Fitness Seller

Contest Log Bob - Contest log 2013

eerste foto van deel 2 doet me beetje aan verb zijn fysiek denken, heel goed bezig man :thumbs:

Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

srs. Nu heb ik even weer motivatie om m'n chest & delts te destroyen.

En je maakt je naam Quadzilla weer helemaal waar! :thumb:

I smell photoshop!!

Nee srs bro, echt goed fysiek man! Aardig droog ook! Imo iets meer lats/rugwijdte en je fysiek is compleet!
En goeie, leuke foto's ook! Ook goeie locatie! props to fotograaf!

Indrukwekkend :). Echt nice hoe je quads uitkomen op de 12de foto van de eerste reeks.

Shit son...zieke fysiek man :D je bent duidelijk hard aan het gaan!

nice pics bob

Goed bezig bro! :D
Die foto's zijn echt top goede locatie ook zeg!
En damn wat heb jij ook al een droge poten man!!
Je bent gewoon typische gevalletje bigorexia dat je niet wilde horen dat ik je groot noemde hehe ;)

Looking good!
Even voor de duidelijkheid, er is geen Photoshop aan te pas gekomen, enkel de RAW's zijn getweaked qua belichting etc. Verder is er nergens gegumd of geknipt of geplakt :roflol:

Front DB vind ik persoonlijk 1 van de sterkere poses van je!
Lats moet je serieus aan gaan werken Bro! Misschien eens wat meer gewicht bij een lager aantal reps? 6-8?
Quads jelly op.
Abs komen wel goed ;)
Pecs weinig op aan te merken
Delts :thumbs:

Damn goed fysiek bro. Echt streeffysiek. Iets droger nog voor de contest en je krijgt van mij iig een hoog cijfer.

Echt goed bezig !

mooi fysiek man!
Alleen volgens mij heb je ook brede heupen of niet?

• Topic Starter Topic Starter
eerste foto van deel 2 doet me beetje aan verb zijn fysiek denken, heel goed bezig man :thumbs:
Dat is een behoorlijk compliment :D thanks man.
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
srs. Nu heb ik even weer motivatie om m'n chest & delts te destroyen.
En je maakt je naam Quadzilla weer helemaal waar! :thumb:
Haha what the hell
Mooi! Go get 'em!
Thanks broski.
Indrukwekkend :). Echt nice hoe je quads uitkomen op de 12de foto van de eerste reeks.
Dank je!
I smell photoshop!!
Nee srs bro, echt goed fysiek man! Aardig droog ook! Imo iets meer lats/rugwijdte en je fysiek is compleet!
En goeie, leuke foto's ook! Ook goeie locatie! props to fotograaf!
Thanks bro! Ja lats moeten wel echt een aandachtspuntje worden, net als armen en kuiten dat gewoon blijven. Zeker, top werk van hem.
Shit son...zieke fysiek man :D je bent duidelijk hard aan het gaan!
Merci :D nog een paar weken vet eraf smelten.
Thanks big guy.
Goed bezig bro! :D
Die foto's zijn echt top goede locatie ook zeg!
En damn wat heb jij ook al een droge poten man!!
Je bent gewoon typische gevalletje bigorexia dat je niet wilde horen dat ik je groot noemde hehe ;)
Dankje! Ja quads hebben bij mij al snel wat lijnen erin staan. Al waren ze groter in de tijd dat ik nog 3 keer per week zwaar kon squatten.
Looking good!
Even voor de duidelijkheid, er is geen Photoshop aan te pas gekomen, enkel de RAW's zijn getweaked qua belichting etc. Verder is er nergens gegumd of geknipt of geplakt :roflol:

Front DB vind ik persoonlijk 1 van de sterkere poses van je!
Lats moet je serieus aan gaan werken Bro! Misschien eens wat meer gewicht bij een lager aantal reps? 6-8?
Quads jelly op.
Abs komen wel goed ;)
Pecs weinig op aan te merken
Delts :thumbs:
Front double biceps vond ik juist minder van mezelf, dus thanks!
Ja je hebt gelijk, en dat komt er nu ook wel duidelijk uit. Ik ga er meer aandacht aan besteden.
Thanks voor de feedback :)
Damn goed fysiek bro. Echt streeffysiek. Iets droger nog voor de contest en je krijgt van mij iig een hoog cijfer.
Echt goed bezig !
Thanks man, dat droger worden gaat goed komen, maar hopen dat ik volheid behoud.
mooi fysiek man!
Alleen volgens mij heb je ook brede heupen of niet?
Dank je! Ja mijn core/heupen zijn wel wat breder geworden van het vele LB werk helaas.

Sicke foto's idd!

Erg nice fysiek bob, nog steeds streef. Trouwens erg goede definitie voor v% (lijkt toch nog aardig wat vet op onderbuik te zitten), vooral quads, kan separatie in rectus femoris al bijna zien.

Dank ;)
Erg nice fysiek bob, nog steeds streef. Trouwens erg goede definitie voor v% (lijkt toch nog aardig wat vet op onderbuik te zitten), vooral quads, kan separatie in rectus femoris al bijna zien.
Klopt, onderbuik en onderrug zit nog wel wat vet, heb wel redelijk diepe groeven in mn abs en lange pezen, icm goede belichting geeft meer definitie op foto :) quads komen met dat licht goed uit idd!

Laatst bewerkt:
Fuark! Net fysiek Bob!

Die quads!:heart:

Borst is op sommige foto's een aandachtspuntje.

Fuark! Net fysiek Bob!

Die quads!:heart:

Borst is op sommige foto's een aandachtspuntje.

=$

Thanks man.

Alles is een aandachtspuntje :sad:
:roflol:

Het valt me op dat lats en borst gezegd wordt als aandachtspunt, terwijl ik zelf juist mijn armen wat minder vind in vergelijking met de rest. Vinden jullie mijn armen (biceps, triceps, onderarmen) dus ok?

=$

Thanks man.

Alles is een aandachtspuntje :sad:
:roflol:

Het valt me op dat lats en borst gezegd wordt als aandachtspunt, terwijl ik zelf juist mijn armen wat minder vind in vergelijking met de rest. Vinden jullie mijn armen (biceps, triceps, onderarmen) dus ok?

Imo zijn je armen best oké hoor. Voldoende massa, goede veins erop!
Aanhechtingen zijn ook goed, het is niet dat je geen piek hebt op je bicep. Focus op lats & borst dus, daarna je armen.
Rome is tenslotte ook niet op één dag gebouwd.

En die pics blijven echt bruut, godver :roflol:

Is allemaal erg afhankelijk van de poses die je kiest..je quads zijn in ieder geval een pluspunt! En daar kun je IMO in een contest als deze hoge ogen mee gooien!:D

Ziet er top uit Bob!!

Nog een paar procent droger voor je contest en dan sta je mega goed!!

Awesome pics bro, vind je borst wel meevallen alleen in de side poses overheersen je delts redelijk waardoor het misschien lijkt of je borst wat achter loopt.
Terwijl je front poses dan wel weer mooi in verhouding zijn.
Armen zijn wat mij betreft ook gewoon in verhouding, alleen zoals al eerder gezegd is komen je lats er in de back double biceps wat minder uit.
Nu is dat eigenlijk alleen maar mierennken, want je overall fysiek ziet er gewoon bruut uit.
Ik zou idd al blij zijn als ik in de buurt kwam van je fysiek en je niveau qua droogte.

Terug
Naar boven