AndroidHealthClinic

Contest Log Bob - Contest log 2013

Ben benieuwd bob! Wanneer komen de pics online?

Hopelijk kan ik binnenkort nog wat wifi vinden om te stemmen.

Gheghe, mooie update. Ben je een beetje van de whisky?

Je stond er goed en hard bij Bob! Van jou poseren kan ik nog wat leren:thumbs:

Was ook erg gezellig en ben benieuwd naar de foto's!:D

• Topic Starter Topic Starter
Zo, training en shoot gehad, was leuk en gezellig, en ik denk dat we mooie foto's neergezet hebben! Ook een paar mooie duoshots. Alles volgens planning gedaan, alleen als ontbijt geen broodje ei maar 3 rijstwafels met pindakaas en vruchtenjam. Ik heb inmiddels al 3000 kcal op aan mccdonalds, american pancakes met aardbeien, pasta en andere junk.

Ik sla denk ik maandag even een training over, voel me niet fit meer en heb wat pezen die pijn doen.

Ben benieuwd bob! Wanneer komen de pics online?

Hopelijk kan ik binnenkort nog wat wifi vinden om te stemmen.

Woensdag is de deadline, dus ik denk donderdag! Zou leuk zijn ;)

Gheghe, mooie update. Ben je een beetje van de whisky?

Hehehe. Nou ik ben niet meer zo van de alcohol, maar dit was goeie shit haha.

Je stond er goed en hard bij Bob! Van jou poseren kan ik nog wat leren:thumbs:

Was ook erg gezellig en ben benieuwd naar de foto's!:D

Vond het ook gezellig! Ik ben ook benieuwd haha, kan alle kanten op.

Ben je tevreden over je fysiek/eindresultaat? Of waren er nog een paar dingen die je liever anders had gedaan?

Ow en ik ben benieuwd naar je pics! :D Krijgen we geen kleine teaser? :o no homo

Ben je tevreden over je fysiek/eindresultaat? Of waren er nog een paar dingen die je liever anders had gedaan?

Ow en ik ben benieuwd naar je pics! :D Krijgen we geen kleine teaser? :o no homo

Ik was wel tevreden ja! Mooi evenwicht tussen volheid en droogheid voor mijn doen. Heb wel droger gezien maar minder rond, en heb ook voller gezien maar met minder definitie.

Misschien ;)

Nou, een leuke nietszeggende foto inclusief duckface van mijn veins gisteren, speciaal voor arnaud.

veins.jpg

Pfff goede definitie op die foto zeg!
Vond je er sowieso weer beestachtig uitzien! :D
Ben benieuwd naar de foto's wacht met spanning af!

Nietszeggend, bruut als je er zo overal bijstaat man :D

Kan je geen adertje missen fzo? Ik heb er nl geen een :sad:

Haha was alleen die dag zo.. En veins zijn leuk maar voor contest pics niet zo belangrijk ;)
Voor mij wel :grumble:

aan je log te zien bob heb je meer dan je best gedaan, het resultaat zal er ook wel naar zijn! Op zich is het belangrijk dat jij tevreden bent en weet wat je volgende keer aankan! Al gun ik je van harte een podiumplaats!

Voor mij wel :grumble:

aan je log te zien bob heb je meer dan je best gedaan, het resultaat zal er ook wel naar zijn! Op zich is het belangrijk dat jij tevreden bent en weet wat je volgende keer aankan! Al gun ik je van harte een podiumplaats!

Hehe volgend jaar mee doen en dan zie je ze vanzelf een keer opkomen ;)

Het was sowieso weer een leerzame en leuke weg en een gigantische motivatie om het maximale eruit te halen. Ik heb ervaring van vorig jaar kunnen gebruiken en nieuwe dingen kunnen testen. Een mooie ervaring waarmee ik hopelijk ook anderen weer mee kan helpen in de toekomst.

Was stil aan het meegenieten vanachter de schermen, ben ook erg benieuwd naar de foto's! Aan je inzet heeft het iig niet gelegen :thumbs:

Ook ik ben erg benieuwd naar je foto's a.s donderdag man.

Kan je in een klein overzicht uittypen hoe je week voor de shoot eruit heeft gezien ma-za? Is altijd leuk om te zien hoe mensen zich voor bereiden mbt training voeding en water de dagen voor een shoot!

Was stil aan het meegenieten vanachter de schermen, ben ook erg benieuwd naar de foto's! Aan je inzet heeft het iig niet gelegen :thumbs:

Goed om te horen kerel ;) dank je

Ook ik ben erg benieuwd naar je foto's a.s donderdag man.

Kan je in een klein overzicht uittypen hoe je week voor de shoot eruit heeft gezien ma-za? Is altijd leuk om te zien hoe mensen zich voor bereiden mbt training voeding en water de dagen voor een shoot!

Mooi zo :D
Dat ga ik sowieso even rustig uittypen ergens in de komende week dus die zie je hier wel verschijnen :)

Gisterenavond heb ik de foto's ontvangen die Punjab van Skatermarvin en mij gemaakt heeft, maar ik ga er nog niks van weggeven ;) Complimenten aan Marvin die er knoeperhard bij stond wat ook wel een contrast gaf met mijn shape. Het was een bewuste keuze om niet heel laag te gaan maar als je dan mij en marvin naast elkaar ziet is dat toch wel erg nice. Ook dank aan Punjab voor het maken van de foto's, en alvast het werk wat hij nog gaat krijgen aan kleuren optimaliseren etc :D

Dit weekend flink bijgegeten, vandaag weer clean eten. Voorlopig nog geen epic bulk maar even op onderhoud en plannen maken voor september en verder.

Ik ben erg benieuwd naar de foto's! Kijk ook uit naar je beschrijving van je laatste week voor de shot. Lijkt me erg leerzaam.

Terug
Naar boven