Van de training maandag heb ik wel aardig spierpijn in mn quads en buik over gehouden, ook van al die nieuwe oefeningen enzo. Normaal gesproken zou ik vanavond gaan trainen, maar nou wilde mn gf en de hele familie naar World War Z (film) en dat kon niet op een andere avond dus moet ik wat schuiven met mn trainingen deze week. In de 'onderhandelingen' heb ik dan wel voor elkaar gekregen dat ik zaterdag een keer extra kan gaan trainen.
De weekindeling is dus als volgt geworden:
ma: bench medium, chins, squat (+biceps en kuiten) (2500 kcal)
di: rust (2500 kcal)
wo: rust (2000 kcal)
do: bench press, overhead press, light front squats (+pecs, tri, front/side delts) (2500 kcal + carbs laden)
vr: deadlift (+rug, hams) (2300 kcal)
za: ochtendcardio (+buik) (2000 kcal)
zo: rust (2000 kcal)
Das minder man, mag ik vragen wat voor tips ze je heeft gegeven m.b.t. je abs ?
Denkt ze dat het vanuit de rug komt, omdat ze tips gaf over het gebruiken (versterken) van je abs wat vaak geadviseerd wordt als je iets mankeert aan je rug.
Heb zelf namelijk ook last van het gebied rond de gluteus medius en doe nu soms een extra oefening voor de medius om deze sterker te maken, maar blijf vooral last houden als ik zwaar ben gegaan met SQ of DL.
Mirrin your alternating dumbbell curl bro en pannenkoeken ftw
Is inderdaad ff k*t. Nou eerst moet ik verder laten onderzoeken wat er precies scheelt aan mn heup/core, maar een hoop statische core- en heupoefeningen, wat links naar websites enzo.
Nee de rug is geen probleem, het probleem was echt goed aan te wijzen met een simpele test. Als ik op mijn linker been ga staan en mijn rechterknie omhoog richting mijn borst beweegt gaat dit prima, doe ik dit met het andere been draait heel mijn heup ongecontroleerd in en verlies ik mijn stabiliteit. Daar zit dus ergens het probleem.
Wanneer ik meer weet zal ik je wel informeren, wellicht heb jij er dan ook wat aan. Eerst even meer te weten komen.

thanks bro.
Jezus Bob, toch niet normaal die curls. Lekker hoor die pancakes... Loopt alles nog steeds volgens plan voor je shoot?
Haha als het nou te zien was aan mn armen
Ik ga minder droog eindigen als ik oorspronkelijk van plan was, maar dat heb ik geaccepteerd. Verder gaat alles wel prima ja. Waar ik nog het hardst aan moet werken is mijn tan
Sterke bench en chins!
Hoe gaat het vandaag met je heup?
Thanks! Was beide met nog wat over maar dat doet er niet toe.
Vandaag nergens last van, dus hopelijk kan ik vrijdag nog ff een DL PR zetten
Die Dumbbell Curls zijn toch lekker insane hoor!
Hehe merci