- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geweldige foto's man! Sick!!
Wel heb je, en dat is slechts mijn bescheiden mening, ietwat te donkere foto's gekozen voor in je collage.

Ja hij moest zo nodig eigen gemaakte foto's erin zetten
Denk dat je wel een punt hebt MassiveBe![]()

Ik heb gelezen dat jij de fotograaf van dienst was?
Zeer goed geschoten bro!
Ziek bob!!
Erg sterke concurrentie dit jaar, maar vind jouw fysiek toch overduidelijk meest aesthetic, i.c.m. met extra foto's voor mij op #1.
Erg bruut Bob!
Je hebt echt een flink pak massa en hebt dit jaar een mooie balans weten te vinden tussen droogheid en volheid...
en ziet er niet uit als een roze garnaal
Geweldige foto's man! Sick!!
Wel heb je, en dat is slechts mijn bescheiden mening, ietwat te donkere foto's gekozen voor in je collage.
ik deed wat in mijn ogen verstandig was. Ik heb verschillende collages geprobeerd maar deze vond ik (en dat is persoonlijk natuurlijk) de beste combinatie.
En ik weet dat mijn huis-tuin-en-keuken-foto's niet zo zuiver zijn maar het gaat toch om de feeling die het opwekt, toch? 
Ik heb gelezen dat jij de fotograaf van dienst was?
Zeer goed geschoten bro!
Haha zijn ze zo slecht?
Het gaat uiteindelijk om je eigen gevoel erbij bro. Maar eerlijkheidshalve zijn jouw eigen foto's veel te donker.
Ik krijg zelfs PB's dat men het gek vind dat je die foto's erbij hebt gedaan op je collage![]()

Tja, misschien is het mijn eigen verknipte beeld van mezelf dat ik mezelf niet goed vind uitkomen op sommige foto's. Gelukkig kan iedereen de foto's hier nog zien.
Ik heb trouwens ook enkele mensen laten kiezen tussen de donkere en lichte foto's en de voorkeur ging vooral uit naar de donkere. Over smaak valt toch niet te twisten. Al is het helaas natuurlijk wel zo dat plaatsing heel erg af hangt van de uitvoering van de foto's. Misschien was het beter geweest mijn log-lezers te laten kiezen.
Dat jij goed werk geleverd heb is los daarvan wel duidelijk natuurlijk![]()

So true!
Thanks maatDikke 10 kerel, echt stukke beter dan vorig jaar lijkt wel!
![]()
Ja wel aardig wat massa erop geplakt en minder diep gecut
Ja, een hele gave!
Ben nu op mn werk mate, maar sooooon!