MuscleMeat

Contest Log Bob - Contest log 2013

Grote dikke blokken inderdaad Bob! In mijn log is inderdaad wel gesproken over laden...het werd voornamelijk afgeraden, behalve als je super shredded bent...beetje richtlijn was volgens mij laden met ongeveer 2x zoveel carbs als tijdens de cut (in mijn geval 600g als ik uit ga van een trainings dag..).

Weet nog niet of ik echt ga laden...maar goed we hebben nog 2 weken tot de shoot ;)

• Topic Starter Topic Starter
lal 10 x 150 deadlift...en ik ga praktisch dood op 15 x 100 xD

Doe je goed bob! Nice ook die shape!

Haha ik was al aardig vermoeid van die singles, heb een tijdje terug 10 x 177,5 gelift dus dit moest eigenlijk peanuts zijn.

Thanks T!

mirrin' ab genetics, diepe strepen.

Thank you. Ik heb daar inderdaad wel geluk mee.

Grote dikke blokken inderdaad Bob! In mijn log is inderdaad wel gesproken over laden...het werd voornamelijk afgeraden, behalve als je super shredded bent...beetje richtlijn was volgens mij laden met ongeveer 2x zoveel carbs als tijdens de cut (in mijn geval 600g als ik uit ga van een trainings dag..).

Weet nog niet of ik echt ga laden...maar goed we hebben nog 2 weken tot de shoot ;)

Thanks bro! Hoe bedoel je 2x zoveel carbs als in de cut? Hoeveel dagen zou je dan laden? Ik heb vorig jaar geloof ik gewoon 1500 gram carbs totaal geladen ofzo, had een formule gebruikt die uitging van vvm als ik me niet vergis. Is alweer even geleden haha.

-----------------------------

Voeding zaterdag en zondag bestond uit ongeveer:

10 eieren
1 bak kwark
2 bakjes XXL pudding
handje amandelen
40 gr whey

Ik merk dat vandaag mijn metabolisme compleet instort, energie is erg laag, lichaamstemperatuur is laag, mijn lichaam voelt stram en vermoeid. Vanavond ga ik na mijn training dus refeeden, ik probeer zo'n 1500-2000 kcal in een meal te krijgen. De rest van de week blijf ik dan weer rond 50 gram carbs zitten.

Zaterdag heb ik echt moeten lijden. In de avond was ik bij een verjaardag en ik heb spaghetti, kruimeltaart en chips moeten afwijzen, en moeten teren op mijn eigen meegebrachte cola light. Man dat deed pijn, ze hadden alles wat ik heerlijk vind op tafel staan :( En als dat nog niet genoeg was gingen we gisteren naar de MacDonalds, mn gf zat tegenover me een big tasty met frites en frisdrank te eten, en ik heb een salade met mozerella en een cola light zitten nuttigen, en ik had zo'n honger..

Planning voor vanavond:
Bench press (medium) 3x5x92,5
Chins 3x3xbw+25
Zercher squat 3x5
Front squat 3x10
Lunges/leg extensions
Curls 6 sets
Reverse curls 3 sets
10 min cardio HIIT

Laatst bewerkt:
Thanks bro! Hoe bedoel je 2x zoveel carbs als in de cut? Hoeveel dagen zou je dan laden? Ik heb vorig jaar geloof ik gewoon 1500 gram carbs totaal geladen ofzo, had een formule gebruikt die uitging van vvm als ik me niet vergis. Is alweer even geleden haha.
Ehm...volgens mij gingen ze uit van 2 dagen laden..maar weet zelf nog niet hoe ik het ga aanpakken, omdat het bij veel mensen niet goed gaat.

Ik heb ook niet echt goed in de gaten gehouden waar mijn lichaam echt goed op reageert..het moet een beetje een ballans zijn tussen lean en vol...en niet enkel het 1 of het ander ;)

Erg herkenbaar al die cut-perikelen...ik heb ook al het 1 en ander afgewezen de laatste dagen en moet echt mezelf bijeen rapen om dat de komende twee weken ol te houden, maar ik ga ervoor!

Voel me ook erg slap..met name gisteren. Storte zowat in elkaar!

Geniet van je refeed vandaag! Weet je al waarmee je gaat refeeden?

Een beste training vrijdag bro, dat moet een dere pump in de onderrug hebben veroorzaakt.
Weekenden zijn idd qua voeding echt afzien, niet echt aardig van je vriendin om je zo te kwellen ;)
Ik weet niet in welke staat je de laatste foto's gemaakt hebt, maar daar zie je er al solid/buff uit.
Veel sterkte vanavond met de benen oefeningen, ik hoop voor je dat je hamstrings al redelijk hersteld zijn anders wordt het op je tandvlees bijten.

Ziet er goed uit man!

En goeie duckface :roflol:

Ehm...volgens mij gingen ze uit van 2 dagen laden..maar weet zelf nog niet hoe ik het ga aanpakken, omdat het bij veel mensen niet goed gaat.

Ik heb ook niet echt goed in de gaten gehouden waar mijn lichaam echt goed op reageert..het moet een beetje een ballans zijn tussen lean en vol...en niet enkel het 1 of het ander ;)

Erg herkenbaar al die cut-perikelen...ik heb ook al het 1 en ander afgewezen de laatste dagen en moet echt mezelf bijeen rapen om dat de komende twee weken vol te houden, maar ik ga ervoor!

Voel me ook erg slap..met name gisteren. Storte zowat in elkaar!

Geniet van je refeed vandaag! Weet je al waarmee je gaat refeeden?

Ja laden is lastig, het kan je maken of breken. Haha klote he, inderdaad nog even volhouden. Hoe meer energie je erin stopt hoe beter je eruit ziet. Ik ga refeeden met een pak pannekoeken, en wat pasta en een halve pizza denk ik. En 60 gram whey ofzo.

Een beste training vrijdag bro, dat moet een dere pump in de onderrug hebben veroorzaakt.
Weekenden zijn idd qua voeding echt afzien, niet echt aardig van je vriendin om je zo te kwellen ;)
Ik weet niet in welke staat je de laatste foto's gemaakt hebt, maar daar zie je er al solid/buff uit.
Veel sterkte vanavond met de benen oefeningen, ik hoop voor je dat je hamstrings al redelijk hersteld zijn anders wordt het op je tandvlees bijten.

Zeg dat wel ja :D Inderdaad, de weekdagen zijn nog goed te doen. Thanks, ben inderdaad niet ontevreden, al mocht het wat droger, maar dan ben ik natuurlijk aan het vergelijken met vorig jaar.

Hams doen nog wel pijn, maar dat is niet zo erg. Haha op mijn tandvlees? Ik heb mijn tanden nog hoor, ik bijt wel gewoon mijn tanden op elkaar:D

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 12:24 ----------

Ziet er goed uit man!

En goeie duckface :roflol:

Dat is gewoon mijn gezicht, arnaud :(

Als je hard genoeg op je tanden bijt breken ze af en dat bijt je als nog op je tandvlees (duidelijk toch)
:roflol: was m'n eerste ingeving dus wel goed :o
Heb ik van mijn vader, die mixt ook altijd met gezegden zoals door het rode lint gaan :D

Laatst bewerkt:
Zwoele lippen dan :eyebrow:

:roflol: Wait wut? No homo! Srs!

Als je hard genoeg op je tanden bijt breken ze af en dat bijt je als nog op je tandvlees (duidelijk toch)
:roflol: was m'n eerste ingeving dus wel goed :o
Heb ik van mijn vader, die mixt ook altijd met gezegden zoals door het rode lint gaan :D

Haha nice edit, maar nee ik denk niet dat ik mijn tanden kapot kan bijten ;) ik ken dat, ik vermijd uitdrukkingen waarover ik twijfel altijd.

[Link niet meer beschikbaar]

Ziet er goed uit, zou wel tekenen voor die armen!

en schouders, en borst, en rug, en benen, en kapsel

Goooooddddddd i love carbsssss i'm on cloud nineeeee <3

Laatst bewerkt:
Goed droog al en sterke deads, nog even doorbijten want die abs komen al gruwelijk door mate :thumbs:

Door mn blessure houdt wendler een beetje op qua squats en deads, dus ik ga misschien na mijn vakantie daar weer mee verder als mijn heup weer ok is. Voorlopig hou ik dezelfde weekindeling aan, alleen dan zonder repouts, alleen evt op bench.

Training gisteren:

warming up: kettlebells, crosstrainer, face pulls

Bench press
20x20
20x50
5x80
5x90
5x95
5x95
5x95

Chins
8xbw
5x+15
3x+25
3x+25
3x+25

Zercher squat
Tweede keer dat ik m doe, dus nog een beetje aftasten. Voelt goed in mn heup, en erg neutraal op mijn rug en knieeen, fijne oefening voor nu dus.
10x40
5x60
5x80
5x100
3x120 qua kracht nog genoeg over, maar ff wennen aan techniek en gevoel in mn armen.

Front squat
10x40
10x60
10x60
10x60

Lunges met 10 kg stang in overhead squat houding.
10 stappen per been
10 stappen per been
10 stappen per been
10 stappen per been
flinke pomp in vastus lateralis

Leg extensions, per been
15x35
10x55
10x65

Cable curls van voren, stang
20x30
16x40
16x50
12x60

Cable curls van achteren, per hand
16x30
10x40

Concentration curl dropsets
10x14 + 10x7
10x14 + 10x7 met paar reps hulp in bovenste deel ROM
10x14 + 10x7 met veel reps hulp in bovenste deel ROM

Reverse EZ-bar curls
20x17,5
20x17,5
20x17,5 + 10 gewone curls

daarna; REFEEED

-halve pizza
-bak spaghetti
-6 opwarmpannekoeken met druivensuiker en kaneel
-70 gr whey + 20 gr druivensuiker + 25 gr oats

= 2000+ kcal, 300+ gr carbs

Dat was hemels. Vanmorgen in de spiegel waren abs knoeperhard en alles goed vol, en ik voel me ook weer helemaal opgeladen. Lichaamstemperatuur is weer hoog, energie zit weer goed dus metabolisme heeft een goede boost gekregen. Nu weer 3 dagen low-carb / kcal.

Ziet er goed uit, zou wel tekenen voor die armen!

en schouders, en borst, en rug, en benen, en kapsel

Welkom!

Hahaha thanks <3nohomo

Goed droog al en sterke deads, nog even doorbijten want die abs komen al gruwelijk door mate :thumbs:

Thanks bro! Doe ik, als ik een doel voor ogen heb dan laat ik dat echt niet los.

And they're gone...

Of ga je niet weer relatief low carb vandaag ;)?

Weet je al meer over onze date woensdag?:eyebrow:

*nohomo*

Haha jawel, weer rond 50 a 60 gram :sad: maar ik ben weer helemaal opgeladen dus kan er weer ff tegenaan.

Nog ff met gf doorspreken, laat het je vanavond weten!

En fixed btw :P

Super goede foto's man.

Overigens begrijp ik niet goed waarom je je deadlift verhoogd naar 225 terwijl je de 210 al niet van de grond kreeg.

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 12:12 ----------

Hoe smaakt die xxl pudding?
Dat is dat nieuwe supplement van hen toch?

Super goede foto's man.

Overigens begrijp ik niet goed waarom je je deadlift verhoogd naar 225 terwijl je de 210 al niet van de grond kreeg.

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 12:12 ----------

Hoe smaakt die xxl pudding?
Dat is dat nieuwe supplement van hen toch?

Dankje kerel :)

Heb je ook gelijk in, was meer een wilde gok of ik m misschien puur op agressie zou trekken, de week ervoor was 220 ook gelukt.

Smaakt heerlijk! Echt, echt een aanrader.

Ik hoor het wel Bob! Tja..mijn Engels...:rolleyes:

Onze date kan doorgaan marv, pb ff je nummer ;)

bro love

tumblr_m5fqr9xaaZ1qj5m58o1_500.jpg

Goede training bob!
Hoe doe jij de chins dan? Zo'n lat pulldown bar er tussen proppen bij die pull up bar?
Zercher squat lijkt me ook wel zieke oefeningen, keken mensen je niet aan van wtf is that guy doing?! :P

Terug
Naar boven