MuscleMeat

Contest Log Bob - Contest log 2013

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: 500gram pannekoeken, de t*ring, wat is dat? een heel pak?

Merk jij nou trouwens veel verschil t.o.v. ''clean'' voeding (voor de cut enz.)?

:roflol: 500gram pannekoeken, de t*ring, wat is dat? een heel pak?

Merk jij nou trouwens veel verschil t.o.v. ''clean'' voeding (voor de cut enz.)?

Dat is inderdaad een heel pak opwarmpannekoeken, 8 stuks, had nog wel ruimte over hoor :o

Moeilijk te zeggen, ik voel me wel gezonder op cleane voeding, maar dat kan ook helemaal en alleen in mn hoofd zitten.

Voor bulk vind ik het niks uitmaken overigens, voor cut liever clean, ook omdat je uit vet wat je verbrandt ook al afvalstoffen krijgt dus wat extra antioxidanten en shit kan geen kwaad.

Das wel genieten die pannenkoeken! Het stomme is dat dat op een of andere manier niet eens geweldig vult..2 pakken daarentegen..

Overigens kun je wel beter zelf panncakes bakken, zijn vaak een stuk minder vet. Begrijp alleen dat je daar om 22:00uur niet zo een zin meer in hebt..

Training gisteren:

Cycle 5, week 1, maandag

Warming up: crosstrainer 3 min, face pulls 3 sets

(push) Bench press - medium
20x40
10x60
5x80
5x92.5
5x92.5
5x92.5

(pull) Weighted chins
8xbw
3xbw+22,5
3xbw+22,5
3xbw+22,5

****, ik breng de belt weg van het chinnen, en ik voel letterlijk mn gluteus medius vastlopen. Heup vast dus. Gelukkig kwam net mijn redder bij alle blessures (Mieke) binnen en die heeft een halfuurtje triggerpoints etc weggedrukt en gekeken of we de oorzaak konden vinden. Ze heeft me ook nog tal van oefeningen uitgelegd om mijn abs beter te leren gebruiken. Daarna toch maar de squat geprobeerd.

(legs) Squat
10x60
5x80
5x108
5x123
6x140 (repout maar ingehouden, vorm was niet mooi, kon er niet goed onder komen bij het omhoog komen dus werden halve goodmornings)

Helaas trok mn heup hierna meteen weer vast.

----curltime----
Alternating dumbbell curl (per hand)
14x12
10x20
8x24
3x28
0x30 lol
6x28 + 8x20 + 12x12 (dropset)
10x20 + 8x12 (dropset)

Reverse EZ barbell curl (alleen onderste 90 graden)
20x17.5
20x17.5
20x17.5

Calf press superset met loopband op 7% 6,5 km/h
12x75 + 1 min
12x95 + 1 min
12x95 + 1 min
12x75 + 2 min

Eind.

Nog een tijd met mn heup bezig geweest, naarna naar huis en een pak pannekoeken naar binnen gewerkt met whey etc.

Das wel genieten die pannenkoeken! Het stomme is dat dat op een of andere manier niet eens geweldig vult..2 pakken daarentegen..

Overigens kun je wel beter zelf panncakes bakken, zijn vaak een stuk minder vet. Begrijp alleen dat je daar om 22:00uur niet zo een zin meer in hebt..

Ze vliegen zo naar binnen inderdaad, daarom zeer geschikt voor bulk!

Klopt, dat scheelt wel wat. Maar dit was snel, gemakkelijk en lekker :D En met de whey en dextrose erbij vallen die vetten wel weer in verhouding.

Das minder man, mag ik vragen wat voor tips ze je heeft gegeven m.b.t. je abs ?
Denkt ze dat het vanuit de rug komt, omdat ze tips gaf over het gebruiken (versterken) van je abs wat vaak geadviseerd wordt als je iets mankeert aan je rug.
Heb zelf namelijk ook last van het gebied rond de gluteus medius en doe nu soms een extra oefening voor de medius om deze sterker te maken, maar blijf vooral last houden als ik zwaar ben gegaan met SQ of DL.

Mirrin your alternating dumbbell curl bro en pannenkoeken ftw :cool:

Jezus Bob, toch niet normaal die curls. Lekker hoor die pancakes... Loopt alles nog steeds volgens plan voor je shoot?

Sterke bench en chins!

Hoe gaat het vandaag met je heup?

Die Dumbbell Curls zijn toch lekker insane hoor! :thumb:

Van de training maandag heb ik wel aardig spierpijn in mn quads en buik over gehouden, ook van al die nieuwe oefeningen enzo. Normaal gesproken zou ik vanavond gaan trainen, maar nou wilde mn gf en de hele familie naar World War Z (film) en dat kon niet op een andere avond dus moet ik wat schuiven met mn trainingen deze week. In de 'onderhandelingen' heb ik dan wel voor elkaar gekregen dat ik zaterdag een keer extra kan gaan trainen.

De weekindeling is dus als volgt geworden:

ma: bench medium, chins, squat (+biceps en kuiten) (2500 kcal)
di: rust (2500 kcal)
wo: rust (2000 kcal)
do: bench press, overhead press, light front squats (+pecs, tri, front/side delts) (2500 kcal + carbs laden)
vr: deadlift (+rug, hams) (2300 kcal)
za: ochtendcardio (+buik) (2000 kcal)
zo: rust (2000 kcal)

Das minder man, mag ik vragen wat voor tips ze je heeft gegeven m.b.t. je abs ?
Denkt ze dat het vanuit de rug komt, omdat ze tips gaf over het gebruiken (versterken) van je abs wat vaak geadviseerd wordt als je iets mankeert aan je rug.
Heb zelf namelijk ook last van het gebied rond de gluteus medius en doe nu soms een extra oefening voor de medius om deze sterker te maken, maar blijf vooral last houden als ik zwaar ben gegaan met SQ of DL.

Mirrin your alternating dumbbell curl bro en pannenkoeken ftw :cool:

Is inderdaad ff k*t. Nou eerst moet ik verder laten onderzoeken wat er precies scheelt aan mn heup/core, maar een hoop statische core- en heupoefeningen, wat links naar websites enzo.

Nee de rug is geen probleem, het probleem was echt goed aan te wijzen met een simpele test. Als ik op mijn linker been ga staan en mijn rechterknie omhoog richting mijn borst beweegt gaat dit prima, doe ik dit met het andere been draait heel mijn heup ongecontroleerd in en verlies ik mijn stabiliteit. Daar zit dus ergens het probleem.

Wanneer ik meer weet zal ik je wel informeren, wellicht heb jij er dan ook wat aan. Eerst even meer te weten komen.

:roflol: thanks bro.

Jezus Bob, toch niet normaal die curls. Lekker hoor die pancakes... Loopt alles nog steeds volgens plan voor je shoot?

Haha als het nou te zien was aan mn armen :(
Ik ga minder droog eindigen als ik oorspronkelijk van plan was, maar dat heb ik geaccepteerd. Verder gaat alles wel prima ja. Waar ik nog het hardst aan moet werken is mijn tan :D

Sterke bench en chins!

Hoe gaat het vandaag met je heup?

Thanks! Was beide met nog wat over maar dat doet er niet toe.

Vandaag nergens last van, dus hopelijk kan ik vrijdag nog ff een DL PR zetten

Die Dumbbell Curls zijn toch lekker insane hoor! :thumb:

Hehe merci :D

Hoe gaat het hier nog kerel? Lig je op schema?

Voeding vandaag:
http://www.myfitnesspal.com/food/diary/bob_k

Ik ook ;)

10-07-2013.jpg

Wat minder droog dan gepland, maar verder op schema ja! Ik hoop flink op te blazen als ik een weekje voor de pics weer ga bulken :D
Mooie planning qua voeding voor de komende week! Ben wel benieuwd wat je momenteel weegt of kloppen je stats?

Ga je echt bulken in de laatste week of een beetje rond onderhoud en wat hoger in carbs?

Mooie planning qua voeding voor de komende week! Ben wel benieuwd wat je momenteel weegt of kloppen je stats?

Ga je echt bulken in de laatste week of een beetje rond onderhoud en wat hoger in carbs?

Thanks!
Momenteel weeg ik na de training 89,5 kg, al zal daar de komende week nog wel een kilo af gaan.

Ik ga inderdaad echt voorzichtig bulken, 3500 kcal schoon oid. Vorig jaar zag ik 3 a 4 dagen na de shoot er op mijn best uit, dus 6 dagen nadat ik begon met laden. Nou maar hopen dat dat dit jaar weer zo is ;)

Proper voedingsschema bob!

Ik ben nu wel enorm benieuwd naar je contest pics...

Btw, ik heb je vandaag een paar keer vervloekt tijdens m'n training. Maar achteraf gezien, ben ik je enorm dankbaar :D

Planning voor vanavond:

Bench press
5x80
5x90
repoutx103 (8 reps would be nice)

Overhead db press
3x8

Incline flyes
3x5 afmaken met dropset

Decline bench
3x12

French press
3x12 + dropset

Dip machine
3x12

Side raises
3x dropset

Incline cable flyes
high rep

Specifieke buik/been oefeningen en wat lichte frontsquats

Cardio 10 min HIIT

Proper voedingsschema bob!

Ik ben nu wel enorm benieuwd naar je contest pics...

Btw, ik heb je vandaag een paar keer vervloekt tijdens m'n training. Maar achteraf gezien, ben ik je enorm dankbaar :D

Danku

Haha maak de druk niet hoger voor me he :(

Met die 2x15?:D wacht maar, er is nog een hoop meer om over te vloeken de komende jaren ;)

Laatst bewerkt:
Danku

Haha maak de druk niet hoger voor me he :(

Met die 2x15?:D wacht maar, er is nog een hoop meer om over te vloeken de komende jaren ;)
Ik twijfel er niet aan dat ik nog veel ga vloeken :D maar zou dat niet saai worden als altijd alles hetzelfde zou blijven?

Btw, niets druk verhogen. Ik ben nu al impressed, elk beetje resultaat dat beter is dan de pics die je met Punjab hebt genomen is voor mij extra :D

Lekkere training. Zieke curls :roflol:

En mooi dat je goed hebt kunnen 'onderhandelen' :o
Het leven is geven en nemen!

Terug
Naar boven