Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi! Ik ga daar eind van de week werk van maken.Ik ben erg benieuwd naar de foto's! Kijk ook uit naar je beschrijving van je laatste week voor de shot. Lijkt me erg leerzaam.
I think soAha! Net op tijd weer in om in volle spanning mee uit te kijken naar het resultaat?![]()

5 euro.
Zo, na 3 dagen rust voelen nu mijn aanhechtingen weer oke, en ik voel me compleet opgeladen, heb de hele dag het gevoel dat ik met een pomp rond loop. Mijn eetlust is ook gigantisch, de hoeveelheden clean voedsel die ik naar binnen werk kreeg ik voorheen niet weg, ik moest dan junken om aan mn kcal te komen. Ik heb dan ook verschrikkelijk zin om morgen weer aan het ijzer te gaan.
Ik wil voor mijn vakantie (22 augustus) wat meer volume gaan benchen, en vooral low-rep. 2 a 3 dagen per week oid. Ik moet er nog vorm aan geven, dus als iemand suggesties heeft dan is dat welkom. Verder gewoon fullbody-ish en proberen van die heupblessure af te komen, dus veel corrigierende oefeningen, unilateraal werk voor LB etc.
Lekker om te horen man dat je metabolisme sky rocket is. Nice!!
Kijk voor een fullbody eens bij iets als speed en strenght dagen.... zoiets als defranco zijn atleten laat doen (dynamic effort, repetition effort en max effeort) daar dan iets leuk van maken??
dag 1 : (max effort LB, dynamic UB) squat max effort + bench dynamic effort + overhead press dynamic effort + pullups max effort (weighted)
dag 2 : rust
dag 3 : bench max effort + deadlift max effort + squat dynamic effort + row assistance
dag 4 : overhead press max effort + arms assistance (dips, bb curl, db hammer, skullcrusher)
dag 5 : rust
dag 6 : (rep day) bench repetition effort + overhead press repetition effort + squat repetition effort + pullups repetition effort
dag 7 : rust
Goed om te horen man van je metabolisme, ben benieuwd wat volume ook voor je gaat doen!!
Je kunt wellicht 1 power en 2 spierbouwende trainingen doen dan voor je chest.
Waarbij je 1 focust op presses en de andere meer op flyes, zijn puur ideetjes hoor!
Hee hoi ik heb je toegevoegd op FB :$. Brute foto met die veins op je arm!