- Waardering
- 6.323
Haha dat zinnetje moest ik ook even twee keer lezen, was even een wtf momentje.
OT: Nice, ben benieuwd naar jouw/jullie foto's
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

blush.jpeg
Had ik maar dezelfde droogte
Zo even koken en dan de foto's even snel doorkijken, selectie maken en aan je doormailen![]()

Haha dat zinnetje moest ik ook even twee keer lezen, was even een wtf momentje.
OT: Nice, ben benieuwd naar jouw/jullie foto's

Ziet er goed uit man je voeding!
Succes alvast met de training, OH Press en Deadlift wederom?

Thanks man
Deload week, dus beetje van alles, vooral cardio

Broeders, ik moet iets opbiechten. Ik heb vandaag een blik Monster khaos op, en een bolletje ijs, en m&ms, en een paar rasfrietjes. Ik zal mijn leven vanaf morgen beteren.
Gisteren laatste deload training, veel kettlebell oefeningen gedaan, o a speed swings met 30 kg kb. Daarnaast flink mijn schouders gehit met allerlei raises en presses en uitgebreid gefoamrolled en bovenrug gerold met tennisbal. Ik ging onvoldaan weg, dus een goede deloadtraining.

Gek, ik heb deze ochtend getwijfeld om monster te kopen
Kop op bob! Zeker jij weet dat zon set back maar tijdelijk is! Je bent gruwelijk goed bezig! Morgen knal je gewoon als vanouds verder!

Dit was juist zoals vanouds
Morgen weer clean eten.
P.s. Ik heb er ook nog een bak nacho's met salsasaus bij gedaan. Was naar de nieuwe star trek film, aanrader!
Goodnight allen.
Broeders, ik moet iets opbiechten. Ik heb vandaag een blik Monster khaos op, en een bolletje ijs, en m&ms, en een paar rasfrietjes. Ik zal mijn leven vanaf morgen beteren.
Gisteren laatste deload training, veel kettlebell oefeningen gedaan, o a speed swings met 30 kg kb. Daarnaast flink mijn schouders gehit met allerlei raises en presses en uitgebreid gefoamrolled en bovenrug gerold met tennisbal. Ik ging onvoldaan weg, dus een goede deloadtraining.

Zat te twijfelen over die star trek film, maar ga misschien volgende week is kijken.
Ben wel al naar hangover 3 geweest en die was stukken minder als 1 & 2