Fitness Seller

Contest Log Bob - Contest log 2013

Mooie trainingen plant je neer joh. Props. Hoeveel kcal eet je op low days?

• Topic Starter Topic Starter
Mooie trainingen plant je neer joh. Props. Hoeveel kcal eet je op low days?

Thanks man! Voordat ik low carb ging zo'n 2400 kcal, nu ik low carb eet moet ik dat even opnieuw berekenen. Het was een beetje aftasten eerst hoe ik mijn dieet wilde invullen maar dat is nu redelijk constant. Dit eet ik nu op weekdagen met zo nu en dan wat varianten in meals:

8:00
50 gr whey, handje amandelen

10:00
low carb boterham met vegetarische kaas of filet

12:30
87 gr quorn
162 gr tofu
1 ei
100 gr spinazie
30 gr feta

15:00
low carb boterham met vegetarische kaas of filet

17:00
80 gr kaas
80 gr vegetarische worst
100 gr augurk

20:00
Omelet van 4 eieren met div groenten (trainingsdagen een meal met carbs rond 22u)

23:00
kwark met kaneel en zoetstof

Ziet er uit als goed strak dieet man ;)
Vooral iets wat gewoon goed in de long run is vol te houden!! :D

Ziet er uit als goed strak dieet man ;)
Vooral iets wat gewoon goed in de long run is vol te houden!! :D

Ik heb het inderdaad zo ingedeeld dat het praktisch is en genoeg variatie heeft :) Het mag nog wat lager in vetten maar ik denk niet dat ik dat verschil echt merk in de resultaten.

----------------
Planning voor vanavond:

Cycle 4, week 3, maandag

(push) BP medium
3x5x90
(pull)Weighted chins
3x3x+20
(legs) SQ
5x122
3x138
1x154 (repout, 5 reps is th 1RM van 181. Als het niet lekker voelt doe ik alleen wat singles)

Calf press evt dropsetjes
6x20x
Dumbbell curls
3x12x
Cable curls evt dropsetjes
3x12x
Reverse barbell curls
3x12x
Leg extensions
3x15r

Post workout denk ik er aan om een lekkere lasagne te maken met light kazen, huttenkase, ei, quorn gehakt en spinazie, voor de training alles in de schaal, dan na het trainen de oven aan, de schaal eerst een kwartier in de magnetron en dan 10 minuten in de oven. Iemand ervaring?

Laatst bewerkt:
Pics van lasagne? :P

Gisteren tot vrij laat bij mn pa in het ziekenhuis gezeten, had een flinke operatie aan de aders in zijn benen gehad. 5 voor half 10 kwam ik dus bij de gym aan met het voornemen nog anderhalf uur gigantisch hard te kunnen knallen, en ik stap uit mn auto en denk al ..k*t..
Ik loop de hal in en ja hoor, daar hangt een a4tje met vrolijk daarop; Vandaag begint het vakantierooster!
fuuuaaaaark ze gingen dus 10 uur dicht ipv 11 uur. fml.

Alleen squats en 1 licht setje bench press kunnen doen:

Squat:
16x40
10x80
5x120
3x135
Voor een echt goede repout had ik veel te kort rust gehad dus heb er maar een dropsetje van gemaakt:
2x153 + 8x120 + 10x80 (alles nog iets van falen af om goede vorm te behouden)

Bench press:
20x60

That's it.
Gewicht na training: 90,5 kg; goed geladen dit weekend :roflol:
Woensdag maar even ruim de tijd nemen om deze training te compenseren.

Vandaag overigens wel aardig stramme quads, dus wat benen betreft was het zeker voldoende.

Voeding: Strikt volgens plan. Post workout pannekoeken met druivensuiker en een bak kwark op. Lasagne wel gemaakt maar die eet ik vanavond/morgen. Lasagnebladen, lasagnesaus, vegetarisch gehakt, spinazie, broccoli, rode paprika, huttenkase (hele bak) en biologische kaas bovenop. Rook goed en zag er goed uit! Goede eiwitrijke meal.

Ik zal een mooie foto van de aangesneden lasagne maken ;)

Quorn is de merknaam voor een product met als basis gefermenteerd mycelium van de schimmel Fusarium venenatum en wordt gebruikt ter vervanging van vlees. Het bestaat voor 45% uit eiwitten en 13% vet.

:o:o

Fuark, wel bruut voedingschema! Hoeveel carbs neem je na trainingen?
Al grumpy? :D

Die lasagne klinkt goed! :meal:

Quorn is de merknaam voor een product met als basis gefermenteerd mycelium van de schimmel Fusarium venenatum en wordt gebruikt ter vervanging van vlees. Het bestaat voor 45% uit eiwitten en 13% vet.

:o:o

Fuark, wel bruut voedingschema! Hoeveel carbs neem je na trainingen?
Al grumpy? :D

Die lasagne klinkt goed! :meal:

Haha klopt, goeie shit! Schimmels eten is niks raars hoor, denk aan brie, blauwe kaas, champignons etc.

Thanks;) Op het moment allemaal een beetje op gevoel om eerlijk te zijn. Ik blijf droger worden dus dat zit wel goed. Gisteren na de training 5 opwarmpannekoeken met zo'n 5 eetlepels druivensuiker, en 20 gram carbs van de kwark. Nee weinig last van op het moment :D

Mooi! ik ben ook benieuwd hoe hij smaakt!

Jammer te horen dat je vader weer in het ziekenhuis ligt, zo te horen etalagebenen (vernauwing aders benen)
Hopen dat hij maximaal profijt heeft van de ingreep en weer pijnloos kan wandelen.

Balen dat je maar kort kon trainen, had je sportschool ook wel wat eerder kunnen aangeven waneer het zomerrooster zou beginnen of hing dat a4-tje er al een tijdje ;)

Jammer te horen dat je vader weer in het ziekenhuis ligt, zo te horen etalagebenen (vernauwing aders benen)
Hopen dat hij maximaal profijt heeft van de ingreep en weer pijnloos kan wandelen.

Balen dat je maar kort kon trainen, had je sportschool ook wel wat eerder kunnen aangeven waneer het zomerrooster zou beginnen of hing dat a4-tje er al een tijdje ;)

De doorbloeding was idd niet meer wat het moest zijn wat voor iemand met hartproblemen niet goed is. Daar gaan we wel van uit ja :)

Haha ze hadden het wel aangegeven via de mail, maar ik denk dat het een combinatie was van geen enkel zomergevoel met dit weer en dat mijn vakantie over een kleine 2 maanden pas is dat ik niet in de gaten had dat het al zo ver was ;)

Had overlaatst hetzelfde probleem, echter kwam ik om 10 voor 21u binnen met de gedachte dat ze tot 22u open bleven, bleek het ook maar tot 21u te zijn, dus moest ik in men schamele home-gym deadliften :( :roflol:

K*t gyms! Curse them!

Beterschap met je pa!

Planning voor vanavond:

Biceps en kuiten die ik maandag over heb moeten slaan pak ik er ook bij.

Cycle 4, week 3, woensdag

(push) BP 5/3/1
5x88
3x99
repout x111
+Daarna afmaken met een goede dropset
(pull) Weighted chins
3x3x+20
(legs) FSQ light
3x10x50

pecs, calves, biceps, forearms, abs

Calf press
6x20x
Dumbbell curls
3x12x
Cable curls
3x12x
+dropset
Reverse barbell curls
3x12x
Decline bench press
3x12x
Incline cable flyes
3x12x
+dropset
Abs diversen
6x12x

Voeding gaat verder goed, vet is de laatste week vooral op mijn onderrug en pecs afgenomen.

Had overlaatst hetzelfde probleem, echter kwam ik om 10 voor 21u binnen met de gedachte dat ze tot 22u open bleven, bleek het ook maar tot 21u te zijn, dus moest ik in men schamele home-gym deadliften :( :roflol:

K*t gyms! Curse them!

Beterschap met je pa!

Jij hebt tenminste nog een home-gym, ik heb thuis niets :( Dan zou ik mn auto moeten voorduwen als beentraining.

Thanks bro :)

Ben benieuwd hoe die bench repout gaat man!
En is echt chill als je merkt dat vet op die plaatsen ook echt begint af te nemen ;)

Ben benieuwd hoe die bench repout gaat man!
En is echt chill als je merkt dat vet op die plaatsen ook echt begint af te nemen ;)

Ik verwacht er niet teveel van, ik probeer me omdat mijn kracht iets afgenomen is meer op de dropset te focussen en mijn intensiteit daaruit te halen.

Jazeker! Als je de huidplooi tussen je vingers pakt en deze gehalveerd is in die paar weken is dat echt een compliment voor het harde werk.

Moootha****, ik ben gisteren dood gegaan op de bench. (Thanks Max)

Training gisteren:
Cycle 4, week 3, woensdag

(push) Bench press
16x40
10x60
5x80
5x90
3x100
Repout: 4x111,5 (5e rep met iets spot)
Dropset: 5x110 (waarvan 2 spot) 8x90 (3 spot) 10x60 (5 spot) 6x40 (2 spot) 40x20 (30 spot oid :roflol)
spotter liet me dood gaan op die bank hahaha, ik heb echt liggen worstelen en grommen en kon niet eens fatsoenlijk van de bank afkomen na die set. Shirt was ineens zeiknat en de set duurde 2 minuten oid. Triceps waren al snel op dus kon niet fatsoenlijk meer uitdrukken.
Dropset 2:
6x90 (1 spot) 8x60 (3 spot) 12x40 (6 spot) 30x20 (15 spot)
Weer alles moeten geven al zat er niet veel meer in

(pull) Chins
8xbw
3x+20
3x+20
3x+20 viel nog best tegen

(legs) Front squat light
10x50
10x50
10x50 eeasy

Dumbbell curls
10x18
8x22 ds 10x16
Cable curls
16x21
10x28 ds 10x21 ds 8x15
Reverse EZ barbell curls alleen onderste 90gr.
20x17.5
20x17.5
20x17.5
Cable flyes
20x15
10x20 ds 12x15
Calf press
20x65
15x95
12x95
12x95
12x95
12x95

Einde.
Zeer tevreden, prima pomp, oogde goed vol en droog, 90 kg na de training. Huidplooimeting gaf 9% ongeveer al wil het meten me nog steeds niet zo lukken..

Voeding is nog steeds volgens plan. Post workout weer die lekkere eiwitrijke lasagne (zal nog even kijken of ik pics erop kan krijgen)

En dat is een probleem? Met die mindset ga je er niet komen, brah.

Als jij mijn logs goed bij had gehouden (yes mad) had je geweten dat ik die wel eens heb gedaan, na mijn benen training ;)

Lekker bro wat een training!!! :D
Heerlijk om gewoon eens helemaal stuk te gaan op de bench ;)
Spotter heeft je er inderdaad flink van langs gegeven bahbah!

9% is ook wel erg netjes man, weetje zolang je zelf elke keer zelfde manier meet is het betrouwbaar.
Als je meting dan lager uitkomt weet je gewoon 100% zeker dat je vet verloren bent!

Nou succes nog ff deze laatst 3-4 weken ;)

Sick hoor Bob! Die benchsessie moet dodelijk geweest zijn! Echt genieten als je een spotter hebt die bij jou het maximale eruit haalt!

9% klinkt al erg goed en al helemaal op 90kg!:thumbs:

Je gaat hoge ogen gooien deze contest!

Lekker bro wat een training!!! :D
Heerlijk om gewoon eens helemaal stuk te gaan op de bench ;)
Spotter heeft je er inderdaad flink van langs gegeven bahbah!

9% is ook wel erg netjes man, weetje zolang je zelf elke keer zelfde manier meet is het betrouwbaar.
Als je meting dan lager uitkomt weet je gewoon 100% zeker dat je vet verloren bent!

Nou succes nog ff deze laatst 3-4 weken ;)

Hehe thanks, begint nu ook wel allemaal stram te voelen :P

9% lijkt op de spiegel wel aardig te kloppen, abs, serratus enzo zijn allemaal al aardig hard, pecs laten steeds meer strepen zien etc.

Thanks man, jij ook! Wanneer doen we onze volgende meet? ;)

Sick hoor Bob! Die benchsessie moet dodelijk geweest zijn! Echt genieten als je een spotter hebt die bij jou het maximale eruit haalt!

9% klinkt al erg goed en al helemaal op 90kg!:thumbs:

Je gaat hoge ogen gooien deze contest!

Zeker! Hij is nog een wat groter dan ik dus daar heb je tenminste wat aan ;) Niet dat het tijdens de cut echt nuttig is om zo hard naar de klote te gaan, maar lekker is het wel.

Aan jouw zijde bro :D

Terug
Naar boven