MuscleMeat

Contest Log Bob - Contest log 2013

• Topic Starter Topic Starter
STEMMEN ALLEMAAL!

[Link niet meer beschikbaar]

welverdiende 9

gedeeld hoogste cijfer wat ik gegeven heb ;)

2j1pnpt.jpg

156cm4y.jpg

ilvtxs.jpg

Laatst bewerkt:
Ziek bob!!

Erg sterke concurrentie dit jaar, maar vind jouw fysiek toch overduidelijk meest aesthetic, i.c.m. met extra foto's voor mij op #1.

Erg bruut Bob!

Je hebt echt een flink pak massa en hebt dit jaar een mooie balans weten te vinden tussen droogheid en volheid...

en ziet er niet uit als een roze garnaal ;)

Geweldige foto's man! Sick!!
Wel heb je, en dat is slechts mijn bescheiden mening, ietwat te donkere foto's gekozen voor in je collage.

Ziek bob!!

Erg sterke concurrentie dit jaar, maar vind jouw fysiek toch overduidelijk meest aesthetic, i.c.m. met extra foto's voor mij op #1.

Erg bruut Bob!

Je hebt echt een flink pak massa en hebt dit jaar een mooie balans weten te vinden tussen droogheid en volheid...

en ziet er niet uit als een roze garnaal ;)

Geen garnaal! Yes!

Thanks Marvin.

Geweldige foto's man! Sick!!
Wel heb je, en dat is slechts mijn bescheiden mening, ietwat te donkere foto's gekozen voor in je collage.

Thanks Sander! Tja dat foto's kiezen blijft moeilijk. Van de shootfoto;s vond ik de rugfoto's allemaal wat soft en plat ogen, dus heb ik voor andere foto's gekozen. Helaas mochten we er maar 4 in de collage doen en was de BDB verplicht.

Ja hij moest zo nodig eigen gemaakte foto's erin zetten :D
Denk dat je wel een punt hebt MassiveBe ;)

:D ik deed wat in mijn ogen verstandig was. Ik heb verschillende collages geprobeerd maar deze vond ik (en dat is persoonlijk natuurlijk) de beste combinatie.

dacht al die heeft pun toch niet gemaakt:o

Pub heeft alle gym-pics gemaakt ;) En ik weet dat mijn huis-tuin-en-keuken-foto's niet zo zuiver zijn maar het gaat toch om de feeling die het opwekt, toch? :D

Ik heb gelezen dat jij de fotograaf van dienst was?
Zeer goed geschoten bro!

Als iemand ooit een fotograaf nodig heeft, he's the man!

Haha hell no :eek:
Haha zijn ze zo slecht?

Het gaat uiteindelijk om je eigen gevoel erbij bro. Maar eerlijkheidshalve zijn jouw eigen foto's veel te donker.

Ik krijg zelfs PB's dat men het gek vind dat je die foto's erbij hebt gedaan op je collage :o

Het gaat uiteindelijk om je eigen gevoel erbij bro. Maar eerlijkheidshalve zijn jouw eigen foto's veel te donker.

Ik krijg zelfs PB's dat men het gek vind dat je die foto's erbij hebt gedaan op je collage :o

Tja, misschien is het mijn eigen verknipte beeld van mezelf dat ik mezelf niet goed vind uitkomen op sommige foto's. Gelukkig kan iedereen de foto's hier nog zien.

Ik heb trouwens ook enkele mensen laten kiezen tussen de donkere en lichte foto's en de voorkeur ging vooral uit naar de donkere. Over smaak valt toch niet te twisten. Al is het helaas natuurlijk wel zo dat plaatsing heel erg af hangt van de uitvoering van de foto's. Misschien was het beter geweest mijn log-lezers te laten kiezen.

Dat jij goed werk geleverd heb is los daarvan wel duidelijk natuurlijk ;)

Tja, misschien is het mijn eigen verknipte beeld van mezelf dat ik mezelf niet goed vind uitkomen op sommige foto's. Gelukkig kan iedereen de foto's hier nog zien.

Ik heb trouwens ook enkele mensen laten kiezen tussen de donkere en lichte foto's en de voorkeur ging vooral uit naar de donkere. Over smaak valt toch niet te twisten. Al is het helaas natuurlijk wel zo dat plaatsing heel erg af hangt van de uitvoering van de foto's. Misschien was het beter geweest mijn log-lezers te laten kiezen.

Dat jij goed werk geleverd heb is los daarvan wel duidelijk natuurlijk ;)

Alles blijft een leerweg :)

Dikke 10 kerel, echt stukke beter dan vorig jaar lijkt wel!
:thumbs:

Krijg ik nog een pic als ik stem? :$ hihi

Done! :D GIMME GIMME GIMME!!

Terug
Naar boven