Fitness Seller

Contest Log Bob - Contest log 2013

Hehe thanks, begint nu ook wel allemaal stram te voelen :P

9% lijkt op de spiegel wel aardig te kloppen, abs, serratus enzo zijn allemaal al aardig hard, pecs laten steeds meer strepen zien etc.

Thanks man, jij ook! Wanneer doen we onze volgende meet? ;)

Ergens tegen einde van de contest of zo?
Ben sowieso nu vrij van school dus een heel stuk flexibeler en alles ;)

t*ring bob dikke training! zie je trouwens nooit werk voor upper pecs doen, of vind je de presses al genoeg?

waarom zou je overigens tot failure gaan? wat is het voordeel (en nadeel in de cut) daarvan?

• Topic Starter Topic Starter
Ergens tegen einde van de contest of zo?
Ben sowieso nu vrij van school dus een heel stuk flexibeler en alles ;)

Dan zijn we allebei leeg en klein :roflol: maar wat jij wil :D

t*ring bob dikke training! zie je trouwens nooit werk voor upper pecs doen, of vind je de presses al genoeg?

waarom zou je overigens tot failure gaan? wat is het voordeel (en nadeel in de cut) daarvan?

Thanks Daan! Toch doe ik ze bijna elke woensdag-training ;) Had ze ook voor gisteren in de planning maar na die bench sessie wilde ik mn schouders een beetje sparen voor de schouderworkout vrijdag en heb ik de flyes dus gewoon vlak/decline gedaan. Incline presses doe ik inderdaad bijna nooit, incline flyes wel veel.

Als je wil groeien (of massa behouden) moet je vooruit blijven gaan in intensiteit. Intensiteit is een samenhang van weerstand, volume, tempo etc. Als de weerstand afneemt (minder kracht door cut) kan je de intensiteit toch hoog houden dmv dropsets enzo. En tja tijdens bulk kan het ook zijn plek hebben, maar als je niet tot falen gaat maar wel altijd progressie houdt is dat ook vaak genoeg voor spiergroei.

Oh ja, haha, zie ze nu. Moest wel aardig stukje terug scrollen, maar inclines zijn dus ook gewoon echt stuk belastender voor schouders? Dacht altijd dat m'n schouders gewoon slecht waren :p

Maar drops en tot failure is dus juist een goede tool tijdens de cut, had het idee dat het juist geen goed idee was vanwege herstel.

Oh ja, haha, zie ze nu. Moest wel aardig stukje terug scrollen, maar inclines zijn dus ook gewoon echt stuk belastender voor schouders? Dacht altijd dat m'n schouders gewoon slecht waren :p

Maar drops en tot failure is dus juist een goede tool tijdens de cut, had het idee dat het juist geen goed idee was vanwege herstel.

Hehe, gewoon een search doen op 'incline' in dit topic ;)

Ja inclines verplaatsen de belasting erg veel naar de front delts, daarom is het ook altijd lastig om op je upper pecs te focussen.

Tja iedereen heeft zijn eigen idee erover natuurlijk, maar ivm herstel moet je zeker niet elke training volledig naar de klote gaan. Liever 1 set balls to the wall dan 20 pompsetjes.

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 16:13 ----------

Wij klein?
Is that even possible bro!? :eek!:

Bigorexia jwz. Zal mezelf altijd klein vinden.

Laatst bewerkt:
Bigorexia jwz. Zal mezelf altijd klein vinden.

Hehehe, ja oké dat is heel herkenbaar.
Heb het daar zelfs uitgebreid met Nitwit (geen idee of jou die naam iets zegt, dame die hier voorheen op forum zat) tijdens AwakeFest over gehad, zie mezelf altijd kleiner dan me maten, terwijl ik met zelfde lengte zo'n 10-15kg meer massa heb...
Bij mij komt door self inflicted image dat ik nog steeds "dik" ben door pesterijen van vroeger :o

Hehehe, ja oké dat is heel herkenbaar.
Heb het daar zelfs uitgebreid met Nitwit (geen idee of jou die naam iets zegt, dame die hier voorheen op forum zat) tijdens AwakeFest over gehad, zie mezelf altijd kleiner dan me maten, terwijl ik met zelfde lengte zo'n 10-15kg meer massa heb...
Bij mij komt door self inflicted image dat ik nog steeds "dik" ben door pesterijen van vroeger :o

Zegt me wel iets ja ;) Nouja ik zie wel dat ik groter ben dan anderen, maar je went zo snel aan dat beeld en je norm wordt steeds meer verschoven naar grote gasten dus je zal altijd meer willen.
En ik was juist skinny as phuck maar viel door mijn lelijke kop buiten de groep :roflol:

Jezus Bob, wat een training! Know that feel wanneer een spotter je tot het uiterste drijft.
Ben erg benieuwd naar je eindresultaat, maar het zal zeker de moeite zijn!

Zegt me wel iets ja ;) Nouja ik zie wel dat ik groter ben dan anderen, maar je went zo snel aan dat beeld en je norm wordt steeds meer verschoven naar grote gasten dus je zal altijd meer willen.
En ik was juist skinny as phuck maar viel door mijn lelijke kop buiten de groep :roflol:

Ahhwwww *bro hug*

Da **** helemaal los op de bench, had je niet last van een brandende pijn in je borst aan het einde van elke dropset ?
Je ava ziet er al top uit en je hebt nog een paar weken te gaan, ik kan me voorstellen dat je "eindfysiek" alleen nog maar droger/groter zal ogen.

Met je lenge in meters min 1 meter + 10kg aan lichaamsgewicht is niet klein..totaal niet zelf.

Ik loop nog zo'n 10kg achter op jou en Mitrenz..:eek: Hoe denk je dat ik me voel:mad:

Jezus Bob, wat een training! Know that feel wanneer een spotter je tot het uiterste drijft.
Ben erg benieuwd naar je eindresultaat, maar het zal zeker de moeite zijn!
Thanks Sander ;) Haha zeker, verder dan ik zelf had kunnen gaan. Tegen alle remmen en verstand in.
No homo? :D
Herkenbaar probleem .. Denk altijd dat ik de kleinste uit de vriendengroep ben, ook al is dat niet. Vervelend haha.
Gewoon veel foto's terugkijken ;)
Da **** helemaal los op de bench, had je niet last van een brandende pijn in je borst aan het einde van elke dropset ?
Je ava ziet er al top uit en je hebt nog een paar weken te gaan, ik kan me voorstellen dat je "eindfysiek" alleen nog maar droger/groter zal ogen.
Nee, eerder mijn delts en triceps die helemaal ****ed waren hahaha.
Thanks man! Ik hoop het, alleen een beetje jammer dat armen imo altijd veel ogenschijnlijke massa inleveren als ik laag ga.
Met je lenge in meters min 1 meter + 10kg aan lichaamsgewicht is niet klein..totaal niet zelf.

Ik loop nog zo'n 10kg achter op jou en Mitrenz..:eek: Hoe denk je dat ik me voel:mad:
Hoe denk je dat ik me voel als ik weet dat het grootste deel van die massa in mn taille en squat ass zit :mad:

Ook jij weet dat gewicht niet zoveel zegt voor je looks ;)

Mr. Phat Ass :p

Planning voor vanavond:

Eigenlijk OHP en DL als 5/3/1 lifts en assistance voor lats, triceps en delts, maar heb helaas een feestje dus moet alles in anderhalf uur proppen, en front delts zijn nog aardig stuk van het benchen. Dus het wordt zo iets:

Warming up 3 min

OHP
5x54
3x61
repoutx68

Deadlift
5x155
3x176
repoutx197

Of alleen naar een 1RM toewerken.

Pullups
Cable/dumbbell rows
Shrugs
high rows
side raises
cable pushdowns
etc
En daarna naar de CarbHemel! pannekoeken, frisdrank alless

Netjes als je dat allemaal gaat redden in 1,5 uur :D
Haha volgens mij is het hele weekend bij jou feest, want morgen had je toch ook nog een feestje ?
Geniet er van kerel, heb je wel verdient :meal: :pepsi: :klink: :rocker2:

Netjes als je dat allemaal gaat redden in 1,5 uur :D
Haha volgens mij is het hele weekend bij jou feest, want morgen had je toch ook nog een feestje ?
Geniet er van kerel, heb je wel verdient

Het eerste halfuur zijn de 5/3/1 lifts, de rest in een uurtje knallen, ongeveer 7 minuten per oefening. Wordt krap inderdaad. Ja idd, vanavond een verjaardag, morgenavond een 25 jarig huwelijk, vind het wel k*t dat daardoor mijn training in de knoei komt en ik morgen de meet moet missen. Heb bijna elk weekend wel een feestje ofzo. Thanks bro ;)

Terug
Naar boven