- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
:d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eer van het bedenken gaat naar iemand anders, maar het is zeker handig als je geen seated calf press hebt, de belasting verschilt behoorlijk.
Thanks (als het een compliment is
)Ziet er goed uit die planning, ben benieuwd hoe ver je kunt gaan met die repout op je bench!
Niet te droog worden in korte tijd hè ander voel ik me straks nog een fatty komende zaterdag![]()

Ja zeg dat wel! Vorig jaar had ik inderdaad de verkeerde tanning gekregen van B&F waardoor mijn shape niet te best uit kwam, en de foto's waren ook gewoon niet goed gelukt. Belichting, kleuren, posing, een hoop te verbeteren dit jaar2,5 uur training.. sick.. zal wel aardig wat energie hebben gekost. Iig goed bezig ben benieuwd waar je dit jaar eindigd, had je vorig jaar ook gevolgd en kan me nog herinneren dat je een verkeerde tan had gebruikt toen... ik denk wel dat dit jaar een sterker deelnemersveld is
Maar inderdaad zijn er een paar deelnemers bij waar ik niet tegen op kan helaas. Maar we maken er het beste van en ik doe het voor mezelf 
Kijk, 3 dagen verder maar je hebt me gevonden hoorGood luck! You can do it! Ziet er al goed uit hoor3e plaatsje scoren?!
Welkom in mijn log. Dankjewel! Ik ga mijn best doen. Ik ga voor een top 5 plek, de top 3 staat al vast 
Thanks man, dat is wat ik doe

Kijk, 3 dagen verder maar je hebt me gevonden hoorWelkom in mijn log. Dankjewel! Ik ga mijn best doen. Ik ga voor een top 5 plek, de top 3 staat al vast
![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar! Het deelnemers veld is dit jaar echt sterk!

Ben ik ook wel benieuwd naar! Het deelnemers veld is dit jaar echt sterk!
Er zitten dit jaar ook echt een paar vrij jonge buffels bij die net als Keun vorig jaar hoge ogen kunnen gaan gooien. Persoonlijk kijk ik ook naar progressie, loggen, leeftijd etc. Maar weet gewoon dat er ook een hoop tussen zitten die enkel cijfers geven op basis van fysiek..maar weet dat daarbij leeftijd een grote rol speelt.
En ik ben al 'oud'![]()
Moeilijk te zeggen man, ook de beginpics kunnen vaak echt vertekenen. Sterke deelnemers zijn er genoeg, maar ik denk dat vooral Unstoppable en Peanuthead hoog zullen eindigen, maar er zijn genoeg anderen die ook top 3 zouden kunnen worden. jij?
Klopt, zonder echte uitschieters (Rob S was zo'n uitschieter maar die heeft zich terug getrokken). Ja wij kijken daar naar maar 98% van de stemmers kijkt helaas puur en alleen naar de eindfoto's. Ongeacht progressie, leeftijd, juice etc. Een groot, esthetisch fysiek met kwaliteitsfoto's en goede/slimme posing scoren hoog. Wie denk jij dat er hoog gaat eindigen?

Ook ik ben een van de stemmers die vooral kijkt naar het loggen. Ik vind trainingen en eten loggen zodat andere er ook wat van leren even belangrijk (misschien wel belangrijker) dan voor en na foto.
Iemand die van 12% naar 7% is gegaan, heeft misschien echt een super prestatie verricht maar als hij bijna niks gelogt heeft over zijn trainingen/voeding zal hij mijn stem niet krijgen
Want hier leert niemand wat van.
Snap ik, maar het systeem werkt met cijfers geven. Niet stemmen veranderd dus niets aan het gemiddelde van die persoon. Zou je die persoon dan een lager cijfer geven omdat zijn log maar minimaal is? En hoeveel lager dan de waardering van zijn fysiek zou dat dan zijn?

Haha geeft niet, dat dacht ik alSorry had nog geen idee hoe precies het stemmen werkte. Maar qua cijferverdeling (progressie VS progressie en loggen) zou ik nog geen idee hebben, dat bedenk ik tegen het eind wel![]()
Dat is ook het minpunt van deze manier van stemmen.
Moeilijk te zeggen man, ook de beginpics kunnen vaak echt vertekenen. Sterke deelnemers zijn er genoeg, maar ik denk dat vooral Unstoppable en Peanuthead hoog zullen eindigen, maar er zijn genoeg anderen die ook top 3 zouden kunnen worden. jij?
dus ben zelf al erg tevreden.
Thanks man. Op die foto woog ik nog zo'n 92 kg en ben nu een kg lichter. Ik wil nog 2,5 kg vet er af werken.Verdomme goed fysiek
Hoeveel ben je al afgevallen en wat weeg je op die foto?
nette rows ook, 90kg is een pittig gewicht.

Nette training en goed fysiek man, gaat lekker!
Jammer van de repout, misschien pre training zorgen voor voldoende energie en verschil creëren in je rustdagen...
Heb trouwens slecht nieuws man voor zaterdag, dan worden de GNSK gehouden:
Check deze link maar even
Ze zullen er dus met de benen uithangen ben ik bang bij het USC, aangezien daar alles georganiseerd wordt...

Ja die heb ik ook inderdaad in mijn top 2 staan, schaar mezelf absoluut niet top 3 waardig, zelfs niet top 5...
Maar is voor mezelf gewoon grote stok achter de deur om beste uit mezelf te gaan halen...
Wil gewoon voor het eerst in me leven goed droog zijn en dat ik trots terug kan kijken op wat ik allemaal heb bereikt!
Bedoel vorig jaar deze tijd was ik 100kg+ en had ik echt een buikjedus ben zelf al erg tevreden.
Nu heb ik alleen die extra push om nog verder te gaan dan wat ik al voor mogelijk hield![]()