Fitness Seller

Contest Log Bob - Contest log 2013

• Topic Starter Topic Starter
:eyebrow:
Goede training bob!
Hoe doe jij de chins dan? Zo'n lat pulldown bar er tussen proppen bij die pull up bar?
Zercher squat lijkt me ook wel zieke oefeningen, keken mensen je niet aan van wtf is that guy doing?! :P

Ik heb inderdaad een tijdje met een rechte bar onderhands pullups gedaan maar dat voelde niet prettig aan mijn onderarmen, nu doe ik ze met die iets ingedraaide grip, onderhands 30 graden ofzo.

Ja inderdaad, en niemand snapte het geloof ik. Dus maar gewoon uitgelegd dat ik ff niet anders kan met mn heup.

Gisteren met Marvin (Skatermarvin) getraind en wat posing geoefend, klik; http://forum.dutchbodybuilding.com/...3-droger-ooit-337822/index38.html#post7868224

Wel iets meer carbs op dan gepland maar dat was het waard ;)

Vandaag weer <50 gram en vanavond ff onder de zonnebank duiken, want ik heb echt een beetje tan nodig.

Wauw en nog vegetarisch ook, top!

Klinkt leuk man, je log. Ik kom ff lurken.

Wauw en nog vegetarisch ook, top!
Thanks!
Klinkt leuk man, je log. Ik kom ff lurken.
Welkom ;)

---------------------
Zaterdag: in de ochtend gaan trainen, daarna refeed gepland, zondag, maandag en dinsdag depleten <50gr carbs, woensdag-vrijdag laden.

Alleen bakje XXL pudding met een extra scoop whey in soja melk op, en 2 scoops supercharge.

Training:

Deadlift
10x40
5x80
3x120
1x150
1x160
1x170
1x180
1x190
0x200 AAAAARGH
0x200 AAAAAAAAAARGH k*tHEUP
Zo pissed dat ik mijn kop tegen de dichtstbijzijnde deur heb geramd, terug naar de barbell ben gelopen, beide kanten 25 kg eraf heb getrokken en als een gek die 150kg ben gaan deadliften, met als resultaat:
18x150 kg deadlift touch&go (met bounce dus), wel weer ok.

Latpulldown ss snatch grip deadlift
16x67 10x80
12x67 10x80
10x67 10x80

BOR
12x80
12x80 onderhands
12x80

Seated row
16x67
12x87
8x97 6x67 8x47 (dropset)

Lat pulldown
10x67
12x57
16x47

Leg curls
10x47
10x57
10x57

Dumbbell shrugs (doe ik nooit haha)
16x28
12x40
12x24 licht voorover gebogen
Hmm, volgende keer gewoon weer barbell.

Eind.
Na training 88,5 kg, behoorlijk hard, droog, pumped, strepen en definitie was echt nice.

Post workout: 60 gr whey, 20 gr dextrose, 50 gr oats
Middag: was wat tussen gekomen, dus helaas alleen 2 broodjes ei
Avond: ongepland uit gaan eten naar de italiaan, na hoofdgerecht (pasta) had ik nog trek, tweede bord besteld, serveersters vonden het al bijzonder. Ze zei bij het brengen van het tweede bord; als je hierna nog een bord leeg eet krijg je die van ons. 2e bord ging nog net zo makkelijk naar binnen en mn vriendin, broertje en moeder zaten me op te jutten dus ik liet me niet kennen.
3 keer het hoofdgerecht op dus, buik stond echt op spanning haha maar lekkere refeed. Net nog een bak kwark op en that's it for today.

18 x 150 deadlift :eek::eek:

En dan die BoR 3x12x80 xD geniale training bob!

Wel proper wat je met die pasta hebt gedaan :D

Avond: ongepland uit gaan eten naar de italiaan, na hoofdgerecht (pasta) had ik nog trek, tweede bord besteld, serveersters vonden het al bijzonder. Ze zei bij het brengen van het tweede bord; als je hierna nog een bord leeg eet krijg je die van ons. 2e bord ging nog net zo makkelijk naar binnen en mn vriendin, broertje en moeder zaten me op te jutten dus ik liet me niet kennen.
3 keer het hoofdgerecht op dus, buik stond echt op spanning haha maar lekkere refeed. Net nog een bak kwark op en that's it for today.
Refeeden als een baas Bob! Toch wel een beetje depleten en niet geheel de planning volgen (hele week laden). Ben benieuwd hoe je er zaterdag bij staat:thumbs:

Haha, nice :roflol:

top fysiek dat je hebt, doe zo verder. Op restaurant heb ik ook meestal te kleine porties voor men eetlust :)

Nice refeed bro :thumbs:, dat mag ook wel na zo'n zware rug-dag!

hahah epic refeed

Zo pissed dat ik mijn kop tegen de dichtstbijzijnde deur heb geramd, terug naar de barbell ben gelopen, beide kanten 25 kg eraf heb getrokken en als een gek die 150kg ben gaan deadliften, met als resultaat:
18x150 kg deadlift touch&go (met bounce dus), wel weer ok.

Reageerde mensen niet allemaal geschrokken?
Ken het wel ik sla op dat soort momenten van agressie met me vuist altijd tegen dichtstbijzijnde muur of iets...
Wel echt baas dat je daarna gewoon die 150kg x18 heb gedaan, pffffff.... :thumbs:

Ongepland uit gaan eten naar de italiaan, na hoofdgerecht (pasta) had ik nog trek, tweede bord besteld, serveersters vonden het al bijzonder. Ze zei bij het brengen van het tweede bord; als je hierna nog een bord leeg eet krijg je die van ons. 2e bord ging nog net zo makkelijk naar binnen en mn vriendin, broertje en moeder zaten me op te jutten dus ik liet me niet kennen.

Hehehe, heerlijk!
Hou van dat soort momenten.
Heb sowieso met uiteten gaan met me vriendin weleens een dubbel hoofdgerecht besteld.
Kijken ze je gelijk gek aan, maar 3x een hoofdgerecht opeten is wel echt heel knap hehehe :D

Ben benieuwd hoe het depleten en laden voor je uit gaat pakken!!

Kijk, dat is pas eten als een baas man :roflol:
Mooie training dan ook weer, zeker die 18x150. Hoelang heb je nog te gaan trouwens?

18 x 150 deadlift :eek::eek:

En dan die BoR 3x12x80 xD geniale training bob!

Wel proper wat je met die pasta hebt gedaan :D

Hahaha deads waren niet met nette deadstop hoor :D

Thanks ;)

Refeeden als een baas Bob! Toch wel een beetje depleten en niet geheel de planning volgen (hele week laden). Ben benieuwd hoe je er zaterdag bij staat:thumbs:

:D

Nou ik heb eigenlijk mijn planning weer veranderd, zie onderaan.

hehe

top fysiek dat je hebt, doe zo verder. Op restaurant heb ik ook meestal te kleine porties voor men eetlust :)

Thanks XLman! Klopt, zijn niet afgestemd op eters als wij ;)

Nice refeed bro :thumbs:, dat mag ook wel na zo'n zware rug-dag!

Thanks bro ;)

:D

Reageerde mensen niet allemaal geschrokken?
Ken het wel ik sla op dat soort momenten van agressie met me vuist altijd tegen dichtstbijzijnde muur of iets...
Wel echt baas dat je daarna gewoon die 150kg x18 heb gedaan, pffffff.... :thumbs:

Hehehe, heerlijk!
Hou van dat soort momenten.
Heb sowieso met uiteten gaan met me vriendin weleens een dubbel hoofdgerecht besteld.
Kijken ze je gelijk gek aan, maar 3x een hoofdgerecht opeten is wel echt heel knap hehehe :D

Ben benieuwd hoe het depleten en laden voor je uit gaat pakken!!

Het was gelukkig rustig, en anders .. tja helaas, uiteindelijk gaat het erom dat ik mn trainingsprikkel heb, wat anderen van mijn methodes denken is van ondergeschikt belang :)

Ja als IF-er zal dat helemaal snel zo zijn ja ;)

Kijk, dat is pas eten als een baas man :roflol:
Mooie training dan ook weer, zeker die 18x150. Hoelang heb je nog te gaan trouwens?

ghehe :roflol:
Aankomende zaterdag foto's, dus nog 5 dagen ;)

-------------------------------

Om daarop in te haken, ik heb nog eens mijn log van vorig jaar doorgespit en een van de punten was dat ik echt te kort geladen had (dat was anderhalve dag, vrijdagmiddag-zaterdagavond).

Dit wilde ik dit jaar echt anders doen, en na wat wikken en wegen heb ik besloten dat ik vanavond dus mijn laatste depletion workout doe en begin met carbs laden. Morgen tot vrijdag ga ik dan op 3300-3500 kcal zitten en dan hoop ik zaterdag vol en qua vocht stabiel te zijn (dus ik ga bewust geen gebruik maken van het effect van vocht onttrekken door carbload, liever constant zijn dan het risico te lopen dat je net soft oogt in plaats van hard). 4 dagen laden dus! Ik ga proberen wel veel vochtafdrijvende groenten te eten etc.

Ik ben imo droog genoeg en wil nu echt vol op de foto's staan. In die 4 dagen ga ik echt geen halve kg vet aanzetten, zeker niet in de rebound als ik alles clean hou.

Iemand nog tips qua carbbronnen? Rijst en tarwe is het meest voor de hand liggend, al verteerd rijst bij mij meestal wat langzamer (misschien rijstmeel kopen oid)

Feedback op het plan is welkom.

• Like
Waarderingen: KEUN
Bob, spaar je rug vandaag en morgen, woensdag is a go! :D

Bob, spaar je rug vandaag en morgen, woensdag is a go! :D

Gaat lastig ivm planning bro, vanavond moet ik volledig depleten dus fullbody, en woensdag en vrijdag zal ook fullbody worden, maar natuurlijk kan ik vanavond met rug wat rustig aan doen en die woensdag extra hitten ;) Wilde je alleen rug doen of ook rear delts/hams/biceps/onderarmen?

Gaat lastig ivm planning bro, vanavond moet ik volledig depleten dus fullbody, en woensdag en vrijdag zal ook fullbody worden, maar natuurlijk kan ik vanavond met rug wat rustig aan doen en die woensdag extra hitten ;) Wilde je alleen rug doen of ook rear delts/hams/biceps/onderarmen?

Ah ok. Euh, kan wel biceps buik en 1 ham oefening ofs erbij?

Training gisteren. Depleten met nadruk op borst-triceps-schouders

Kettlebell swings&snatches
crosstrainer 2 min

Face pulls
4x16x15

Close parallel grip pullups
16x
12x
8x
6x

Incline dumbbell press
20x14
16x24
12x30
8x36
10x30 rotating (hammer grip onderin)

Overhead press slow en continue spanning
12x40
10x40
8x40

Barbell curl superset met skullcrushers
3x16x27.5 + 3x16x27.5
-hier zieke veins en definitie op borst en armen, nog nooit zo bij mezelf gezien

Front squats -light, low en continue spanning
10x40
10x40
10x60

Calf press
4x20x55

Overhead triceps dumbbell extensions
3x16x20

loopband 5km/h 10%helling 5 minuten

Seated side raises
3x16x6

Rear delt rows
3x10x20

cable pushdown
3x16x24

Incline cable flyes, focus op upper pecs
3x16x10

Walking lunges
2x16 stappen met 20 kg schijf tegen borst

weer loopband 6km/h 10%helling 5 minuten

bovenbenen en gluteus medius rondom foamrollen

Einde. Goed leeg en mn shirt was drijfnat. 14 oefeningen, 46 sets, rond de 600 reps.
Gewicht na training: 89 kg
Post workout beginnen met carbs laden: 20 gr druivensuiker, 40 gr whey, 2 pannekoeken, een pak rijstwafels met bosvruchtenjam, 2 bananen

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 10:34 ----------

Ah ok. Euh, kan wel biceps buik en 1 ham oefening ofs erbij?

Sure! Ik ben niet zo sterk in pull-ups dus daar mag je mij in motiveren en assisteren. Verder wat rows, curls, reverse curls, leg curl/SLDL, shrugs en aan het einde wat abwork?

Laatst bewerkt:
Wat een workout Bob!! Wat zei de spiegel vanmorgen na de eerste lading carbs ?

Wat een workout Bob!! Wat zei de spiegel vanmorgen na de eerste lading carbs ?

Thanks Marv!

Hard en vol:D eigenlijk al foto-klaar. Dus ik ben benieuwd wat nog meer carbs gaan doen aangezien dit pas zo'n 200 gr carbs waren.

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 10:52 ----------

Huidplooimeting kwam trouwens op 8%

Bruut, ik ben heel benieuwd naar je pics.

Terug
Naar boven