier kan ik die producten niet vinden dus moet ik online bestellen. En dat is best nog wel duur.
inclusief verzendkosten
vanille stevia + Agar poeder 27€
proteïne Nutella (Protella) 3,90€
Stevia 14.84€
). Ipv agar kun je ook gelatine gebruiken, in plaats van vanille stevia ook vanille extract + stevia (met zo'n flesje doe je enorm lang). Maar goed, zulke dingen schaf je natuurlijk alleen aan als je het echt gaat gebruiken.