- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt! Explosieve deadstop rows dus, ik probeer wel ze een beetje langzaam te laten zakken en goed mijn schouderbladen te laten hangen en bovenin bij elkaar te knijpen.Pendlay rows is de barbell steeds op de grond laten rusten toch? Zo doe ik mijn rows iig ook.
Goede pic man, die fietnis wurkout zal wel hevig zijn geweest in zo'n warme gym.
Goed voor de vetverbranding, dat wel
Enneuh, je hoeft jezelf echt niet te laag schatten. Je progressie is duidelijk, je aesthetics zijn aanwezig & je hebt een goed log![]()

Thanks man!
Tja dat heb ik dus gedaan, voor de training pannekoeken gegeten enzo maar dat mocht niet baten. Misschien een junkdag inplannen
Zal lekker druk zijn ja! Al denk ik dat die activiteiten niet in de gym zijn maar buiten en in de andere zalen. Toch?
Je traint ook nog niet zo lang als de meeste, maar verras ons maar
Ja zo denk ik er ook over, en ik had ook nog de frustratie van de dingen die ik vorig jaar verkeerd heb gedaan, ik moet gewoon aan mezelf bewijzen dat ik het beter kan dan dat.

Ja, daar is het ook gewoon goed voor.
Ga het nu als jaarlijkse hulptool gebruiken bij het cutten.
Misschien dat me noobyness inderdaad wel beloond wordt.
Zal alleen wel alleen zijn door de mensen die me trouw hebben gevolgd.
Mag je trouwens als deelnemer stemmen op anderen denk niet of wel?
Ben wel benieuwd aankomend jaar ga ik voor eerst in me leven bewust bulken
Oké, ja heb geen idee man ben er wel beetje huiverig voor, maar kunnen het er op gokken.
Jij mag het zeggen![]()

Vind ik ook moeilijk te zeggen maar onderschat determination & musclebuilding1 niet..
Ik heb ervaren dat je log (en volgers) weinig invloed hebben op de eindscore. Ja je mag zelf ook stemmen, op andere deelnemers en zelfs op jezelf, alleen dat laatste moet je wel echt een mongol voor zijn hehe.
Ik ben benieuwd hoe bulken je af gaat. Ik zie vaak dat mensen die beginnen in de sport met een wat hoger vetpercentage het meest groeipotentieel hebben en gemakkelijk kunnen bulken, alleen helaas wel moeten opletten met vetopslag.
We hebben alleen een squatrack, barbell, magnesium en 200 kg aan schijven nodig, het lijkt me niet dat een 'sportevenement' dat in de weg zal zitten![]()

hoef ik vanavond niet te carb loaden 
Vind ik ook moeilijk te zeggen maar onderschat determination & musclebuilding1 niet..
Bij het bekijken van zijn log wordt ik wel een beetje achterdochtig moet ik zeggen, heb jij dat niet? Sorry bro, ik had je reply helemaal gemist!
Ik maak het vaak gewoon klaar, nadien wat kerrie kruiden, peper/zout en zo bij m'n vis & bonen.
Wat je ook kan doen is bladspinazie fijn snijden, & die nadien erbij doen wanneer de bulgur klaar is & zo in elkaar wat laten mengen. Echt heerlijk!![]()
thanks.Hehehe, daar moet je inderdaad debiel voor zijn of dat je andere een 1 t/m 5 gaat geven of zo...
Wordt nu wel beetje bang hoor, zo'n sterke deadlift heb ik helemaal niet
Maar is goed dan gaan we gewoon heb er zin inhoef ik vanavond niet te carb loaden
![]()
Ik heb ook wel zin om lekker naar de klote te gaan, like always 
Ahw fuark, die musclebuilding1 had ik nog niet eens gezien. Nouja daar heb je de top 3 danBij het bekijken van zijn log wordt ik wel een beetje achterdochtig moet ik zeggen, heb jij dat niet?
Ik ben benieuwdthanks.
Is goed manIk heb ook wel zin om lekker naar de klote te gaan, like always
![]()

Hehehe, ja voor mij staat er 125kg deadlift op programma als repout
Merk wel dat het verstandige keuze is om het langzaam aan weer op te bouwen via 5/3/1
Komt me techniek en belasting van me onderrug alleen maar ten goede![]()
Klopt, en je pusht jezelf toch wat meer met de lagere gewichten dan je normaal gesproken zou doen.
Voor mij op het programma:
OHP:
5x56
3x63
1x71 (repout)
Deadlift
5x155
3x176
1x197 (repout)
en normaal gesproken:
Pull-ups
5x5xbw
assistance voor delts, triceps en lats
maar daar kan ik gerust van af wijken

Okee vanwaar de keuze om eerst upperbody lift te doen en dan lowerbody lift?
Volg zelf puur strict programma op en daar is het lowerbody lift en dan upperbody lift...
Maar kijken wel, opzich is het ook wel fijn gewoon je schema te kunnen volgen toch
Ik wil gerust wel eerst OH Press doen dan Deadlift, maakt me eigenlijk niks uit (doe puur opzet van programma)

Nice die progress pic!!
Jeweet
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Klote sites! Had ik heel mooi die Arnold pic bewerkt met de tekst:
BOBK is numero uno
en dan is die pic niet zichtbaar ,kafel,nkmESNLMKQSRGNJQSRGMJKLyesmad

Omdat ik een tijdje de nadruk op UB wil houden om de verhouding weer een beetje recht te trekken, dus zo kan ik bij de UB lifts net wat meer pushen. Mijn trainingen beginnen deze periode met een push-beweging, dan pull, dan benen, en daarna assistance voor wat ik voor die dag gepland heb.
Behalve de OHP en DL maakt het me zaterdag niks uit wat ik doe, ook niet in welke volgorde![]()

Wel een beetje ja...:roleyes:Ahw fuark, die musclebuilding1 had ik nog niet eens gezien. Nouja daar heb je de top 3 danBij het bekijken van zijn log wordt ik wel een beetje achterdochtig moet ik zeggen, heb jij dat niet?

Okee vandaar! Ja, mijn programma ziet er als volgt uit:
Deadlift
- 97.5kg x3
- 112.5kg x3
- 125kg x3+ (repout)
- 97.5kg xMAX
OH Press
- 40kg x3
- 45kg x3
- 52.5kg x3+ (repout)
- 40kg xRP
Assistance
Kroc Rows
- 1 set allout
Barbell Curls
- 1 set RP
Abs...
Maar kan op zich assistance werk wel een keertje omgooien of het moet je leuk lijken![]()
behalve dat, ook gewoon het hele verhaal etc.