Kragt88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo Bobskie,
jij weet ook wel het 1 en ander over voeding kan je is een kiekje nemen bij mijn log voor mijn planning van Augustus?! THnx!!

Je planning ziet er netjes uit man.
MFP is ideaal, ik log er ook al dagelijks sinds ik begonnen ben met IF eind janauri. Perfect gewoon.
Gaat lekker bob!!
Ben echt benieuwd naar je huidige shape!
Momenteel goed, natuurlijk wat leeg wat je vooral in mn armen ziet, maar gisteren tijdens de training knoeperhard, side raises voor de spiegel waren epic, overal strepen. De 8% die ik voor ogen had die ga ik sowieso halen, als ik er niet al op zit.Gisteren toch maar geen carbs gegeten, ik was goed leeg dus hopelijk nog wat extra vet weggewerkt. Vanavond eet ik wel wat carbs (~150 gram totaal op de dag)
Planning voor vanavond:
Deadlift; opwarmen en als het goed voelt door en de 225 a 230 proberen
Lat pulldown
Cable row
Dumbbell row
Shrugs
SLDL
Leg curl
Morgen wat nuchtere ochtendcardio en buik. Al weet ik niet zo goed of ochtendcardio wel zin heeft nadat ik carbs heb zitten vreten de avond ervoor?
Ik heb overigens een opgezette lymfeklier in mn lies, waarschijnlijk door het cutten (afvalstoffen). Iemand ervaring mee? Hij is wat pijnlijk en zo groot als een tuinboon ofzo.

Thanks TimMomenteel goed, natuurlijk wat leeg wat je vooral in mn armen ziet, maar gisteren tijdens de training knoeperhard, side raises voor de spiegel waren epic, overal strepen. De 8% die ik voor ogen had die ga ik sowieso halen, als ik er niet al op zit.

Don't worry bro, kreeg hem wel van de grond maar niet doorgetrokken, volgende keer beterAls die 225a230 lukt shed ik manly tears.
Opgezette lymfeklieren heb ik vaak bij mn kaak als ik verkouden ben, ook altijd pijnlijk als ik erop druk. In mn lies is tijdje geleden maar ook wel gehad, en ging altijd vanzelf weg. Zou me geen zorgen maken man..
en succes met de dl.. wanneer post je de training? Maak een filmpje als je wil kijken hoe jouw techniek is![]()
Wat een heerlijke training weer bob!!
Gaat echt lekker en wat een kracht bezit jij toch
Ben echt goed benieuwd naar je training van vanavond!!
Veel succes en trek dat gewicht omhoog alsof je leven ervan afhangt
Had gewild dat ik ook wat stricter was geweest met me voedingsschema...
Nog steeds geen single digits voor meneer hoor, nee... nee...![]()
Bob, je bent toch niet overleden met die deadlift gisteren op nagenoeg geen carbs?
wel een brute training gehad, zal vandaaag een keer updaten.
Niet zo droog als ik zou willen dus, maar in een weekje kan er nog wel wat gebeuren. Sorry voor kwaliteit, beetje overbelicht enzo 
Training gisteren:
Opwarmen 5 minuten (crosstrainer, face pulls)
Deadlift
10x40
8x70
5x100
3x140
1x160
1x180
1x200
0x210 (liftoff ging goed, maar halverwege laten pleuren omdat niet helemaal lekker voelde)
0x225 (kreeg m 20 cm hoog maar niet doorgetrokken, volgende keer beter)
nog wat met techniek bezig geweest, dan nog ff;
10x150
RDL
20x40
12x80
12x85
16x85
Lat pulldown
8x67
8x67
3 dropsets van ongeveer 5x100, 6x67, 8x40
20x40 breed en slow
Seated row
12x67
2 dropsets van ongeveer 6x100, 6x80, 12x40
Toen ruim halfuur foamrollen, daarna;
Power shrugs
snatch grip: 12x100
normale grip: 10x140
10x180
Dumbbell row
12x40 strict
Dan nog een kwartiertje spicifieke buikoefeningen
Na de training 160 gram spaghetti op, was nice. En 4 gesuikerde kleine donuts. Verder nog steeds alles low-carb
-------------------------------------
Hamstrings zijn vandaag ****ing pijnlijk
Vanmorgen 2 uur in de gym geweest, voornamelijk cardio gedaan, maar ook wat complexes, kettlebell shit, abs specifiek en 6 sets calf press. Had alleen een kopje zwarte koffie, wat bcaa's en een scoop Unleash op, dus was na die 2 uur echt goed naar de klote haha. Net een bak roerei met klein beetje mais en 3 plakken cheddar kaas op, smaakte goed!
Ook ff pics in de bijlage gedaan voor de mensen die zich afvroegen hoe ik er nu bij staNiet zo droog als ik zou willen dus, maar in een weekje kan er nog wel wat gebeuren. Sorry voor kwaliteit, beetje overbelicht enzo
![]()
Haha thanks bro. Wordt nog wel een stuk voller na het laden hoor.
Kan je mij uitleggen hoe dat depleten en loaden werkt enzo? En vochtafdrijven ed? Voor de pics over paar weken.. ik heb, dr echt de ballen verstand van
In het kort: je eet een periode steeds minder koolhydraten, dan een aantal dagen voor je deadline ga je na je training veel carbs eten, door het tekort die lange periode zullen je spieren het glycogeen als een spons opnemen en zal je tijdelijk meer glycogeen vasthouden in je spieren dan wanneer je de hele tijd een normaal niveau carbs zou eten. Je staat dus voller en doordat koolhydraten vocht nodig hebben om als glycogeen opgeslagen tw worden zal onderhuids vocht wat wegtrekken. Voller+droger=win
Voor details zou ik even in het log van marvin of tim (mitrenz) kijken, daar stond geloof ik het een en ander in, en anders mijn contestlog van vorig jaar. Ik kom maandag pas weer achter een pc, zou je dan eventueel wel linkjes kunnen geven.
Ait thanks iig.. ik ga t ff doorspitten. En als je tegen die tijd nog linkjes hebt, dan zou k dat tof vinden..! Goed weekend man
Ait thanks iig.. ik ga t ff doorspitten. En als je tegen die tijd nog linkjes hebt, dan zou k dat tof vinden..! Goed weekend man