- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pullups +35kg en dan zeggen dat je niet sterk bent
Is dit de leven?

Damn Bob! Alles zal wel goed zuur zijn!
Ik wordt toch een beetje bang om zaterdag naast jou te staan met opmerkingen als 'goed vol en hard'![]()
Damn Bob! Alles zal wel goed zuur zijn!
Ik wordt toch een beetje bang om zaterdag naast jou te staan met opmerkingen als 'goed vol en hard'![]()
Haha enkelvoud he, haalde maar 1 rep. JW 6 ofzo![]()
Thanks Freek
Haha als jij goed piekt en ik slecht dan kunnen de rollen wel eens andersom zijn hoor. En ik heb nooit de definitie als jij.

Wel vet dat je met Marvin foto's schiet. Heb je wel gelijk een goede vergelijking zo. Ook zelfde poses![]()

Wel vet dat je met Marvin foto's schiet. Heb je wel gelijk een goede vergelijking zo. Ook zelfde poses![]()
Goede planning Bob! Bij mij gaat er vanavond ook een shotje Jack inIk denk wel dat ik nu qua carbs afgeladen ben, dus vandaag heel rustig aan met de carbs, in de ochtend 200 gram zoete aardappel, middag 50 gram zilvervliesrijst en idem vroeg in de avond. Dan na het trainen nog 50 gram rijst denk ik. Verder groenten en eiwitbronnen zoals gepland. Vanavond weer een shotje whiskey voor het slapen gaan, en ik blijf gewoon veel water drinken.
Vind het ook een eer! Wil ook wat duo-foto's maken, lijkt me gaaf.
En misschien leg ik er nog wel een zwik rozijnen in voor zaterdagochtend 
Hoe is de belichting eigenlijk in onze persoonlijke posing zaal? 
Goede planning Bob! Bij mij gaat er vanavond ook een shotje Jack inEn misschien leg ik er nog wel een zwik rozijnen in voor zaterdagochtend
Die duo shoot zal wel een mooi contrast geven waarop ik gruwelijk outbuffed wordtHoe is de belichting eigenlijk in onze persoonlijke posing zaal?
![]()
sowieso dimbare lichten en strijklicht van buiten. 2 spiegelwanden en de zaal zelf is ook aardig groot dus je kan op verschillende plekken proberen.Ik hoop op een goeie plaatsing voor je Bob!
Vorig jaar moest je imo zeker wat hoger staan, erg jammer toen met je tanning.
Veel succes bro
ik smeer sowieso niks dit jaar, dan maar blank zijn haha. Zonnen is weinig van terecht gekomen.Hehe dat kan ook wel goed werken ja. Ik doe persoonlijk geen alcohol op shootdag, heeft de vorige keer bij mij niet echt iets gedaan.
Haha ik outshredded bedoel je..
Licht in die zaal is het beste uit 6 zalensowieso dimbare lichten en strijklicht van buiten. 2 spiegelwanden en de zaal zelf is ook aardig groot dus je kan op verschillende plekken proberen.
Thanks S!
Ja was balen, als ik toen in deze shape had gestaan..ik smeer sowieso niks dit jaar, dan maar blank zijn haha. Zonnen is weinig van terecht gekomen.

Kan je wel een kleurtje geven hoor![]()
Maar hoe zag je eruit vorig jaar dan?
Zoiets?![]()
Had het verkeerde tanning product ontvangen van B&F, was een soort tanning creme met tijgerbalsem erin (Pro Tan HOT ipv Pro Tan) . Branden als een gek, alles werd gloeiend heet. Definitie was snel weg...
Haha nee meer glanzend rood/rozeHad het verkeerde tanning product ontvangen van B&F, was een soort tanning creme met tijgerbalsem erin (Pro Tan HOT ipv Pro Tan) . Branden als een gek, alles werd gloeiend heet. Definitie was snel weg...
Jij mag de kleuren wel een beetje in mijn voordeel aanpassen ja![]()
Pro Tan HOT 

Je gaat lekker zo te zien Bob, succes in deze laatste fase!