AndroidHealthClinic

Contest Log Bob - Contest log 2013

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag en zondag heb ik netjes clean gegeten, op een keer foe yong hai na (dat bevat vrij veel vet) Gisteren bijvoorbeeld een ontbijtje van ontbijtgranen met magere melk, als lunch 40 gr whey met 2 pannekoeken, als avondmeal tofu en quorn stukjes met 3 ei-eiwitten, 1 ei, 100 gr broccoli en 50 gr rice cubes, en achter de tv met mn gf een bak kwark met een banaan in stukjes er doorheen.

Voeding vandaag:
ontbijt: 300 ml magere melk, 40 gr whey, 50 gr oats
tussendoor: 1 appel
middag: tofu en quorn stukjes met 3 ei-eiwitten, 1 ei, 100 gr broccoli en 50 gr rice cubes
pre workout: 2 whey pannekoeken
post workout direct: 40 gr whey in water
halfuur later: nader te bepalen, iemand suggesties? Moet zo'n 1500 kcal zijn, low fat, en uiteraard vegetarisch
pre-bed: Kwark met banaan in stukjes

Zaterdag en zondag heb ik netjes clean gegeten, op een keer foe yong hai na (dat bevat vrij veel vet) Gisteren bijvoorbeeld een ontbijtje van ontbijtgranen met magere melk, als lunch 40 gr whey met 2 pannekoeken, als avondmeal tofu en quorn stukjes met 3 ei-eiwitten, 1 ei, 100 gr broccoli en 50 gr rice cubes, en achter de tv met mn gf een bak kwark met een banaan in stukjes er doorheen.

Voeding vandaag:
ontbijt: 300 ml magere melk, 40 gr whey, 50 gr oats
tussendoor: 1 appel
middag: tofu en quorn stukjes met 3 ei-eiwitten, 1 ei, 100 gr broccoli en 50 gr rice cubes
pre workout: 2 whey pannekoeken
post workout direct: 40 gr whey in water
halfuur later: nader te bepalen, iemand suggesties? Moet zo'n 1500 kcal zijn, low fat, en uiteraard vegetarisch
pre-bed: Kwark met banaan in stukjes

Je zou voor een mega schaal muesli kunnen gaan met soja melk ;)
Neem ik zelfs weleens, terwijl ik gewoon MEGA vleeseter ben...
Voeg je lekker wat rozijnen, zaden en fruit toe allemaal hoog in GI dus goede opname POST WO!

Gnocchi kan ook! Is echt heerlijk :D
Dit is goed recept:

http://allrecipes.com/recipe/quick-gnocchi/detail.aspx

Heb nu deze site als voorbeeld even erbij gepakt ;)

http://allrecipes.com/recipes/healthy-recipes/low-fat/main-dishes/vegetarian/Top.aspx

Moet je anders maar even op gaan surfen hehe, succes!

Je zou voor een mega schaal muesli kunnen gaan met soja melk ;)
Neem ik zelfs weleens, terwijl ik gewoon MEGA vleeseter ben...
Voeg je lekker wat rozijnen, zaden en fruit toe allemaal hoog in GI dus goede opname POST WO!

Gnocchi kan ook! Is echt heerlijk :D
Dit is goed recept:

http://allrecipes.com/recipe/quick-gnocchi/detail.aspx

Heb nu deze site als voorbeeld even erbij gepakt ;)

http://allrecipes.com/recipes/healthy-recipes/low-fat/main-dishes/vegetarian/Top.aspx

Moet je anders maar even op gaan surfen hehe, succes!

Meusli, wat een goed idee! Ga ik doen, maar soja melk heb ik echt nog nooit op, is dat lekker?
Die gnocchi klinkt ook echt goed, wat doe je daar als eiwitbron bij? Zou vegetarisch gehakt lekker zijn om door het deeg te doen? Thanks man.

Planning voor vanavond:

Cycle 3, week 3, maandag

Warming up: kettlebell circuit, benen foamrollen, face pulls

Main lifts:

(push) Bench press
3x5x90
-of dumbbell press 3x5x40

(pull) Weighted chins
3x3x+15

(legs) Squat
5x125
3x142
1x158 (repout, 4 reps om theoretisch 1RM vorige cycle te evenaren, hopen dat mn heup zich goed houdt)

Kuiten & biceps:

Seated calf press -improvisatie in leg extension machine
3x20x.. +stretch

Calf press -in leg press machine
3x15x.. +stretch

Preacher curls
3x8x..

Cable curls met rug naar cable station
3x16x..

Concentration curls
3x16x..

Meusli, wat een goed idee! Ga ik doen, maar soja melk heb ik echt nog nooit op, is dat lekker?
Die gnocchi klinkt ook echt goed, wat doe je daar als eiwitbron bij? Zou vegetarisch gehakt lekker zijn om door het deeg te doen? Thanks man.

Soja melk is echt heerlijk ;) *vind ik persoonlijk dan hè*

Ja, vegetarisch gehakt zou goede optie kunnen zijn, had daar ff niet goed over nagedacht qua eiwitbron :P

Mooie training heb je ook op programma staan ben benieuwd hoe je squat repout zal gaan ;)

Succes vanavond Bob!

Damn ik heb gisteren echt honger geleden tussen mn meals in, vandaag heb ik was stukjes kokos en gnocchi mee om tussendoor honger te kunnen stillen.

Cycle 3, week 3, maandag

Warming up: kettlebell circuit, pushups, reverse rows, benen foamrollen, face pulls

Main lifts:

(push) Bench press -medium
16x50
10x60
5x80

5x90
5x90
5x90 -voelde best zwaar

(pull) Weighted chins
8xbw
3x+15
3x+15
3x+15
3x+15
3x+15 easy, vanaf nu 2,5 kg per week verhogen en 3x3 aanhouden

(legs) Squat
10x50
5x80

5x100
5x125
3x142
Repout: 1x158 -heup/been voelde prima, maar miste gewoon de kracht en zakte de 2e rep er doorheen, mede door het gekloot de afgelopen weken met mn blessure, en misschien wel door het zakken in kcal. Eerste rep was prima.

Kuiten & biceps:

Seated calf press -improvisatie in leg extension machine
20x55 per been
20x55
20x55
20x55
16x55
16x55

Calf press -in leg press machine
12x35 per been
12x35
12x35

oppa calfbrah style

Leg extensions
20x55 per been, goed traag negatief
20x55
20x55
20x55 fuaark pijn

Spierpijn begon direct op te komen in mn quads, dat wordt leuk de komende dagen.

Met een maat uit de gym even wat rug meegedaan waarna hij mee deed met mijn biceps oefeningen, hij had even iemand nodig om m te pushen.

Dumbbell row tegen db rack
10x32
10x40
10x50 combo dumbbell
alles mooie langzame uitvoering

Lat pulldown breed
18x47
12x33 met hold op borst
10x67

V-grip pulldown
8x97

Even alvast mn whey drinken en banaan eten want ik was al even bezig en energie begon aardig op te raken

Alternating dumbbell curls
15x14
10x20
10x22
10x24 -niet zo zuiver hehe

Cable curls met rug naar cable station
18x27
14x35
12x40

Totale tijd in gym; ruim 2,5 uur
Gewicht na training: vergeten te wegen
Post workout food: 40 gr whey + banaan aan het einde van de training, thuis 150 gram muesli met halve liter sojamelk (goede tip Tim, was lekker!), bak kwark met een beetje poedersuiker en kaneel.
Spiegel: prima, vetverlies is steeds beter zichtbaar maar nog geen foto-waardig verschil

Soja melk is echt heerlijk ;) *vind ik persoonlijk dan hè*

Ja, vegetarisch gehakt zou goede optie kunnen zijn, had daar ff niet goed over nagedacht qua eiwitbron :P

Mooie training heb je ook op programma staan ben benieuwd hoe je squat repout zal gaan ;)

Ik heb de soja melk geprobeerd en is inderdaad lekker zeg! Ik heb ook de gnocchi gemaakt met vegetarisch gehakt er doorheen en die ga ik vandaag eten :D Repout ging k*t helaas.

Nog bedankt kerel ;)

Damn, lange training man! Hoe heb je die calf press in leg extension apparaat gedaan?

Weer een pittige training brah, had precies het zelfde als jij gisteren met de SQ dus voeding zal idd er wel wat mee te maken hebben.
Die gnocchi vult als een MF dus je zal vandaag wel geen honger lijden :p

2,5 uur?? Wtf man. mooie squat btw

Damn, lange training man! Hoe heb je die calf press in leg extension apparaat gedaan?

Voorop de zitting gaan zitten, knieën onder het duw-kussen waar je normaal je schenen hebt, en dan met de voorkant van mn voeten op een step. Niet heel handig maar een goede afwisseling.

Weer een pittige training brah, had precies het zelfde als jij gisteren met de SQ dus voeding zal idd er wel wat mee te maken hebben.
Die gnocchi vult als een MF dus je zal vandaag wel geen honger lijden :p

Ja zou goed kunnen, maar heb vorige week ook al niet fatsoenlijk gesquat of frontsquat dus zit er ook niet meer lekker in. Volgende cycle gewoon opnieuw deze gewichten.

Shiittt, respect!
Dat hou ik niet vol, maar heb die tijd helaas ook niet.

Haha is ook niet ideaal :D

2,5 uur?? Wtf man. mooie squat btw

Zal het niet meer doen baas!
Mwah, vond het maar k*t :(

Totale tijd in gym; ruim 2,5 uur
Gewicht na training: vergeten te wegen
Post workout food: 40 gr whey + banaan aan het einde van de training, thuis 150 gram muesli met halve liter sojamelk (goede tip Tim, was lekker!), bak kwark met een beetje poedersuiker en kaneel.
Spiegel: prima, vetverlies is steeds beter zichtbaar maar nog geen foto-waardig verschil

Ik heb de soja melk geprobeerd en is inderdaad lekker zeg! Ik heb ook de gnocchi gemaakt met vegetarisch gehakt er doorheen en die ga ik vandaag eten :D Repout ging k*t helaas.

Nog bedankt kerel ;)

Geen dank bro ;)
Altijd lekkere tips delen met elkaar, gezond eten is al lastig genoeg hehehe!
Maar wel balen van je repout, hoop dat je heup blessure gauw verminderd.
Maat van me studie heeft al tijden last van ontsteking op de heup (doet ook tricking) echt hinderlijk...

Hoop dat de gnocchi ook goed is de smaak zal vallen!
Heb je sowieso wel wat aan die link qua recepten en ideeën toch?

CalfBrah approves this workout.
Mooi bro!

Geen dank bro ;)
Altijd lekkere tips delen met elkaar, gezond eten is al lastig genoeg hehehe!
Maar wel balen van je repout, hoop dat je heup blessure gauw verminderd.
Maat van me studie heeft al tijden last van ontsteking op de heup (doet ook tricking) echt hinderlijk...

Hoop dat de gnocchi ook goed is de smaak zal vallen!
Heb je sowieso wel wat aan die link qua recepten en ideeën toch?
Heup voelt op zich wel weer prima, dus nu weer kracht opbouwen :) Vast wel, ruikt lekker in ieder geval! jazeker, ik kan weer wat proberen nu .
CalfBrah approves this workout.
Mooi bro!

YEAAA mijn dag kan niet meer stuk. Thanks bro!

Ook een lekkere tip is bulgur.
Kreeg deze door van Machete, zit nu standaard in m'n low carb dag om toch wat meer volume te kunnen eten.
Beetje kruiden naar keuze erbij & yum yum :meal:

Heup voelt op zich wel weer prima, dus nu weer kracht opbouwen :) Vast wel, ruikt lekker in ieder geval! jazeker, ik kan weer wat proberen nu .

Oow gelukkig dat is goed om te horen, nou hopelijk neemt je kracht geleidelijk weer toe ;)

Ook een lekkere tip is bulgur.
Kreeg deze door van Machete, zit nu standaard in m'n low carb dag om toch wat meer volume te kunnen eten.
Beetje kruiden naar keuze erbij & yum yum :meal:
Oh weet je nog een lekker gerecht met bulgur er in dan? Want ik was gisteren in de DM en zag het daar liggen dus ik heb het meteen maar meegenomen omdat jij het noemde, ik weet alleen totaal niet hoe het smaakt en wat ik er mee moet :D
Oow gelukkig dat is goed om te horen, nou hopelijk neemt je kracht geleidelijk weer toe ;)
Daar gaan we maar van uit ;) Kracht gaat steeds goed vooruit tot ik weer tegen een blessure aan loop, dan moet ik weer een stap terug en opnieuw opbouwen.

Voorop de zitting gaan zitten, knieën onder het duw-kussen waar je normaal je schenen hebt, en dan met de voorkant van mn voeten op een step. Niet heel handig maar een goede afwisseling.

Slim man, kan ik ook wel eens proberen.

Wat een workout Bob!:eek:

Terug
Naar boven