- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
oooo jij bent er zo een die maar wat aanklootbiceps & schouders of triceps & borst of rug & achterkant schouders en sowieso buikie![]()

Thanks!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oooo jij bent er zo een die maar wat aanklootbiceps & schouders of triceps & borst of rug & achterkant schouders en sowieso buikie![]()

Thanks!
Ik heb ook serieus een rooie gloed over mn baardhaar.Heb met je te doen bro, daarom heb ik de afgelopen weken alvast een paar keer de zonnebank gepakt die in onze sportschool staat om dit te voorkomen.
Succes vanavond met de training, die FSQ zien er redelijk heavy uit.

Heb je nooit het gevoel dat je een spiergroep niet zwaar genoeg belast? Dan bedoel ik niet de gewichten, want die zien er prima uit.. Maar je doet voor iedere spiergroep vaak maar 1 oefening.
Als ik 3 oefeningen doe voor 1 spiergroep heb ik soms het gevoel dat het nog niet genoeg is geweest.
Vergeet niet dat ik op deze manier elke keer omvermoeid mijn kracht-oefeningen kan doen dus de intensiteit van die sets hoger ligt dan ik in een split zou kunnen. Nu kom ik per training rond de 8-12 oefeningen uit, hoe veel doe jij er per training dan?
Ik pak bijna altijd 8 oefeningen, en dan verdeeld over 2 spiertjes.
Ik kan me wel voorstellen dat als je 1 oefening per spier doet je alles kan geven. Maar ik heb het idee dat je daarmee zo'n spier niet genoeg op zijn donder geeft. Zo'n spier moet helemaal kapot gemaakt worden
Hoeveel dagen per week gym je?
En dat volledig slopen is ook geen vereiste om vooruit te gaan en massa te bouwen.
Dus 8 oefeningen per training? hoe veel trainingen per week? Oh maar ik kan mezelf zo hard pushen dat ik m in 1 a 2 sets al op z'n donder geef hoorEn dat volledig slopen is ook geen vereiste om vooruit te gaan en massa te bouwen.
Drie keer per week (zie openingspost voor trainingsschema)

Gewicht gaat netjes man, maar krachtverlies begint wel nu wat te komen hè?
Is eigenlijk ook onvermijdelijk in een cut, maar het zal het allemaal waard zijn man
Volgens mij ga je er namelijk super bijstaan aan einde contest!
vorig jaar was krachtverlies veeeel meer. Dus high carb cutten zorgt voor mij wel voor meer krachtbehoud. 
Maar eenmaal bij het opwarmen viel alles al zwaar. Opwarmset van 5x155 gestopt bij 3e rep, voelde niet lekker. Werkset met 175 maar 2 keer gelift, fuuu zat echt helemaal niks in en die had ik 10 keer willen liften. Verder wat lats gepompt maar het noteren niet waard. Kcal tekort, woensdag te zwaar front squats gedaan, dunno. Motivatie was even k*t dus ik heb dit weekend er flink op los gegeten om weer helemaal opgeladen verder te kunnen gaan. Was gisteren ook voor een van de eerste keren s'ochtends gaan trainen. Merkte wel dat'k meer kracht & focus had.. En gym was niet zo bezet als de jouweIk ga nooit meer vroeg trainen, fml. Zaterdag dus vroeg in de gym, na het opwarmen wilde ik gaan deadliften, was alles bezet voor 4 sets oid. Gelukkig ken ik een instructice en van haar mocht ik in het privegedeelte trainen, niceMaar eenmaal bij het opwarmen viel alles al zwaar. Opwarmset van 5x155 gestopt bij 3e rep, voelde niet lekker. Werkset met 175 maar 2 keer gelift, fuuu zat echt helemaal niks in en die had ik 10 keer willen liften. Verder wat lats gepompt maar het noteren niet waard. Kcal tekort, woensdag te zwaar front squats gedaan, dunno. Motivatie was even k*t dus ik heb dit weekend er flink op los gegeten om weer helemaal opgeladen verder te kunnen gaan.
BF stagneert een beetje, om echt lager te komen zal ik toch low carb moeten gaan. Vandaag eet ik nog high carb maar vanaf morgen ga ik de carbs halveren en wat vetten toevoegen. Planning is om nog 3 weken te cutten dus nu moet ik even stevig aan de bak om die 8% te behalen.
Planning voor vanavond:
Cycle 4, week 2, maandag
push: Bench press medium
3x5x95
pull: Weighted chins
3x3x+18
legs: Squat (3/3/3+)
3x113
3x130
repoutx146 (7 reps gehaald in cycle 2)
Assistance:
Calves
Biceps

Was gisteren ook voor een van de eerste keren s'ochtends gaan trainen. Merkte wel dat'k meer kracht & focus had.. En gym was niet zo bezet als de jouwe![]()