XXL Nutrition

blowen en sporten

vuado

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
hallo,

ja ik weet het... blowen is slecht voor je en ook voor je spieren.
ik blow om een reden de reden is dan niet van toepassing op de volgende vraag:

blowen voor of na het trainen wat is minder slecht?

het blijkt om het testeron gehalte te gaan maar dat het testeron gehalte verslechterd kan ik denk ik niet tegenhouden zonder te blowen.
nu eet ik wel de juiste maaltijden en daarvoor natuurlijk ook veel opgezocht. zoveel mogelijk volkoren :P
maar daarop ook weer de vraag:

hoelang heeft het bij jullie geduurd voor jullie verandering ZAGEN aan je lichaam?

ik train thuis niet in een sportschool. ik presteer beter in mijn eentje omdat ik me dan meer op mijn gemak voel en mezelf zo gek mogelijk toch nog over het randje van mijn eigen uithoudingsvermogen te krijgen. en daarop de laatste vraag:

kan ik met thuistraining (dumbbells en Sixpackshortcuts trainingen) wel op de juiste manier groeien?

bedankt allemaal voor de moeite.

ps.
eerste keer op het forum dus sorry als hij in het verkeerde forumgedeelte staat.

Blowen om een reden, lol?

Stop met trainen het lukt je toch niet. Alles wat je hier opnoemt is het foutste wat maar kan.
Weer zo een beginnende loser die armpjes,borst en 6pack wil.

• Topic Starter Topic Starter
alleen mensen die serieus op een fatsoenlijke manier kunnen reageren? danku?
leuke ervaring eerste keer op het forum. beetje kinderachtig maargoed.
serieuze antwoorden is fijn. ik heb een medisch recept voor blowen om een stoornis in mijn lichaam.
die pijn verzacht door het blowen.
maar natuurlijk wil ik me daarop niet tegenhouden om mijn lichaam te verzorgen zoals het moet.
goede voeding gezond figuur en daarbij hoort natuurlijk ook spieren.
ik ben niet op zoek naar een bodybuilders lichaam maar een normaal gespierd postuur.

nogmaals serieuze antwoorden zijn welkom.

ja om medische redenen ja. ik denk dat mijn prive leven prive is ;)

A zo, dacht meer in de richting van, voor de fun/verslaafd/stoer doen etc.

Stop met trainen het lukt je toch niet. Alles wat je hier opnoemt is het foutste wat maar kan.
Weer zo een beginnende loser die armpjes,borst en 6pack wil.

Doe niet zo kansloos, beter help je hem op weg door wat tips etc. Je blowt om medische redenen, dus ik zal me niet te veel zorgen maken over de effecten op je training. Aangezien je het toch regelmatig zult doen neem ik aan.
Gewoon voor zover je kan goed trainen en eten.

Je zegt dat je veel over voeding hebt gelezen, over training zo te lezen een stuk minder.
Ga je daar ook wat meer in verdiepen. Met enkel wat dumbbells en Sixpackshortcuts trainingen zul je niet veel groeien.

Belangrijk zijn de compounds (heb je een begin om te zoeken, squats, bench press, deadlift, bent over row, overhead press, pull-ups).

alleen mensen die serieus op een fatsoenlijke manier kunnen reageren? danku?
leuke ervaring eerste keer op het forum. beetje kinderachtig maargoed.
serieuze antwoorden is fijn. ik heb een medisch recept voor blowen om een stoornis in mijn lichaam.
die pijn verzacht door het blowen.
maar natuurlijk wil ik me daarop niet tegenhouden om mijn lichaam te verzorgen zoals het moet.
goede voeding gezond figuur en daarbij hoort natuurlijk ook spieren.
ik ben niet op zoek naar een bodybuilders lichaam maar een normaal gespierd postuur.

nogmaals serieuze antwoorden zijn welkom.

Dit soort opmerkingen wordt hier niet erg gewaardeerd over het algemeen, daar je niet binnen een paar maanden een bodybuilders fysiek hebt.
Wat bedoel je met normaal gespierd (normaal bestaat in mijn ogen niet :rolleyes:)

Laatst bewerkt:
Wat zunnepitte zegt idd.

Het is een fabeltje dat je niet groeit als een blower laat ik dat voorop stellen. Beter koop je een barbell met wat schijven en bouw je daaruit verder, success!

voornamelijk wil ik het bovenlijf training omdat ik niet helemaal rechte schouders heb.
ik ben niet zo bekend met de namen van de oefeningen maar ik heb al wel iets gevonden.
http://www.fitness-island.com/
staat redelijk wat op voor iedere spiergroep.

maar alsnog wat zou beter zijn voor of na het training sporten. want ik kan wel 1.5 uurtje bijten...
of gewoon 3 uur niet blowen en in het midden van die 3 uur mijn training doen?

ik heb al een stang met gewichten gehaald. sorry ik ben niet bekend met de namen.
4X 2.5 4x1.5 is dat genoeg?

alle serieuze informatie is welkom.

owja en bedankt zunnepitte

Laatst bewerkt:
voornamelijk wil ik het bovenlijf training omdat ik niet helemaal rechte schouders heb.
ik ben niet zo bekend met de namen van de oefeningen maar ik heb al wel iets gevonden.
Fitness oefeningen en schema's - fitness-island.com
staat redelijk wat op voor iedere spiergroep.

maar alsnog wat zou beter zijn voor of na het training sporten. want ik kan wel 1.5 uurtje bijten...
of gewoon 3 uur niet blowen en in het midden van die 3 uur mijn training doen?

alle serieuze informatie is welkom.

owja en bedankt zunnepitte

Deze website zou ik als ik jou was niet te serieus nemen, ze hebben het in het menu borst over binnenkant borst. Er bestaan geen oefeningen speciaal voor binnenkant borst.
Ook speciaal boven en onderkant isoleren is crap, je kunt wel meer na druk op upper of lower leggen door middel van incline en decline presses.

Als ik het goed begrijp ben je de hele dag aan het blowen? dat lijkt me niet ideaal met trainen.

ik ga eens een filmpje opzoeken over de incline en decline presses.
ik vond het wel goed uitziende site dus dacht dat is wel te vertrouwen maar dat blijkt anders haha.

nee ik blow niet de gehele dag ik mag 3 joints op een dag en ik rook er 2 en soms maar 1.
neemt niet af dat het geen goed iets maarja het helpt.

ikzelf zit nog te twijfelen over creatine of shaken om de spiergroei te bevorderen.
of gewoon helemaal niets doen?

bedankt voor de serieuze reacties, dat respecteer ik.

hallo,

Volgens mij is voor het trainen slechter, ik probeer zelf de hele dag niks te roken totdat ik heb getraind. Dit is makkelijk als ik aan het werken ben maar in mijn vrije tijd rook ik 's middags wel wat. Ik zorg er dan echter voor dat ik terug volledig nuchter ben vooraleer ik ga trainen. Zoniet ben ik totaal futloos en heb ik geen zin om te trainen. Ik rook trouwens al van mijn 16e, elke dag, meerdere malen.

het blijkt om het testeron gehalte te gaan maar dat het testeron gehalte verslechterd kan ik denk ik niet tegenhouden zonder te blowen.
nu eet ik wel de juiste maaltijden en daarvoor natuurlijk ook veel opgezocht. zoveel mogelijk volkoren :P

hoelang heeft het bij jullie geduurd voor jullie verandering ZAGEN aan je lichaam?
Na een maand of twee zou je toch wel al lichte verandering moeten zien.

ik train thuis niet in een sportschool. ik presteer beter in mijn eentje omdat ik me dan meer op mijn gemak voel en mezelf zo gek mogelijk toch nog over het randje van mijn eigen uithoudingsvermogen te krijgen. en daarop de laatste vraag:

kan ik met thuistraining (dumbbells en Sixpackshortcuts trainingen) wel op de juiste manier groeien?
Thuis trainen is zeker niet slechter, zolang als je maar het benodigde materiaal hebt (barbell, dumbbells, gewichten, bankje, etc...). Sixpackshortcuts ben ik niet bekend mee.

ps.
eerste keer op het forum dus sorry als hij in het verkeerde forumgedeelte staat.

Antwoorden staan in het vet gedrukt bij je vragen.

Vraagje ivm met je reden om te blowen: wilt dat zeggen dat je ook blowt op school/werk? Ik kan me namelijk wel inbeelden dat als ik de hele dag stoned zou zijn mijn motivatie wel snel ver zoek zou geraken.

ik ga eens een filmpje opzoeken over de incline en decline presses.
ik vond het wel goed uitziende site dus dacht dat is wel te vertrouwen maar dat blijkt anders haha.

nee ik blow niet de gehele dag ik mag 3 joints op een dag en ik rook er 2 en soms maar 1.
neemt niet af dat het geen goed iets maarja het helpt.

ikzelf zit nog te twijfelen over creatine of shaken om de spiergroei te bevorderen.
of gewoon helemaal niets doen?

bedankt voor de serieuze reacties, dat respecteer ik.

Zorg eerst dat je voeding op orde is, supplementen zijn een toevoeging, geen doel opzich.
Overigens zou ik je benen even hard trainen als je bovenlichaam.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

coby, bedankt voor het beantwoorden van de vragen.

nee ik blow natuurlijk niet de gehele dag het verzachtingseffect op pijn duurt zo'n 6 uur het stoned zijn is ongever 1.5 uur. (medische wiet)
de motivatie is hoog omdat ik geen rechte rug meer heb en deze gewoon echt recht wil echt echt! :P

zunnepitte ik ga heel goed op mijn voeding letten. ik vond het zelf zowieso al moeilijk om zoiets erbij te pakken omdat veel mensen vertellen dat het niet heel goed voor je is.
en je plaatje maakt me duidelijk wat jij bedoeld training voor de benen is ook belangrijk haha.

bedankt voor jullie informatie. ik ga een wat oefeningen opzoeken op internet en daarop een trainingsschema samenstellen.

thanks.

Succes! :thumbs:

Niks gelezen (zal wel weer de zelfde vraag zijn) maar wordt tijd voor een aparte sectie voor deze vragen..........
waar wordt het voor voorgeschreven ? dat wil ik wel weer weten :p:D

Blowen en trainen kan volgens mij. Aangezien ik het 5 jaar heb gedaan. Wel pas na het trainen blowen, ik heb het enkele malen ervoor gedaan en dat is het niet :D

Allesinds, beter zonder. Ik blow nu anderhalf jaar niet meer en voel me fitter.

Om medische redenen is het een ander verhaal natuurlijk.

allesinds na training en eerst eten

Vraag bryce eens, die weet alles over blowen.

hallo,

ps.

Zelf voor doktertje spelen is nooit verstandig.
Met wat dumbbells en buikspieroefeningen zul je geen beest worden nee.

beter blowen na training dan voor training.

wat betreft voeding en trainingsmethoden heb je nog veel te leren. de stickies op dit forum zijn een goed punt om te beginnen.

Erna natuurlijk en veel eten :)

Ik vind het niet aan te raden om thuis te trainen als je niet veel hebt.. Als je het toch gaat doen volg dan iets van convict condioning oid.

Terug
Naar boven