- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha thanks man! Verwacht er maar niet teveel van, ik wil niemand teleurstellen****ing hell man...Die deadlift repout
Go bob! Ik kan niet wachten op je contest pics
srs, maar wel no homo ofc

Dunno man? Er zat een tabel bij die tang en bij de leeftijd van 24-26 stond 10%
Is heel erg afhankelijk welke punten je meet met de tang. De officiele meting (4 punten) is bicep, tricep, scalpula en een plooi aan de zijkant van je buik. Bij de vetmeter van B&F moet ik wat andere plekken meten (ergens midden bovenbeen, buikplooi, borst en geloof bicep)..denk dat het belangrijkst is om een progressie te kunnen meten dat steeds dezelfde (geschoolde) persoon de meting uitvoert en dat het steeds ongeveer de zelfde situatie is (het best voor een training)..hier heb ik vandaan even naar beneden scrollen
http://www.xxlnutrition.nl/body-fat-caliper/xxl-nutrition
Is heel erg afhankelijk welke punten je meet met de tang. De officiele meting (4 punten) is bicep, tricep, scalpula en een plooi aan de zijkant van je buik. Bij de vetmeter van B&F moet ik wat andere plekken meten (ergens midden bovenbeen, buikplooi, borst en geloof bicep)..denk dat het belangrijkst is om een progressie te kunnen meten dat steeds dezelfde (geschoolde) persoon de meting uitvoert en dat het steeds ongeveer de zelfde situatie is (het best voor een training)..

hier heb ik vandaan even naar beneden scrollen

hier heb ik vandaan even naar beneden scrollen
Is heel erg afhankelijk welke punten je meet met de tang. De officiele meting (4 punten) is bicep, tricep, scalpula en een plooi aan de zijkant van je buik. Bij de vetmeter van B&F moet ik wat andere plekken meten (ergens midden bovenbeen, buikplooi, borst en geloof bicep)..denk dat het belangrijkst is om een progressie te kunnen meten dat steeds dezelfde (geschoolde) persoon de meting uitvoert en dat het steeds ongeveer de zelfde situatie is (het best voor een training)..
ik heb halverwege de quadriceps, 2 cm naast de navel en halverwege de borstspier. Het gaat me inderdaad vooral om dat ik het aantal mm zie afnemen. Waarom voor de training touwens?Vooral dat één en dezelfde persoon het doet is essentieel!
Want ieder doet het toch altijd net weer ietsjes anders...
Gaat ook niet om de daadwerkelijke uitkomst, maar meer of deze uitkomst daalt of stijgt.
Aan de hand daarvan weet je of je vet verliest of aankomt of constant blijft
En of dat dan 10%, 11% of 12% is moet je niet teveel waarde aan hechten.
Je exacte vetpercentage weet je toch pas wanneer je dood bent na een autopsie![]()

Is graag gedaan
http://www.linear-software.com/online.html
Ow als je op calculate klikt ben je alles kwijt, dan heb je enkel het resultaat. Dus je kan het best 2x noteren![]()

dit beïnvloed je meet resultatenNa training staat door de pomp huidstrakkerdit beïnvloed je meet resultaten
Dacht zelfs dat je het beste alleen 's ochtends moest meten.

Vraag het aan je gf/vader/moeder/...
Doe ik ook hoor

Bij mij kloppen die huidplooimetingen echt voor geen reet, zijn wel altijd consistent, maar ik zou dus volgens JP3 op 7.2% moeten zitten terwijl ik qua definitie lager zit als jou, (schat zelf zo rond de 12-13 te zitten). Voorderest wel mooie manier om bij te houden of je plooien kleiner worden en vet verliest. Maar als je echt een goed % wilt weten moet je je vriendin eens JP7 laten meten.
Maar... lekker getraind bob! Dat deadlift, je zou je toch inhouden![]()
Als je trouwens moeite hebt om triggerpoints te vinden, weet niet wat je er bij voorstelt, maar het zijn gewoon de plekken die pijn doen als je er behoorlijk op drukt (zoals bv. je quads als je foamrolled, zo ook je glutes als je een bal gebruikt) en soms uitstralen als het heel erg is, als je er lang op drukt merk je als het goed is ook dat je er na een tijdje ''doorheen'' drukt (wordt ontspanner en niet meer stijf) en de pijn minder wordt. Zal het wel niet perfect uitgelegd hebben, maar dat is een beetje wat mijn fysio me heeft uitgelegd om zelf te kunnen zoeken![]()

Na training staat door de pomp huidstrakkerdit beïnvloed je meet resultaten
ik dacht al; **** ik heb wel heel weinig vel over daaronder. Dacht zelfs dat je het beste alleen 's ochtends moest meten.
Dit dus...na een borst & tricep training kun je nagenoeg niks meer pakken op mijn tricep vanwege de pomp..Na training staat door de pomp huidstrakkerdit beïnvloed je meet resultaten
Dit dus...na een borst & tricep training kun je nagenoeg niks meer pakken op mijn tricep vanwege de pomp..