Fitness Seller

Lees dit eerst Boardregels in de 'kuurlogs sectie'

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.350
Waardering
65.484
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Bij deze wil ik iedereen er nog eens attent op maken dat de boardregels van de aas-sectie ook van toepassing zijn én blijven in de kuurlogs-sectie. https://forum.bodybuilding.nl/topics/board-regels-iedereen-lezen.1615/
Gelieve dit te respecteren want we kunnen niet blijven opschonen en door de vingers zien. Ik sta ook niet meteen te springen om leden te bannen maar dan moeten de regels gevolgd worden.
 
Doel je hier op dan?

3. Bespreken van UG labs of producten van UG labs

Onderstaande regels zijn tot nader bericht vervangen door de regels in deze post: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/board-regels-iedereen-lezen-1615/#post2241448

Het bespreken van UG labs (underground labs) laten wij op dit board slechts in beperkte mate toe. Deze discussies horen vooral over de kwaliteit van producten te gaan en de mogelijke schade/bijwerkingen die bepaalde producten kunnen teweeg brengen.


Het is in GEEN geval toegestaan om:

1. Namen of adressen van personen die meewerken aan een bepaald UG lab openbaar bekend te maken, of de naam van een bepaald lid te laten doorschemeren.

2. Zelf te laten doorschemeren dat je medewerker of tussenpersoon bent van een UG lab of organisatie die illegale middelen kan bezorgen.

3. Zomaar zonder onderbouwing en/of bron te beweren dat een bepaald UG lab producten produceert die niet bevatten wat ze horen te bevatten, en/of ernstige schade kunnen toebrengen als gevolg daarvan.
 
Doel je hier op dan?

Vooral die regel ja en sommigen denken ook dat ze hier ongestoord aas kunnen aanbieden, dan moeten ze maar verkassen naar een ander forum

---> Bespreken UG labs vanaf nu helemaal verboden <---


Allemaal,

Naar aanleiding van de wereldwijde operatie 'Raw Deal' (Operation Raw Deal - Google News) heeft BODYBUILDING.NL besloten om vanaf vandaag het bespreken van UG labs in zijn geheel (inclusief het noemen van namen) te verbieden.

Het was al verboden om ondermeer perikelen rond UG labs en justitie te bespreken maar nu zijn dus ook de vragen over de kwaliteit van UG labs niet meer toegestaan.

De enige uitzondering op deze regel is een topic in de Echt of Nep? sectie waarin puur en alleen aan de hand van een goede duidelijke foto naar de echtheid wordt gevraagd.


Op het overtreden van deze regel volgt de 1ste keer een strafpunt. De keer daarna zal er direct een ban volgen.
 
Vooral die regel ja en sommigen denken ook dat ze hier ongestoord aas kunnen aanbieden, dan moeten ze maar verkassen naar een ander forum

Owh. Die regel van MrJ heb ik helemaal nooit gelezen... ik dacht dat het bespreken toe was gestaan... oops :p
 
Owh. Die regel van MrJ heb ik helemaal nooit gelezen... ik dacht dat het bespreken toe was gestaan... oops :p

Volgens mij hebben velen dit over het hoofd gezien, vandaar dus dit topic
 
Oke duidelijk zal op gelet worden
 
Hoe zit het met vaag hinten naar ugl qua kleur bijvoorbeeld (rood/wit) of anders (stier). Ik kan me voorstellen dat iemand die een log bij houdt dat dit vaag gehint wordt, zonder het te bespreken. Dan kan de lezer van een log opmaken hoe iemand gaint op een bepaalde dosering van een bepaald ugl. Diegene die hier misbruik van maken zijn niet of nauwelijks in het log gedeelte van de aas te vinden en pik je er in een zeldzaam geval waar dit wel zo is imo zo uit.
 
Hoe zit het met vaag hinten naar ugl qua kleur bijvoorbeeld (rood/wit) of anders (stier). Ik kan me voorstellen dat iemand die een log bij houdt dat dit vaag gehint wordt, zonder het te bespreken. Dan kan de lezer van een log opmaken hoe iemand gaint op een bepaalde dosering van een bepaald ugl. Diegene die hier misbruik van maken zijn niet of nauwelijks in het log gedeelte van de aas te vinden en pik je er in een zeldzaam geval waar dit wel zo is imo zo uit.

Wat mij betreft mag dit ook niet maar ik ben misschien wat té streng

tremendes
 
Wat mij betreft mag dit ook niet maar ik ben misschien wat té streng

tremendes
+++

onzin dat je naam x niet zou mogen gebruiken maar als je ernaar refereert met een of andere unieke eigenschap van hoe de vials eruitzien dan is het ineens helemaal oke :roflol:
 
+++

onzin dat je naam x niet zou mogen gebruiken maar als je ernaar refereert met een of andere unieke eigenschap van hoe de vials eruitzien dan is het ineens helemaal oke :roflol:

Huh ? Er is toch juist gezegd dat dit niet mag ...
 
Gelezen en drumbell zal er beter op gaan letten (paar x fout gezeten in een logje) Die regel van MrJ zie ik ook nu pas!
 
Correct mag ook niet. De kuurlog sectie is er wel vaak tussendoor geschoten maar nu hebben we jou ook!

:$ ik zal niks meer loggen dan :D anders ga ik het geheid weer doen.

Nee zonder dollen, fijn dat nu wel een duidelijke lijn nogmaals duidelijk gemaakt wordt en bevestigd is bij deze!
 
zal er zelf ook beter op letten ook wat foutjes gemaakt :(
 
Ik las eerst beard regels
 
Tbh is de helft van het belang van de kuurlog welke resultaten X krijgt op compounds van merk Y, maarja... Mag je dat dan wel in Pm bespreken? Dat was vroeger de regel toch dacht ik.
 
Censuur is nooit goed. A.s. sectie is toch juist om hierover te discussieren.
Jammer.
 
Censuur is nooit goed. A.s. sectie is toch juist om hierover te discussieren.
Jammer.

Niet vergeten dat het nog altijd illegale middelen zijn
 
Back
Naar boven