- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie trainingen plant je neer joh. Props. Hoeveel kcal eet je op low days?
Ziet er uit als goed strak dieet man
Vooral iets wat gewoon goed in de long run is vol te houden!!![]()
Het mag nog wat lager in vetten maar ik denk niet dat ik dat verschil echt merk in de resultaten.
Ik zal een mooie foto van de aangesneden lasagne maken

Quorn is de merknaam voor een product met als basis gefermenteerd mycelium van de schimmel Fusarium venenatum en wordt gebruikt ter vervanging van vlees. Het bestaat voor 45% uit eiwitten en 13% vet.
Fuark, wel bruut voedingschema! Hoeveel carbs neem je na trainingen?
Al grumpy?
Die lasagne klinkt goed!![]()
Op het moment allemaal een beetje op gevoel om eerlijk te zijn. Ik blijf droger worden dus dat zit wel goed. Gisteren na de training 5 opwarmpannekoeken met zo'n 5 eetlepels druivensuiker, en 20 gram carbs van de kwark. Nee weinig last van op het moment 

Jammer te horen dat je vader weer in het ziekenhuis ligt, zo te horen etalagebenen (vernauwing aders benen)
Hopen dat hij maximaal profijt heeft van de ingreep en weer pijnloos kan wandelen.
Balen dat je maar kort kon trainen, had je sportschool ook wel wat eerder kunnen aangeven waneer het zomerrooster zou beginnen of hing dat a4-tje er al een tijdje![]()

Had overlaatst hetzelfde probleem, echter kwam ik om 10 voor 21u binnen met de gedachte dat ze tot 22u open bleven, bleek het ook maar tot 21u te zijn, dus moest ik in men schamele home-gym deadliften![]()
K*t gyms! Curse them!
Beterschap met je pa!
Dan zou ik mn auto moeten voorduwen als beentraining.
Ben benieuwd hoe die bench repout gaat man!
En is echt chill als je merkt dat vet op die plaatsen ook echt begint af te nemen![]()
Jij hebt tenminste nog een home-gym, ik heb thuis nietsDan zou ik mn auto moeten voorduwen als beentraining.
Thanks bro![]()
En dat is een probleem? Met die mindset ga je er niet komen, brah.

Lekker bro wat een training!!!
Heerlijk om gewoon eens helemaal stuk te gaan op de bench
Spotter heeft je er inderdaad flink van langs gegeven bahbah!
9% is ook wel erg netjes man, weetje zolang je zelf elke keer zelfde manier meet is het betrouwbaar.
Als je meting dan lager uitkomt weet je gewoon 100% zeker dat je vet verloren bent!
Nou succes nog ff deze laatst 3-4 weken![]()

Sick hoor Bob! Die benchsessie moet dodelijk geweest zijn! Echt genieten als je een spotter hebt die bij jou het maximale eruit haalt!
9% klinkt al erg goed en al helemaal op 90kg!
Je gaat hoge ogen gooien deze contest!
Niet dat het tijdens de cut echt nuttig is om zo hard naar de klote te gaan, maar lekker is het wel.