Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd bob! Wanneer komen de pics online?
Hopelijk kan ik binnenkort nog wat wifi vinden om te stemmen.

Ben benieuwd bob! Wanneer komen de pics online?
Hopelijk kan ik binnenkort nog wat wifi vinden om te stemmen.
Gheghe, mooie update. Ben je een beetje van de whisky?
Je stond er goed en hard bij Bob! Van jou poseren kan ik nog wat leren
Was ook erg gezellig en ben benieuwd naar de foto's!![]()
Ben je tevreden over je fysiek/eindresultaat? Of waren er nog een paar dingen die je liever anders had gedaan?
Ow en ik ben benieuwd naar je pics!Krijgen we geen kleine teaser?
no homo

Pfff goede definitie op die foto zeg!
Vond je er sowieso weer beestachtig uitzien!
Ben benieuwd naar de foto's wacht met spanning af!
Nietszeggend, bruut als je er zo overal bijstaat man![]()

Kan je geen adertje missen fzo? Ik heb er nl geen een![]()

Voor mij welHaha was alleen die dag zo.. En veins zijn leuk maar voor contest pics niet zo belangrijk![]()

Voor mij wel
aan je log te zien bob heb je meer dan je best gedaan, het resultaat zal er ook wel naar zijn! Op zich is het belangrijk dat jij tevreden bent en weet wat je volgende keer aankan! Al gun ik je van harte een podiumplaats!

Was stil aan het meegenieten vanachter de schermen, ben ook erg benieuwd naar de foto's! Aan je inzet heeft het iig niet gelegen![]()
dank jeOok ik ben erg benieuwd naar je foto's a.s donderdag man.
Kan je in een klein overzicht uittypen hoe je week voor de shoot eruit heeft gezien ma-za? Is altijd leuk om te zien hoe mensen zich voor bereiden mbt training voeding en water de dagen voor een shoot!

Complimenten aan Marvin die er knoeperhard bij stond wat ook wel een contrast gaf met mijn shape. Het was een bewuste keuze om niet heel laag te gaan maar als je dan mij en marvin naast elkaar ziet is dat toch wel erg nice. Ook dank aan Punjab voor het maken van de foto's, en alvast het werk wat hij nog gaat krijgen aan kleuren optimaliseren etc