AndroidHealthClinic

Contest Log Bob - Contest log 2013

Damn, het voelt alsof ik mijn ribben gekneusd heb, die circuit oefeningen hebben dus toch hun nut gehad haha, nog nooit heb ik die spieren gevoeld. (de zijkant van mn ribben, tussen obliques en lats in)

-Vandaag weer een 2600 kcal dag omdat ik niet vanavond maar morgenmiddag ga trainen.
-Morgen een stevig ontbijt en na de workout met MiTrenZ eens een goede junkmeal houden. Ik denk een pizza of twee :D
-Zondag avond staat er een barbeque op de planning, dus ik zal voor mezelf wat moeten voorbereiden zodat ik niet in de verleiding kom om satesaus en frites etc te gaan eten. Iets van gepofte aardappes, vega-burgers, wat groenten en stokbrood met groentenspread enzo.
-Maandag en dinsdag 2600 kcal
-Woensdag 3500-4000 kcal, overdag carbs laden met pannekoeken etc, 's avonds trainen en daarna wat pics laten schieten

Lekker bro!
Mooi aantal kcal's ook voor op je rustdagen ik zit nu op 2400 rust en 3200 trainingsdagen...
Heb flink zin in de sessie morgen! Aangezien ik maar 2x in de week train kijk ik echt uit naar elke training :P
Lekker dat je ook zo gaat junken naar die sessie wordt nog wat dan :D
Zondag ga ik ook lekker de BBQ aangooien, wordt flink vlees inkopen morgen hehe!
Leuk dat ik stiekem al live preview krijg voor degene die met smart wachten op je pics van woensdag ;)

Weer een pic gemist zie ik, goed fysiek man! Ben benieuwd naar je pics aan het einde van de rit

• Topic Starter Topic Starter
Cycle 3, week 3, vrijdag -> zaterdag
Training met MiTrenZ! Toffe gast, goed fysiek en sterk, zeker voor zn trainingstijd.

Gewichten en reps kunnen er wel eens naast zitten, had het niet tijdens de training bijgehouden en mn geheugen is niet de beste

Warming up: Kettlebell swings en -snatches, tot een jongedame mijn snatch-techniek kwam bekritiseren. Goedbedoeld maar mn warming up was dus afgelopen.

Deadlift
10x40
5x80
5x120
5x155
3x175
Repout: 5x197,5 PR, nice

Face pulls
3 sets 12 hh

Overhead press
10x40
5x55
3x62,5
Repout: 5x70
Rest-pause set met Tim meegedaan: 12-5-2 x50 lekkere burn

Kroc rows
10x22 opwarmsetje
32x40 Rechts ging goed, links waren de laatste paar reps niks waard :P

Barbell curls
10x19
8x29
Rest-pause set: 11-6-4 x 29 (iets in die richting, laatste rep(s) per deel-set met spot)

Decline situps
20x
16x +5kg achter hoofd
10x +5kg achter hoofd + 6x
5x -gestopt, damn burn

French press
20x29
8x49 + 5 close grip press
Dropset: 8x49 8x29 + 4 close grip press

dat dere pump

10 minuten loopband 6km/h 6-7% helling + 1 minuut 8km/h 8% oid joggen

Fin.
BW na training: 90.5 kg
spiegel: mweh, niet echt droog.

Post workout supps: 20 gr druivensuiker, scoop Storm, 40 gr whey
Post workout meal: junkmeal van deze week! 2025 kcal ~70 gr eiwit, zie bijlage

IMG-20130608-01841.jpg

Sterke en mooie training Bob! Heerlijke cheatmeal ook!:thumbs:

Geniet van de BBQ vandaag! Ik doe met je mee:thumbs:

Pizzaaaaaaaaaa!

Cycle 3, week 4 DELOAD, maandag

Warming up
-kb swings
-pushups voeten op verhoging
-TRX face pulls
-TRX rows
-face pulls

Dumbbell press hammer grip
22x22
12x26
12x26 nog wat meer naar binnen gedraaid
12x26
Allen heel traag tot falen

Setjes gesuperset met pullups in verschillende grepen
6 reps per set, ook traag uitgevoerd

Walking lunges ss box jumps
4x 16 stappen + direct erna 8 jumps
Damn pump in quads

Benen foam rollen

Pistol squats met steun aan TRX geprobeerd

Seated calf press
3x20x55 per been

Calf press in leg press
4x10x35 per been

Cardio
Loopband - 30+ minuten gemiddeld 6 km/h 6%

Fin.

Lichaamsgewicht: na training 90,3 kg
Spiegel: Tijdens training even een goede pump, na cardio plat, leeg, k*t, faal.
Voeding: Zondag bij de BBQ veel sojaburgers etc op, wat groenten en wat stokbrood. Genoeg eiwit en geen troep. Vandaag low-carb gegeten, alleen de carbs uit soja/quorn producten, bonen, zuivel en post workout druivensuiker.

Laatst bewerkt:
Hoe kun je er op 90kg plat en leeg uitzien:eek:

Hoe kun je er op 90kg plat en leeg uitzien:eek:

Dunno man, vooral armen lopen altijd helemaal leeg in de cut :sad:

Maar ja alles is relatief hè, had toen ik dat typte net de foto's van de bazen in deze contest bekeken, en dan voel je je al snel klein. En ik sta nog steeds niet echt droog, wanneer definitie beter wordt lijk je ook weer groter.

Leuke training Bob!

Ik zie 2 calf oefeningen staan - i am so proud
Goede training bro, en datt food. Pizzabrah is back in town? :eyebrow:

Ik zie 2 calf oefeningen staan - i am so proud
Goede training bro, en datt food. Pizzabrah is back in town? :eyebrow:

:D die kuiten moeten groeien!

Thanks broski, maar training was maar een deload training he, alles behalve zwaar.
Haha, alleen die ene keer als cheatmeal :)

Ook deze maar even volgen ;)

Hoe was het vandaag? :)

Kijk is even rustig je log door, zie ik daar een foto staan van een paar lekkere pizza's, dam, krijg gelijk honger :D

Trainingen gaan nog steeds top zie ik!!

Kan je trouwens is mijn opzet bekijken voor mijn 4de cycle in mijn log?!?!

Ik post alleen al om zo snel mogelijk bij de volgende pagina te komen, want anders kom die pizza's van jou elke keer tegen op m'n low-dagen :(
Pistol squats ff gegoogled maar zien er vrij heavy uit, maar top plyo oefening als je niet in de gym terecht kan.

Welkom ;)
Zie hieronder :)
Kijk is even rustig je log door, zie ik daar een foto staan van een paar lekkere pizza's, dam, krijg gelijk honger :D
Trainingen gaan nog steeds top zie ik!!
Kan je trouwens is mijn opzet bekijken voor mijn 4de cycle in mijn log?!?!
Haha ik zal het niet meer doen. Thanks. Altijd!
Ik post alleen al om zo snel mogelijk bij de volgende pagina te komen, want anders kom die pizza's van jou elke keer tegen op m'n low-dagen :(
Pistol squats ff gegoogled maar zien er vrij heavy uit, maar top plyo oefening als je niet in de gym terecht kan.
:roflol: sorry mede-cutters.
Voor plyo is het voor mij te zwaar en te lastig qua evenwicht, maar het is wel een prima bodyweight oefening ja!

Gisteren:

De dag begonnen met goed veel carbs om op te laden. Na mijn werk ben ik meteen naar de gym van Punjab gereden en heb ik onderweg mijn rijst, pre workout en whey naar binnen gewerkt. Eenmaal daar aangekomen zijn we snel aan het trainen gegaan, hij zag er al uit alsof hij al klaar was met trainen, **** wat een wijdte in die rug en een volle armen. Hij had rug-triceps in de planning en ik gewoon een beetje fullbody pompwerk. Voor mij kwam het neer op ongeveer:

5 sets machine pulldown
3 sets one arm cable pulldown
3 sets machine high row
2 sets smith bench press (we hebben in mijn gym geen smith meer, dus dit was weer eens fijn!)
2 sets smith incline bench press
2 sets reverse cable triceps extensions
3 sets flyes
2 sets dumbbell curls
2 sets side raises
3 sets close grip cable pulldown
1 20-repper squat
1 10-repper front squat
voor meer squats had ik geen zuurstof meer, het was echt benauwd.

Toen ik goed vol zat zijn we zijn camera gaan halen en hebben we even onze whey shakes gepakt. Daarna zijn we naar een geweldige locatie gereden, een groot open terrein met daarop een fabriek die deels gesloopt is en omgebouwd gaat worden tot appartementen of iets dergelijks, nu in de steigers in ieder geval. We hebben veel foto's in de steigers maar ook binnen geschoten en al was m'n pomp al lang weg weet ik zeker dat er een paar mooie shots tussen zaten. Na nog wat nagepraat te hebben in de schemering ben ik naar huis gereden en heb ik onderweg nog wat rijst/mais/quorn/ei en een eiwitpannekoek weggewerkt.

De opzet was om te oefenen qua poseren/locatie/belichting zodat de eindfoto's beter uitkomen. We moeten nog even kijken welke foto's het beste uitkomen en die zal ik hier posten.

Welkom ;)

Zie hieronder :)

Haha ik zal het niet meer doen. Thanks. Altijd!

:roflol: sorry mede-cutters.
Voor plyo is het voor mij te zwaar en te lastig qua evenwicht, maar het is wel een prima bodyweight oefening ja!

Gisteren:

De dag begonnen met goed veel carbs om op te laden. Na mijn werk ben ik meteen naar de gym van Punjab gereden en heb ik onderweg mijn rijst, pre workout en whey naar binnen gewerkt. Eenmaal daar aangekomen zijn we snel aan het trainen gegaan, hij zag er al uit alsof hij al klaar was met trainen, **** wat een wijdte in die rug en een volle armen. Hij had rug-triceps in de planning en ik gewoon een beetje fullbody pompwerk. Voor mij kwam het neer op ongeveer:

5 sets machine pulldown
3 sets one arm cable pulldown
3 sets machine high row
2 sets smith bench press (we hebben in mijn gym geen smith meer, dus dit was weer eens fijn!)
2 sets smith incline bench press
2 sets reverse cable triceps extensions
3 sets flyes
2 sets dumbbell curls
2 sets side raises
3 sets close grip cable pulldown
1 20-repper squat
1 10-repper front squat
voor meer squats had ik geen zuurstof meer, het was echt benauwd.

Toen ik goed vol zat zijn we zijn camera gaan halen en hebben we even onze whey shakes gepakt. Daarna zijn we naar een geweldige locatie gereden, een groot open terrein met daarop een fabriek die deels gesloopt is en omgebouwd gaat worden tot appartementen of iets dergelijks, nu in de steigers in ieder geval. We hebben veel foto's in de steigers maar ook binnen geschoten en al was m'n pomp al lang weg weet ik zeker dat er een paar mooie shots tussen zaten. Na nog wat nagepraat te hebben in de schemering ben ik naar huis gereden en heb ik onderweg nog wat rijst/mais/quorn/ei en een eiwitpannekoek weggewerkt.

De opzet was om te oefenen qua poseren/locatie/belichting zodat de eindfoto's beter uitkomen. We moeten nog even kijken welke foto's het beste uitkomen en die zal ik hier posten.

oh-stop-you-make-me-blush.jpg

Had ik maar dezelfde droogte :p

Zo even koken en dan de foto's even snel doorkijken, selectie maken en aan je doormailen :thumbs:

Terug
Naar boven