AndroidHealthClinic

Contest Log Bob - Contest log 2013

Echt een top fysiek gozer, indrukwekkende foto's

Gaaf die foto's Bob, goed fysiek!

Heeft Punjab de foto's ook gemaakt of alleen bewerkt? Ik zoek namelijk ook nog een fotograaf..

Super mooie foto's! en fysiek ook zeker;)

Al een goed fysiek zeg! Jij kan een top 3 denk wel halen!

3pxa0z.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Imo zijn je armen best oké hoor. Voldoende massa, goede veins erop!
Aanhechtingen zijn ook goed, het is niet dat je geen piek hebt op je bicep. Focus op lats & borst dus, daarna je armen.
Rome is tenslotte ook niet op één dag gebouwd.

En die pics blijven echt bruut, godver :roflol:
Will do! thanks.
Is allemaal erg afhankelijk van de poses die je kiest..je quads zijn in ieder geval een pluspunt! En daar kun je IMO in een contest als deze hoge ogen mee gooien!:D
Het is sowieso allemaal afhankelijk van poses, op sommige foto's zag ik er uit alsof ik 60kg woog :o
Ziet er top uit Bob!!
Nog een paar procent droger voor je contest en dan sta je mega goed!!
Komt voor elkaar!
Awesome pics bro, vind je borst wel meevallen alleen in de side poses overheersen je delts redelijk waardoor het misschien lijkt of je borst wat achter loopt.
Terwijl je front poses dan wel weer mooi in verhouding zijn.
Armen zijn wat mij betreft ook gewoon in verhouding, alleen zoals al eerder gezegd is komen je lats er in de back double biceps wat minder uit.
Nu is dat eigenlijk alleen maar mierennken, want je overall fysiek ziet er gewoon bruut uit.
Ik zou idd al blij zijn als ik in de buurt kwam van je fysiek en je niveau qua droogte.
Klopt, die lats krijg ik gewoon niet zo goed gespreid en missen te veel massa. Thanks man, maar jij komt er ook wel!
Echt een top fysiek gozer, indrukwekkende foto's
Dank!
Gaaf die foto's Bob, goed fysiek!
Dankje :)
Heeft Punjab de foto's ook gemaakt of alleen bewerkt? Ik zoek namelijk ook nog een fotograaf..
Gemaakt en nabewerkt. Alle eer gaat naar Punjab ;) Hij weet wat hij doet!
Dank u dame :D
Al een goed fysiek zeg! Jij kan een top 3 denk wel halen!
Dat denk ik niet, maar wel bedankt voor het compliment :)
:roflol:

Goed fysiek man. netjes!!

Net fysiek kerel, goede benen, buik en schouders :thumbs:

Zit de foto's weer te bekijken en blijft super. Wat je zelf al zei, nog net wat droger en dan is het echt top. Al mag je nu ook al niet klagen natuurlijk ;-)

&By the way.. Spierpijn? Damn!

Training gisteren:
Cycle 4, week 1, maandag:

Warming up:
40 kettlebell swings
60 kettlebell snatches
20 pushups
15 TRX reverse rows
crosstrainer 2 min
face pulls 4 sets

push: Bench press medium
15x60
5x80
5x95
5x95
5x95 solide en smooth

pull: Weighted chins
10xbw (benen horizontaal)
3x+15 (+6 pullups wijd)
3x+15 (+3 pullups wijd)
3x+15

legs: Squat
10x40
10x40
8x70
5x110
5x125
repout: 10x137.5 (lekker! wel echt knikkende knieen tijdens de set en bij de laatste rep raakt de spotter me wel iets met het opkomen maar niet noemenswaardig)

Calf press in leg extension (knieen 90 grd)
20x35
15x35
15x45
12x55

Calf press in leg press (knieen 180 grd)
20x55
15x75
15x100
8x120

Alternating dumbbell curls
15x14
12x20
12x20
10x20

Barbell curls 21-en (doe ik vrijwel nooit, dus een leuke afwisseling)
21x27.5
21x27.5
21x27.5 -laatste 7 reps van laatste set waren niet zo strict meer :D

Nog wat side raises etc tussendoor.

Cardio: 10 minuten interval fietsen (45 sec sprint, 15 sec rustig), was een beetje dood gaan. (fuuuu Irene)

Verder een beetje veel anderen geholpen/staan praten dus te lang in de gym, zo'n 3 uur.
Gewicht na training: 89.7 kg
Food: strikt
Spiegel: volheid ok, definitie steeds beter.
Kracht: Niks te klagen, blijft constant. Een heel verschil met vorig jaar.

Thanks man!
Net fysiek kerel, goede benen, buik en schouders :thumbs:
Dankjewel kerel ;)
Zit de foto's weer te bekijken en blijft super. Wat je zelf al zei, nog net wat droger en dan is het echt top. Al mag je nu ook al niet klagen natuurlijk ;-)

&By the way.. Spierpijn? Damn!
Haha dank je ;) Jawel, ik blijf ecto.

Haha waar? Ik een beetje stijf in mn benen maar dat is alles, fullbody ftw

Mooie training hoe moet die calf press eruit zien in een leg extensions machine?

Heb het gisteren geprobeerd, werkt inderdaad goed. Als je met twee benen tegelijk doet en je wil er wat gewicht op gooien wordt het lastiger, maar als je het per been doet kan het prima. Leuke afwisseling, vooral ook omdat je je voet op een verhoging kan zetten en dus grotere ROM hebt.

Haha dank je ;) Jawel, ik blijf ecto.

Haha waar? Ik een beetje stijf in mn benen maar dat is alles, fullbody ftw

Op de voorkant & bovenkant van m'n schouders en stukje van achterkant schouders, maar waar ik gisteren het wel voelde maar niet zeker ervan was of ik het goed deed, voel ik nu precies wat ik goed gedaan heb haha

Heb het gisteren geprobeerd, werkt inderdaad goed. Als je met twee benen tegelijk doet en je wil er wat gewicht op gooien wordt het lastiger, maar als je het per been doet kan het prima. Leuke afwisseling, vooral ook omdat je je voet op een verhoging kan zetten en dus grotere ROM hebt.

Hehe ja, boven de 70 kg til ik het apparaat helemaal op ipv alleen het extension-deel.

Op de voorkant & bovenkant van m'n schouders en stukje van achterkant schouders, maar waar ik gisteren het wel voelde maar niet zeker ervan was of ik het goed deed, voel ik nu precies wat ik goed gedaan heb haha

Goedzo! Hou die beweging in je geheugen ;) tot volgende week! Wat gaan we dan slopen?

Nette rep out op de squat

Terug
Naar boven