MuscleMeat

Contest Log Bob - Contest log 2013

Goeie training Bob! :thumbs:

Damn Bob! Alles zal wel goed zuur zijn:eek:!

Ik wordt toch een beetje bang om zaterdag naast jou te staan met opmerkingen als 'goed vol en hard':eek:

• Topic Starter Topic Starter
Pullups +35kg en dan zeggen dat je niet sterk bent :roflol::roflol:

Is dit de leven?

Haha enkelvoud he, haalde maar 1 rep. JW 6 ofzo :p

Thanks Freek ;)
Damn Bob! Alles zal wel goed zuur zijn:eek:!

Ik wordt toch een beetje bang om zaterdag naast jou te staan met opmerkingen als 'goed vol en hard':eek:

Haha als jij goed piekt en ik slecht dan kunnen de rollen wel eens andersom zijn hoor. En ik heb nooit de definitie als jij.

enne, al shredded ?

Wel vet dat je met Marvin foto's schiet. Heb je wel gelijk een goede vergelijking zo. Ook zelfde poses :p

Gisterenavond netjes aan voeding gehouden. Voor het slapen gaan om te testen een shotje whiskey genomen, ik was benieuwd of dit een positief of negatief effect zou hebben. Voor mij werkt het in ieder geval positief! Stond er vanmorgen beter bij dan gisteren. Had er wel een beetje een zwaar hoofd van maar dat nemen we er dan maar bij hehe. Heb vannacht ook flink liggen zweten en ben er 3 keer uit geweest om mijn blaas te legen. Byebye vocht!

Ik denk wel dat ik nu qua carbs afgeladen ben, dus vandaag heel rustig aan met de carbs, in de ochtend 200 gram zoete aardappel, middag 50 gram zilvervliesrijst en idem vroeg in de avond. Dan na het trainen nog 50 gram rijst denk ik. Verder groenten en eiwitbronnen zoals gepland. Vanavond weer een shotje whiskey voor het slapen gaan, en ik blijf gewoon veel water drinken.

Wel vet dat je met Marvin foto's schiet. Heb je wel gelijk een goede vergelijking zo. Ook zelfde poses :p

Vind het ook een eer! Wil ook wat duo-foto's maken, lijkt me gaaf.

Ik denk wel dat ik nu qua carbs afgeladen ben, dus vandaag heel rustig aan met de carbs, in de ochtend 200 gram zoete aardappel, middag 50 gram zilvervliesrijst en idem vroeg in de avond. Dan na het trainen nog 50 gram rijst denk ik. Verder groenten en eiwitbronnen zoals gepland. Vanavond weer een shotje whiskey voor het slapen gaan, en ik blijf gewoon veel water drinken.

Vind het ook een eer! Wil ook wat duo-foto's maken, lijkt me gaaf.
Goede planning Bob! Bij mij gaat er vanavond ook een shotje Jack in ;) En misschien leg ik er nog wel een zwik rozijnen in voor zaterdagochtend ;)

Die duo shoot zal wel een mooi contrast geven waarop ik gruwelijk outbuffed wordt:eek: Hoe is de belichting eigenlijk in onze persoonlijke posing zaal? :o

Ik hoop op een goeie plaatsing voor je Bob!

Vorig jaar moest je imo zeker wat hoger staan, erg jammer toen met je tanning.

Veel succes bro

Goede planning Bob! Bij mij gaat er vanavond ook een shotje Jack in ;) En misschien leg ik er nog wel een zwik rozijnen in voor zaterdagochtend ;)

Die duo shoot zal wel een mooi contrast geven waarop ik gruwelijk outbuffed wordt:eek: Hoe is de belichting eigenlijk in onze persoonlijke posing zaal? :o

Hehe dat kan ook wel goed werken ja. Ik doe persoonlijk geen alcohol op shootdag, heeft de vorige keer bij mij niet echt iets gedaan.

Haha ik outshredded bedoel je..
Licht in die zaal is het beste uit 6 zalen ;) sowieso dimbare lichten en strijklicht van buiten. 2 spiegelwanden en de zaal zelf is ook aardig groot dus je kan op verschillende plekken proberen.

Ik hoop op een goeie plaatsing voor je Bob!

Vorig jaar moest je imo zeker wat hoger staan, erg jammer toen met je tanning.

Veel succes bro

Thanks S!

Ja was balen, als ik toen in deze shape had gestaan.. :D ik smeer sowieso niks dit jaar, dan maar blank zijn haha. Zonnen is weinig van terecht gekomen.

Hehe dat kan ook wel goed werken ja. Ik doe persoonlijk geen alcohol op shootdag, heeft de vorige keer bij mij niet echt iets gedaan.

Haha ik outshredded bedoel je..
Licht in die zaal is het beste uit 6 zalen ;) sowieso dimbare lichten en strijklicht van buiten. 2 spiegelwanden en de zaal zelf is ook aardig groot dus je kan op verschillende plekken proberen.

Thanks S!

Ja was balen, als ik toen in deze shape had gestaan.. :D ik smeer sowieso niks dit jaar, dan maar blank zijn haha. Zonnen is weinig van terecht gekomen.

Kan je wel een kleurtje geven hoor :D

Maar hoe zag je eruit vorig jaar dan?

Zoiets? :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan je wel een kleurtje geven hoor :D

Maar hoe zag je eruit vorig jaar dan?

Zoiets? :roflol:

Haha nee meer glanzend rood/roze ;) Had het verkeerde tanning product ontvangen van B&F, was een soort tanning creme met tijgerbalsem erin (Pro Tan HOT ipv Pro Tan) . Branden als een gek, alles werd gloeiend heet. Definitie was snel weg...

Jij mag de kleuren wel een beetje in mijn voordeel aanpassen ja :D

Haha nee meer glanzend rood/roze ;) Had het verkeerde tanning product ontvangen van B&F, was een soort tanning creme met tijgerbalsem erin (Pro Tan HOT ipv Pro Tan) . Branden als een gek, alles werd gloeiend heet. Definitie was snel weg...

Jij mag de kleuren wel een beetje in mijn voordeel aanpassen ja :D

:roflol: Pro Tan HOT :roflol:

Photoshop is veiliger hoor ik alweer :D

Zo, vanavond nog even kort getraind, niet met een speciale reden oid, gewoon om alles vol te houden. Bewust korte training en laag volume en ver van falen, want ik wil nu niet onnodig glycogeen verbruiken, ik wil juist extra opslaan.

Training was zo ongeveer:

2 min crosstrainer
4 sets face pulls

Dumbbell flyes
10x16
8x22
8x26 mooi diep en lichte hoek in armen.
6x26 nog een paar reps in de tank gelaten.

Lat pulldown
10x40
6x67
6x67

Dips
10x
10x

Barbell curls
6x27,5
6x27,5

French press
10x27,5
10x27,5

Bent over side raises
8x10
6x14
6x14

Side raises
6x12
6x12

Dumbbell shrugs
10x30
10x40

Calf press
10x75
10x75

Rear delt cable rows
10x40

Straight arm lat pulldown
8x40
8x40

That's it.

Post workout een beetje rijst, ei-eiwit, zoete aardappel en een halve courgette op, en een handje krenten

Ben tevreden over mn shape nu, want zal vannacht nog wel wat droger trekken. Ik ga nu slapen, ff een shotje whiskey erin en vannacht lekker uitzweten. Ik ben benieuwd morgenvroeg! 8 uur gaat mn wekker.

Je gaat lekker zo te zien Bob, succes in deze laatste fase!

Je gaat lekker zo te zien Bob, succes in deze laatste fase!

Thanks E!

Even een update na mijn nachtelijke toiletbezoek: toch bijzonder hoe je kan gaan slapen met een redelijk beangstigende skinfold naast je navel en 6 uur later wakker kan worden en dit bijna gehalveerd lijkt te zijn! Vocht, als je er controle over hebt kan je mooie dingen doen. Nu weer verder slapen met een hele droge bek en lichte koppijn.

Terug
Naar boven