MuscleMeat

Contest Log Bob - Contest log 2013

Aha! Net op tijd weer in om in volle spanning mee uit te kijken naar het resultaat? :D

ouwe bodyduildert, accept me eensch op fb !

• Topic Starter Topic Starter
Zo, na 3 dagen rust voelen nu mijn aanhechtingen weer oke, en ik voel me compleet opgeladen, heb de hele dag het gevoel dat ik met een pomp rond loop. Mijn eetlust is ook gigantisch, de hoeveelheden clean voedsel die ik naar binnen werk kreeg ik voorheen niet weg, ik moest dan junken om aan mn kcal te komen. Ik heb dan ook verschrikkelijk zin om morgen weer aan het ijzer te gaan.
Ik wil voor mijn vakantie (22 augustus) wat meer volume gaan benchen, en vooral low-rep. 2 a 3 dagen per week oid. Ik moet er nog vorm aan geven, dus als iemand suggesties heeft dan is dat welkom. Verder gewoon fullbody-ish en proberen van die heupblessure af te komen, dus veel corrigierende oefeningen, unilateraal werk voor LB etc.

Ik ben erg benieuwd naar de foto's! Kijk ook uit naar je beschrijving van je laatste week voor de shot. Lijkt me erg leerzaam.
Mooi! Ik ga daar eind van de week werk van maken.
Aha! Net op tijd weer in om in volle spanning mee uit te kijken naar het resultaat? :D
I think so :D
ouwe bodyduildert, accept me eensch op fb !
5 euro.

Zo, na 3 dagen rust voelen nu mijn aanhechtingen weer oke, en ik voel me compleet opgeladen, heb de hele dag het gevoel dat ik met een pomp rond loop. Mijn eetlust is ook gigantisch, de hoeveelheden clean voedsel die ik naar binnen werk kreeg ik voorheen niet weg, ik moest dan junken om aan mn kcal te komen. Ik heb dan ook verschrikkelijk zin om morgen weer aan het ijzer te gaan.
Ik wil voor mijn vakantie (22 augustus) wat meer volume gaan benchen, en vooral low-rep. 2 a 3 dagen per week oid. Ik moet er nog vorm aan geven, dus als iemand suggesties heeft dan is dat welkom. Verder gewoon fullbody-ish en proberen van die heupblessure af te komen, dus veel corrigierende oefeningen, unilateraal werk voor LB etc.

Lekker om te horen man dat je metabolisme sky rocket is. Nice!!

Kijk voor een fullbody eens bij iets als speed en strenght dagen.... zoiets als defranco zijn atleten laat doen (dynamic effort, repetition effort en max effeort) daar dan iets leuk van maken??

dag 1 : (max effort LB, dynamic UB) squat max effort + bench dynamic effort + overhead press dynamic effort + pullups max effort (weighted)
dag 2 : rust
dag 3 : bench max effort + deadlift max effort + squat dynamic effort + row assistance
dag 4 : overhead press max effort + arms assistance (dips, bb curl, db hammer, skullcrusher)
dag 5 : rust
dag 6 : (rep day) bench repetition effort + overhead press repetition effort + squat repetition effort + pullups repetition effort
dag 7 : rust

Goed om te horen man van je metabolisme, ben benieuwd wat volume ook voor je gaat doen!!
Je kunt wellicht 1 power en 2 spierbouwende trainingen doen dan voor je chest.
Waarbij je 1 focust op presses en de andere meer op flyes, zijn puur ideetjes hoor!

Hee hoi ik heb je toegevoegd op FB :$. Brute foto met die veins op je arm!

Laat ons toch niet zo in spanning bob!! :(

Lekker om te horen man dat je metabolisme sky rocket is. Nice!!

Kijk voor een fullbody eens bij iets als speed en strenght dagen.... zoiets als defranco zijn atleten laat doen (dynamic effort, repetition effort en max effeort) daar dan iets leuk van maken??

dag 1 : (max effort LB, dynamic UB) squat max effort + bench dynamic effort + overhead press dynamic effort + pullups max effort (weighted)
dag 2 : rust
dag 3 : bench max effort + deadlift max effort + squat dynamic effort + row assistance
dag 4 : overhead press max effort + arms assistance (dips, bb curl, db hammer, skullcrusher)
dag 5 : rust
dag 6 : (rep day) bench repetition effort + overhead press repetition effort + squat repetition effort + pullups repetition effort
dag 7 : rust

Thanks! Daar zat ik inderdaad aan te denken. Zit helaas nu met een heupblessure dus zal alleen UB met die opzet kunnen aanpakken, LB moet ik van dag tot dag bekijken..

Goed om te horen man van je metabolisme, ben benieuwd wat volume ook voor je gaat doen!!
Je kunt wellicht 1 power en 2 spierbouwende trainingen doen dan voor je chest.
Waarbij je 1 focust op presses en de andere meer op flyes, zijn puur ideetjes hoor!

Volume werkt over het algemeen wel voor kracht bij mij. Thanks voor je input.

Hee hoi ik heb je toegevoegd op FB :$. Brute foto met die veins op je arm!

hee hoi ok :$ haha thanks.

Laat ons toch niet zo in spanning bob!! :(

Nog eeeeven geduld, wanneer de collages erop staan zal ik hier ook nog een shitload aan foto's oploaden ;)

-----------------------------

Vanavond weer trainen! Awwyea. Ik wil ff kijken waar ik sta qua bench-kracht en of zercher squats en goodmornings/deadlifts goed gaan. Opzetje is dus ongeveer:

Vanavond:
Bench press opbouwen naar wat singles
Zercher squat opbouwen naar 3x3
Deadlift 1x5
Good mornings 3x8
Pompwerk voor pecs en tri's

Vrijdag:
Rug, side/rear delts, traps, biceps, kuiten

Volgende week:
Starten aan doordacht programma

Laatst bewerkt:
Here we go boys!

Als afleiding alvast een relaxed-unpumped-post-binge-foto?

IMG-20130728-WA006.jpg

Prima Bob!

lekker bro goede definitie :thumbs:

Zieke foto bob!

Dayum dude

Niet echt zo droog zei ie dan..

Thanks guys! Dit was een van de meest platte foto's haha.

goed man

Ja wat een bierbuik man,.

:D

Training vanavond:

Eeen beetje rustig aan gedaan qua volume, wel lekker gewicht op bench.

5 minuten fietsen
3 sets face pulls tot 21 kg

Bench press
20x50
10x70
5x90
3x100
1x110
1x120
1x130
1x110
1x110
dropset 12x90 + 16x50

Zercher squat (ivm heupblessure)
10x60
5x100
3x120
3x120

Deadlift
5x130
3x170 easy aan gedaan.

Dips
24xbw
14xbw

Incline flyes
20x12
10x22

Dip machine
12x?
dropset a 30 reps

Fly machine
12x?
12x?
8x?

Done.

Gewicht na training: 89,2
Looks: Iets minder droog, wel lekker vol. Houden zo.
Voeding: Redelijk clean, zo'n 3400 kcal.

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 23:50 ----------

Ja wat een bierbuik man,.

:D

Oke ik trek me al terug uit de contest :janken:

bijna srs

What. The. ****.

Jelly.

En die chest :heart:

Terug
Naar boven