Fitness Seller

Contest Log Bob - Contest log 2013

Succes! Ik denk dat je niet de enige bent die nog een tandje bij moet zetten voor die 8%!:thumbs:

We can do it!

Meer? Ik heb in de ochtend echt totaal geen kracht, en focus is ook ver te zoeken haha. Ik ben dan echt nog in een roes, traint echt k*t. Misschien weer eens een potje SuperCharge halen voor de moeilijke momentjes, dat spul krijgt me altijd op de been :D

Hoe lang ben je dan al wakker?
'k sta half 9 op om te eten, 10 uur gym.

Ochtend trainen vind ik ook zwaar k*t! Heb de dag echt wel nodig om carbs te loaden..

Je bent niet de enige, ik kan ook niet trainen in de ochtend. Ooit 1 keer gedaan, dat was ook meteen de laatste. Heb op een of andere manier eerst een dag aan voedsel nodig voor ik zware dingen kan gaan doen.

• Topic Starter Topic Starter
We all know that feel bro.
Goed dat je even terug opgeladen bent, klaar voor de volgende ronde!
Zo voel ik dat ook, even opladen en er dan hard weer tegen aan. Een stapje terug en weer 2 stappen vooruit.
Trouwens wat zie ik in je sig bro, heb je een officiele begeleider?
Succes! Ik denk dat je niet de enige bent die nog een tandje bij moet zetten voor die 8%!
We can do it!
Haha wie nog meer dan? Jouw vp is mijn doel zo ongeveer denk ik als ik je recente foto's zie!
Hoe lang ben je dan al wakker?
'k sta half 9 op om te eten, 10 uur gym.
Ik ook zo iets, maar ik heb altijd moeite met opstaan. Voor ik echt wakker ben heb ik eerst 30-40 minuten in bed liggen snoozen, dan moet ik eerst douchen, ontbijten, koffie erin, en dan ben ik pas levensvatbaar :D Maar kracht komt pas na 14:00u.
Ochtend trainen vind ik ook zwaar k*t! Heb de dag echt wel nodig om carbs te loaden..
Je bent niet de enige, ik kan ook niet trainen in de ochtend. Ooit 1 keer gedaan, dat was ook meteen de laatste. Heb op een of andere manier eerst een dag aan voedsel nodig voor ik zware dingen kan gaan doen.
Ja precies, anders ben ik leeg en zwak :(

Toch je contest weer terug opgenomen? Of was het thomas die gestopt was?

Anyway, in opnieuw!

Jammer van de training in de ochtend man! Ik zou blij zijn met zo'n DL maar jij kan meer!

Toch je contest weer terug opgenomen? Of was het thomas die gestopt was?

Anyway, in opnieuw!

Ik ben nooit gestopt, en Thomas heeft nooit meegedaan :D Ik denk dat je me verward met Sander/MassiveBe, die was gestopt met de contest.

Welkom terug dan :D

Jammer van de training in de ochtend man! Ik zou blij zijn met zo'n DL maar jij kan meer!

Dankje voor het medeleven :)

Training gisteren ging qua repout ook niet zo best. Ik moest een repout met 145 kg doen met een minimum van 3 reps en ik heb dat minimum ook maar net gehaald. Oftewel alle Wendler lifts gaan klote, de andere oefeningen gaan dan wel nog gewoon prima.

Training, alleen werksets:

Warming up 3 min crosstrainer
Bench press medium 5x90 5x90 8x90
Pullups 8xbw 8xbw 8xbw
Squat 3x115 3x130 3x146 + 2 spot
Preacher curls 16x40 6x50 10x40
Reverse curls 20x20 2 sec negatief

that's it.

Juist, my bad :o

Misschien is Wendler niet het meest aangename voor in de cut, toch zeker niet mentaal als je kracht afneemt en je de reps niet kan halen?
Anyways, blijft een prima training hoor man :thumb:

:o

Het is inderdaad erg demotiverend, ik kom nu steeds teleurgesteld van een training terug. Aaron adviseerde me de rekengewichten naar beneden bij te stellen dus dat ga ik doen. Verder concentreer ik me gewoon wat meer op het pompwerk en stel ik mijn verwachtingen van de repouts laag in. Over een maandje kan ik toch weel bulken en komt die kracht ook vanzelf weer :)

Training morgen:
Bench press
3x82.5
3x92.5
Repoutx105 (minimaal=3, streven=7)
Als deze ook k*t gaat zal ik bench rekengewicht ook naar beneden bijstellen.
Pendlay row
3x5x90
Front squat
3x10x50
Incline flyes
Abs

Ben benieuwd hoe het verder vordert man!
Balen om te lezen dat het qua kracht zo jammerlijk gaat.
Merk persoonlijk juist precies tegenovergesteld met wendler 5/3/1, blijf maar progressie boeken...

Veel succes alvast met training van morgen ben benieuwd!!

Haha wie nog meer dan? Jouw vp is mijn doel zo ongeveer denk ik als ik je recente foto's zie!
Ikzelf mag nog een tandje bij zetten! Denk dat ons bf elkaar niet heel veel ontloopt!

Vandaagnog een flinke repout op de planning, succes!!:thumbs:

Waarom doe je niet de voorbereiding die je vorig jaar tijdens contest deed? Dat ging toch vrij goed

Ben benieuwd hoe het verder vordert man!
Balen om te lezen dat het qua kracht zo jammerlijk gaat.
Merk persoonlijk juist precies tegenovergesteld met wendler 5/3/1, blijf maar progressie boeken...

Veel succes alvast met training van morgen ben benieuwd!!

Progressie had ik zeker, totdat ik onder de 90 kg kwam :(

Thanks man!

Ikzelf mag nog een tandje bij zetten! Denk dat ons bf elkaar niet heel veel ontloopt!
Vandaag nog een flinke repout op de planning, succes!!:thumbs:

Op je foto's oog je zeker droger!

Ja we zullen zien, als ik de nodige 3 reps in ieder geval maar haal.

Waarom doe je niet de voorbereiding die je vorig jaar tijdens contest deed? Dat ging toch vrij goed

Toen was ik nog behoorlijk wat massa en kracht verloren en de cut viel me ook zwaar, dus ik wilde proberen of een andere manier van cutten wellicht beter voor spierbehoud werkte :) Ik moet alles een keer proberen. Ik ga sowieso minder droog dit jaar, om voller te blijven.

Vandaag eerste dagje low carb! ~200 gr eiwitten, <100gr carbs

8:00 Whey shake met sojamelk en handje amandelen
50 gr whey
400 ml sojamelk (ongezoet)
20 gr amandelen
1 cap Fat attack
Blikje cola light

12:30 Omelet reepjes met spinazie + tofu met feta en broccoli
160 gr tofu
30 gr feta
50 gr broccoli
1,5 ei
50 gr spinazie
eetlepel wokolie
1 cap Fat attack
4 koppen koffie met zoetje

17:00 Blokjes biologische kaas en vegetarische pittige worst
100 gr biologische jonge kaas
70 gr vegetarische pittige worst (Tivall)

19:30 Pre w-o: Supercharge & whey
2 scoops Supercharge
40 gr whey in water

22:00 Post w-o: Dextrose & whey
20 gr dextrose
20 gr whey

23:00 Omelet met spinazie en feta
4 eieren L
100 gr spinazie
20 gr feta
Vegetarische pittige worst

Laatst bewerkt:
Voeding ziet er weer degelijk uit! Jammer dat je ook kracht verlies merkt bij Wendler, alleen ik had toevallig deze week weer 2 PR's op een rij, ben benieuwd hoe het benchen gaat en daarbij gister mijn duimgewricht naar de klote geholpen dus ik ben benieuw hoe mijn grip is...

Voeding ziet er goed uit man! :thumb:
Hoeveel weeks out? :)

Voeding ziet er weer degelijk uit! Jammer dat je ook kracht verlies merkt bij Wendler, alleen ik had toevallig deze week weer 2 PR's op een rij, ben benieuwd hoe het benchen gaat en daarbij gister mijn duimgewricht naar de klote geholpen dus ik ben benieuw hoe mijn grip is...

Thanks man :) Dat is lekker man, je was niet aan het cutten toch? Wat heb je gedaan met je duim dan?

Voeding ziet er goed uit man! :thumb:
Hoeveel weeks out? :)

Thanks man :) Als je trouwens nog ideeen hebt voor vegetarische low carb meals dan zijn die erg welkom!
Nog 3 volle weken low carb cutten met 5 geplande high carb dagen ivm feestjes en uitjes, daarna anderhalve week clean bulken en foto's schieten. Ik verwacht nu met low carb wel sneller te shredden, hopelijk hou ik genoeg massa vast.

Training gisteren:
Cycle 4, week 2, woensdag

Afgeweken van de standaard opzet en oefeningen, wat meer gericht op intensiteit dan alleen gewicht.

Warming up:
5 min kettlebell e.d.
+wat face pulls

Bench press
20x60
5x80
5x90
3x100
repout: 8x105 +1 met spot
Tevreden.

Dumbbell press + rood elastiek in handpalmen, achter rug langs
20x22
12x28
10x28
9x28

Dips
10xbw + 10 pushups
10x+10 + 8 pushups
5x+20 + 2 negatief + 6 pushups
3x+30 + 3 negatief + 5 pushups
haha helemaal leeg

T-Bar rows
20x15
10x50
10x75
10x75

Calf press
25x55
20x75
16x95
8x115

Leg press (light)
15x95
15x95

Decline cable flyes
20x30
20x40
16x50
10x60
dropset: 8x70 10x50

TRX 'rollouts'
10x
10x
10x

Planks
45 sec
45 sec
45 sec

Gewicht na training: 89,5 kg (al een ruime week constant)
Spiegel: Armen oogden erg leeg, verder wel droger

Laatst bewerkt:
Jezus dikke training bob! Wat doe je nu eigenlijk voor schema?

Terug
Naar boven