MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Damn, het voelt alsof ik mijn ribben gekneusd heb, die circuit oefeningen hebben dus toch hun nut gehad haha, nog nooit heb ik die spieren gevoeld. (de zijkant van mn ribben, tussen obliques en lats in)
-Vandaag weer een 2600 kcal dag omdat ik niet vanavond maar morgenmiddag ga trainen.
-Morgen een stevig ontbijt en na de workout met MiTrenZ eens een goede junkmeal houden. Ik denk een pizza of twee
-Zondag avond staat er een barbeque op de planning, dus ik zal voor mezelf wat moeten voorbereiden zodat ik niet in de verleiding kom om satesaus en frites etc te gaan eten. Iets van gepofte aardappes, vega-burgers, wat groenten en stokbrood met groentenspread enzo.
-Maandag en dinsdag 2600 kcal
-Woensdag 3500-4000 kcal, overdag carbs laden met pannekoeken etc, 's avonds trainen en daarna wat pics laten schieten
Lekker bro!
Mooi aantal kcal's ook voor op je rustdagen ik zit nu op 2400 rust en 3200 trainingsdagen...
Heb flink zin in de sessie morgen! Aangezien ik maar 2x in de week train kijk ik echt uit naar elke training

Lekker dat je ook zo gaat junken naar die sessie wordt nog wat dan

Zondag ga ik ook lekker de BBQ aangooien, wordt flink vlees inkopen morgen hehe!
Leuk dat ik stiekem al live preview krijg voor degene die met smart wachten op je pics van woensdag

sorry mede-cutters.